{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Legeplads Glumsø Sjælland {{forumTopicSubject}}

I en anden debat sad jeg og læste op på hundeskove og faldt over information omkring legepladser. Der er en i Glumsø skriver de, men jeg kan hverken finde et billede eller adresse.

Er der mon en venlig bruger, der kender til legepladsen? Har en adresse til en parkeringsplads? Måske har et billede eller vil være sød at beskrive om den er kørslen værd - der er alligevel et godt stykke vej.

Ziva og jeg skal nemlig være alene i weekenden til tøsehygge mens manden er på herretur - så vi glæder os til inspiration på sydsjælland til gode tøseaktiviter. smiley Jeg tænker vi har brug for nogle gode aktiviteter, så hun synes det bliver super hyggeligt at sove til middag sammen med mig og se netflix om aftenen smiley

Kilde https://naturstyrelsen.dk/naturoplevelser/aktiviteter/med-hund-i-naturen/#{%22x%22:671157,%22y%22:6240022,%22zoom%22:2}
"Legepladser for hunde (agilitybaner)
Naturstyrelsen har i nogle af sine hundeskove etableret naturlegepladser for hunde, hvor du har mulighed for at lege og træne med din hund.

Der findes eksempelvis hundelegepladser i hundeskovene ved Solbjerg Skov ved Århus, Sperrestrup Skov ved Ølstykke, Glumsø på Sydsjælland og ved Ribe.

Legepladserne indeholder, alt efter hvilken du besøger, forhindringer i form af eksempelvis dæk, balancebomme, vippe, slalom og højdespring."


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legeplads Glumsø Sjælland
Kommentér på:
Legeplads Glumsø Sjælland

Annonce