{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Besøg hos opdrætter idag :) {{forumTopicSubject}}

Så har nando og jeg været på 1. lange tur med offentlige transportmidler smiley Vi har nemlig været nede og besøge hans opdrætter.

Det gik bare over al forventning. Nando mødte sin mor, sine 4 tanter og sin søster og "reserve"søster (Milla). Især mødet med Pepsi (søsteren) og Milla var en kæmpe succes. De legede så vandet drev, og jeg så Nando fra en hel ny side. Han spillede en masse op til leg og de nød bare at lege med hinanden. Det er så skønt at se to ligeværdige hvalpe lege sammen smiley

Også turen med det offentlige (både bus, og 2 toge) gik fantastisk. Nando som aldrig har kørt i tog før, faldt storsnorkende i søvn på sædet på det medbragte håndklæde, og billetkontrolløren var næsten ikke til at losse væk fra ham *gg*

Så alt i alt en fantastisk feriedag, som fuldstændigt har udkørt Nando smiley

Hvad har I tilbragt jeres dag med? skal jo lige nævnes at vi har ferie herhjemme smiley

Knus Cemile


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg hos opdrætter idag :)
  • #1   22. maj 2007 Iiih lyder som en rigtig dejlig dag:-)

    Jeg har været på job og sidder pt bare her og surfer.. og keeeeder mig


  • #2   22. maj 2007 Jeannette: Ja, det kan jeg love dig for at det var smiley det var så samtidig også en test, så vi kunne se hvordan han reagerer i tog, da vi jævnligt tager frem og tilbage fra sjælland. alt i alt har Nando og jeg tilbragt 5 timer idag i offentlige transportmidler *Puuh* men med guffer, chokolade (til mig) og vand går det hele jo nok smiley

  • #3   22. maj 2007 Ja det skal nok gå:-) Lyder da som om i dag har været en succes:-)

    Når Luna og jeg tager med toget til Hovedbanen eller Helsingør, har jeg også altid en snack med til Luna... Hun kan så ikke være i en taske he he


Kommentér på:
Besøg hos opdrætter idag :)

Annonce