{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Videooptagelse af spor med Gopro- anbefaling {{forumTopicSubject}}

Jeg går en del spor med Jackpot og oftest alene. Jeg har manglet at kunne evaluere spor bedre, end blot de 10 min. vi går spor. Det der med at få alle detaljer i hans sporarbejde med, er svært, når man går sporet.
Jeg har ofte benyttet videooptagelse med kamera til optagelse af lydighed, tricks osv. for at agere min egen sparringspartner bagefter. Og det har jeg i mange år brugt som redskab i min træning.
Derfor ønskede jeg mig et gopro (videokamera) i fødselsdagsgave, som jeg ville spænde fast på brystet, med en brystsele, netop for at kunne optage spor.

Jeg har brugt det 1½ uges tid nu, og er mildest talt begejstret !
Jo jo, billedet hopper lidt når jeg går, men jeg kan sagtens se det han laver, og waow: jeg får information og viden med, som jeg kan bruge i både min sporlægning og i hvordan jeg tackler hans forskellige udfordringer bedst muligt (også hvordan jeg ikke skal tackle dem smiley )!

Det er ingen hemmelighed, at sporet ER vores største udfordring: Pottes, fordi han elsker det LIDT for meget og går spor i et alt for højt gear, og derved også tempo. Mit, fordi jeg har begået så mange fejl i hans indlæring af spor (- begynderfejl, kan man vel undskylde eller forklare det med.. For det er ikke fordi vi ikke har trænet..), og fordi jeg ikke har været klar over HVOR meget indvirkning jeg har på Potte, når jeg er stresset.


Her er en video af spor fra idag:
https://www.youtube.com/watch?v=CrlzwgnuoQc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR13pEpWuAt9s3nRcSi07I3Dyw_F7yF3sLNHsN5IAuJLObNUI_avQ6qRqKE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Videooptagelse af spor med Gopro- anbefaling
Kommentér på:
Videooptagelse af spor med Gopro- anbefaling

Annonce