{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.552 visninger | Oprettet:

MORDER PÅ FRI FOD {{forumTopicSubject}}

VIGTIG INFO FOR FOLK NÆRHEDEN AF HERNING! Ikke for at chikanere at jeg oplyser dette, men synes det er vigtigt at gøre folk opmærksom på det *** Folk omkring Herning omveje, hold godt øje med jeres hunde bl.a alle dyr der er jeres kæreste eje.. Igår kl 22.30 kom mig og min forlovede hjem til en ubehagelig overraskelse. Vores "Chihuahua" Angel lå død inde i stuen med et smadret glasbord. Vi har været til dyrlæge for Konsultation på hvad årsagen er. En sindsyg person har slået vores lille pige ihjel ved at tage fat i hende som en lille fisk og tyrre hendes hoved ned i vores sofa bord.. Vores amstaff og staffordshire bull terrier er blevet sparket til.. Ville blot gøre opmærksom på at der går en morder fri lige nu og murder uskyldige hunde. Så hold godt øje. R.I.P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MORDER PÅ FRI FOD
  • #2   3. apr 2012 Hvad fanden i helvede sker der snart for folk!!!!!!

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #3   3. apr 2012 Hvor tragisk smiley

    Håber politiet kan opklare hvad der er sket...har det været et indbrud eller bare en syg umotiveret handling?
    Det har været en lignede sag her inde før...hvor er det forfærdeligt at mennesker vil gøre så ondt smiley


  • #4   3. apr 2012 Aner slet ikke hvad jeg skal skrive...

    Er totalt tom for ord...
    Men det gør mig ondt med jeres lille hund...

    Og så håber jeg at der evt er nogle kendetegn på indbrudet der gør at politiet evt har ekstra at gå efter, så manden kan blive fanget og straffet...

    Igen, det gør mig meget ondt...


  • #5   3. apr 2012 damn, det er jo dybt tragisk..
    Den mand sku ikk fanges af politiet, ham sku man selv få fingrene i..
    I et sådant tilfælde ville selvtægt være på sin plads, jeg aftager fx gerne en frossen torso, det kan bruges til hundebidder..
    Så´en en skie psykopat..


  • #7   3. apr 2012 Det var dog forfærdeligt!!!


  • #8   3. apr 2012 saa lige indslaget paa DMU... sender de varmeste tanker fra det soenderjydske...er tom for ord over haendelsen

  • #9   3. apr 2012 Jøsses... Jeg håber virkeligt at i er OK, og at jeres andre hunde kommer sig!

    Sikke et mareridt.... smiley


  • #10   3. apr 2012 Nej for fanden da!!!!! Ej men hvad sker der dog... Åhhh hvor jeg føler med jer....

    Håber sådan en galning bliver fanget, jeg ville sgu gå til medierne med sådan en sag:-O Håber politiet har spor i sagen...

    Mange tanker til jer, det gør mig virkelig ondt :' (


  • #11   3. apr 2012 Hold da op det er sgu sygt!

  • #13   3. apr 2012 mine tanker går til jer...min dybeste medfølelse. hvor tragisk...R.I.P.

  • #14   3. apr 2012 pia * vi har været til dyrlæge med hende for at finde en årsag til hendes død. Der er ingen tegn på bid fra de andre hunde. og glaspladen ville splintre før det nåede at ramme hende. og politiet har selv kigget på hende, og de kan selv se at det er et menneskes værk

  • #15   3. apr 2012 Er tom for ord.. Sender en masse tanker

  • #17   3. apr 2012 JEg kan slet ikke fatte, at nogen kan være så sindssyge oppe i knolden!
    Kæft en forfærdelig historie, og hold da op hvor er jeg ked af det på jeres vejne... Det er aldrig sjovt at tabe, og til noget så meningsløst og ondsindet som dette... Det giver bare ikke mening for mig.


  • #20   3. apr 2012 Er det virkelig tiden og stedet til at mistænkeliggøre, hvad TS fortæller?

    Det her er dybt tragisk. Og selvfølgelig kan det lade sig gøre...


  • #21   3. apr 2012 Hvor er det dog helt igennem forfærdeligt!
    ja, det er jo egentlig lige meget hvad vi skriver, for det får jo ikke jeres lille fine hund tilbage.
    kan slet ikke forstille mig, hvad det er i går igennem.
    mange varme tanker til jer, og jeres to andre hunde.. håber de klarer den, uden de helt store konsekvenser.
    og Rip. til din søde lille vuf..
    helt forfærdeligt.. håber på en ordentlig straf, til dette syge vedkommende.


  • #22   3. apr 2012 Har i taget billeder af det i kom hjem og så? Evt. til videre bevismateriale.

  • #23   3. apr 2012 Pia: En staff og en amstaff er så menneskeglade at de ikke vil gøre nogen noget i en stor del af tilfældene.
    Men historien er så tilpas syg at den vel kan læses i avisen??


  • #24   3. apr 2012 Det kan læses i avisen, hvis TS ØNSKER det skal i avisen.

