Chihuahua Elvis 2005
2.250 visninger
|
Oprettet:
Chihuahua Elvis
Fødselsår:
2005
Størrelse:
vejer 900g
Temperament
Glad og dygtig han er en rigtig sove tryne,han vil helst sove ved os, og det får han så lov til
Tricks
kommer med bolden og han er kun14 uger.elvis har lært at sit og danse,
Stævner
nej
Stamtavle
ja
Køn
han
Beskrivelse
En hund der altid er glad .der kommer mere tekst når vi lære ham bedre og kende vi fik ham jo først fredag d11/112005.han siger ikke rigtigt noget og bliver forskrækket når de andre to hunde gør.han kan godt lide og lege med trunte som er en fransk bulldog og hun elsker ham.han er glad for nye mennesker og er ikke bange bare de vil kæle så er han glad.han er en meget nem hund,rigtig sød.

Chihuahua Elvis
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.102
Hvor er han sød, han minder om min Toffi da hun var lille:)
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.262
Synes lige du skulle have en høj din lille prins, og flot han alledrede kan hente bolden og aflevere.... Og et sødt billede hvor de sidder 3 på stribe hihi...
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 432
Mange tak for den flotte bedømmelse. Du har også tre dejlige hunde. Skøn lille chihuahuahan. og så vejer han kun 900 g. Det er lidt mindre end hva min lille hvalp vejer nu hvor hun er 1500 uger. utroligt;)
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 7 Svar: 113
Mange tak, hehe.. Det var dejligt, men han taber desværre stadig..
nov 2005
Følger: 6 Følgere: 5
Flotte hunde, høj karakter...*Ss*
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 3 Svar: 29
Tillykke med ham, hvor er han kær.
Høj fra os.
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1
har smidt en ekstra høj,han er alt for sød!!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.523
Hvor er du godtnok bare rigitg sød... :o). Høj fra Os!
VuF fra Carlo...
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 7 Svar: 113
Hey Elvis, det er dejligt at se dig her inde, glæder os til at se dig rigtigt
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 429
nuser hund, en høj fra Bastian og jeg
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.693
dejlig hund.. rigtig sødt navn til ham...
Men savner noget mere tekst om ham...
Vil da gerne vide noget mere om den lækre lille mand...
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 279
med at få dig lille nipsting at tumle med. En (misundelig) høj fra Gigolo! ;o)
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 204
STOP SÅ! Jeg har hele tiden været vild med chihuahua racen, men nu er det helt galt. Det er godt nok alligevel den sødeste jeg har set længe!!!! FOR dejlig! Øv!
Alle jeres tre hunde er virkelig dejlige!
Hvor har i købt Elvis? (Jeg havde bestemt mig for at min hund skulle hedde Elvis, men da jeg fik ham var han mere en Ludvig. Jeres er "en Elvis".
Mange hilsner Ida og Ludvig.
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 60
sød hund..
ser rigtig dejlig ud..
høj fra mig og Daisy..
håber også lige at i kigger forbi.. ö
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 53
Hvor er han dejlig!
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 393
Ville gerne se noget tekst.....