Amerikansk bulldog Østergård's Whitey "Ozzy" 2005
2.401 visninger
|
Oprettet:
Amerikansk bulldog Østergård's Whitey "Ozzy"
Fødselsår:
2005
Størrelse:
55 kg, men tror stadig jeg er en skødehund
Temperament
Kærlig, men bestemt
Det er ikke alle andre hanhunde jeg syntes om.
Det er ikke alle andre hanhunde jeg syntes om.
Tricks
Stævner
Jeg har været til mange udstillinger og vundet en masse pokaler
Stamtavle
Mor: Arbuckle Joy
Far: Østergård's Bandit
Far: Østergård's Bandit
Køn
Han
Beskrivelse
Jeg er en stor glad dreng.

Amerikansk bulldog Østergård's Whitey "Ozzy"
feb 2008
Følger: 123 Følgere: 120 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.058
Vi har sendt en kææmpe stor høj til hver af dine dejlige og søde vapser
Kig gerne forbi alma og charlie med en bedømmelse
vov vov fra alma og charlie og deres mor maja sender et knus
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 109
skal vores hunde ikke snart lege sammen
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 7
hej med jer....
vil da også lige ønske jer alle et rigtig godt nytår, og vi håber også vi ser hinanden i det nye år, evt til nogle flere hyggelige shows.....
mange hlsner fra os alle, og en i vente.....
sep 2007
Følger: 154 Følgere: 169 Hunde: 1 Emner: 283 Svar: 1.002
høj til dig.
kunne du ikke tænke dig at være med i denne nye gruppe, hvis du kunne gå ind på linket og tryk på ansøg om medlemskabs knappen.
du har ikke nøde at beskrive grunden til ansøgningen skriv blot aa
i alle tilfælde må i have et godt og og lykkebringende år.
http://hunde.dyregalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1224
maj 2007
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 406
til jer fra Fyn =O)
Håber det går godt oppe hos jer... Sys ik i var til Nyborg showet?? det var ellers en fin ny hal vi ahvde fået fat i.... Sys jeg *lol*
Har sat X ved begge hunde.. Ha en skøn weekend
Kristina
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2
Jeg er Kongen..
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 109
min er stadig den bedste og smukkeste griner
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 19
Flot massiv hundbasse
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 771
dejlig fyr høj fra os
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2
Hejsa igen
Ja han er jo også dejlig.
Har i øvrigt smidt høj til både ham og Loca
Knus Ina
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 76
høj herfra
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 171
jamen hej da selv... så kom i også herind; ) det er også bare hygge; ) vi kommer snart ned og besøger jer igen, da det er ved at være al for lang tid siden ha ha hils familien
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 58 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.733
Godt at se han er kommet her ind. nu kommer loca også ikke..?
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 34 Hunde: 15 Emner: 112 Svar: 782
TAK
mange tak håber da også på at hun vil kunne blande sig med de andre i toppen
men skulle det ske at hun ikke gør er hun stadig den bedste hund på dagen
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.654
Ozzy er da bare for lækker. Har lagt en høj
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1
Ja det er fordi dig og mor er så smukke:-)
Martin vi har lige lånt jeres foto som du kan se, vi kan ikke lige få vores kammera til at samarbejde, men har lige lagt et helt nyt ind af ham idag.. kig forbi
ses
Vh
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 20
Høj til jer og vuf fra Lui
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 202
Flot hund gode billeder en høj fra Pindemann og mig :o)
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 132
velkommen.. flot hanhund i har der må man sige! høj her fra
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 2
han er godt nok flot
høj her fra
kig forbi og giv en stemme og kommentar
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 34 Hunde: 15 Emner: 112 Svar: 782
velkommen til men vil ønske du beskrev ham lidt mere og hvad og hvor i er på de foto der er
kig ind til mine små vuffer=)
aug 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 4
hey velkommen ind. han er godt nok blevet en ordentli basse ham ozzy
hilsen tine
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 153
så er den ændret til en dejlig høj:-)
Kig endelig forbi?
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2
Så nu er der kommet lidt flere billeder ind....flere er på vej
Jo Ozzy er far til Cloey, Victor, Joey og Liva som alle er herinde
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.974
Han ser rigtig lækker ud.... Men jeg har jo været inde og lure lidt på jeres hjemmeside, efter at have talt med hende som har købt Joey (kan det ikke passe det er det han hedder??)
Det er nogle lækre hunde I har jer, og ikke mindst et skønt kuld der er kommet ud af dem....
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 153
skulle der stå
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 153
men der er kun et billede, så derfor en middel, men er medet villig til at ændre når der kommer flere, så di siger bare til:-)
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 104
Samme mening som Michael/Camilla flere billeder af skønheden
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2
De er på vej.....jeg arbejder på sagen
Se evt..vores hjemmeside imens www.sdr-vejrbakken.dk
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 16
flere bill...!
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2
Ja.... det er et fint forum.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 153
håber du kommer ind... virkelig smuk hund, men ser frem til nogle flere billeder....
Måske kig forbi Qato??