  • #26   3. apr 2012 Hvis det er en person, der har gjort det, vil h*n kun blive dømt for indbrud og hærværk, for højere rangerer dyr desværre ikke.

    Jeg skriver *hvis*, for jeg tror, der skal mere til end et lille, skrøbeligt hundehoved for at smadre en glasplade.

    Men uanset hvad, er det en frygtelig hændelse og noget af et chok at komme hjem til.


  • #27   3. apr 2012 R.I.P. lille hund...... Er der ikke stjålet noget ?... eller rodet noget igennem i kan tage billeder af .?
    Det lyder underligt at de bare er gået ind... slået hunden ihjel smadret sofabordet .... og så gået igen ???


  • #28   3. apr 2012 CH - ja, det ville jeg helt sikkert selv vælge, men det skal man jo også lige have overskud til.
    VEd ikke om folk er af den opfattelse at en amstaff eller staff flyver direkte i hovedet på fremmede - for så er de rimelig galt på den


  • #29   3. apr 2012 Lars, lige præcis. Er de sunde, tager de imod som en venlig labrador...

    Jeg tror mange har en helt anden forestilling...

    Det er ihvertfald ikke de to, der på nogen måde gør noget usandsynligt :o)


  • #30   3. apr 2012 Hvor frygteligt. Jeg håber politiet finder det usle menneske. R.I.P lille hundepige.

    Pia: At en hund ser stor og stærk ud er ikke ensbetydende med at man skal være bange for den. SBT og AST er ikke vagthunde og begge racer er kende for at byde folk velkomne i deres hjem. Har selv SBT og enhver person ville kunne bryde ind hos os og blive mødt af en logrende hale.


  • #32   3. apr 2012 Ej, hvor er det dog forfærdeligt!
    Håber da gerningsmanden bliver fanget - Bor alt for tæt på herning til at han skal være fri...


  • #33   3. apr 2012 Som de andre siger, så behøver udseendet ikke afgøre, om en hund er en god vagthund.
    Mine Glen'er ligner bamser, men da min papmor kom hjem til dem, da de ikke kendte hende gik de helt amok og knurrede helt vildt (vi har en glasdør ind til entréen), så hun blev bange og gik igen...


  • #34   3. apr 2012 Jeg er den forlovede som har mistet min guld klump, ja det var indbrud de har prøvet st finde noget jeg ikke kan svarer på hvad er, vores andre to hunde er de mest menneske glade hunde ! Folk der vil diskuterer, læs aoh i morgen og gem jeres lorte kommentarer. Tak for støtten alle jer andre smiley

  • #35   3. apr 2012 Jonas, jeg håber meget, at I har overskud til at opdatere os allesammen på, hvad I måtte finde ud af.

    Det er jo en fuldstændig grotesk og vanvittig handling - jeg håber politiet sætter hårdt ind på at finde ud af, hvem der står bag.


  • #36   3. apr 2012 Nej hvor grimt. Det er simpelthen min største frygt - at der kommer indbrud og nogen slår mine kære ihjel eller bare lukker dem ud eller for den sags skyld tager dem. Hvor er det skrækkeligt.
    Sender jer de varmeste tanker, selvom det i denne situation næppe kan hjælpe jer meget. Frygtelig frygteligt frygteligt.


  • #37   3. apr 2012 Ejji hvor uhyggeligt :o( RIP lille mus :o(
    I har vel meldt det??


  • #38   3. apr 2012 Åh stakkels jer og stakkels hund, håber at politiet fanger den perverse skid, det er i sådane situationer at man kunne begå selvtægt for han / de straffes alt for mildt De skulle smides ned i en sort kælder på vand og brød og nøglen den kan jeg påtage mig at smide væk, det mener jeg helt alvorligt.
    De varmeste tanker herfra og når I orker så lav gerne en opdatering.


  • #39   3. apr 2012 Hvor er det bare forfærdeligt ..
    tænk at nogen er så syge i hovedet at de gør sådan noget!
    Håber politiet finder ud af hvem der har gjort det! ..

    Sender jer en masse varme tanker, det må være ubeskriveligt at komme hjem til sådan noget! ..
    R.I.P lille vovse ..
    Og god bedring til de to store hunde og jer.


  • #40   3. apr 2012 Håber politiet finder det svin. Personen burde have samme tur!!
    Hvordan kan man få sig selv til sådan noget svineri... R.I.P


  • #41   3. apr 2012 hvor syg i hoved kan man være...

    RIP til jeres lille hund.


  • #42   3. apr 2012 Det så grimt,,,føler med jer
    Og til jer som lieg skal smide en dum komemntar,,håber i skammer jer:-((


  • #43   3. apr 2012 Tak Pia, det var det jeg håbede. ...
    Ja folk ser ned op os med de racer, men jeg kan fortælle jer vi kan bevise alle de er kærlige. Jeg skal opdaterer når vi ved mere. Takker for støtten for folket her, dansk muskelhunde union, politiet, herning folkeblad, og alle jer der giver dette link videre på både face og andre steder. Dette kan ske over alt smiley


  • #44   3. apr 2012 RIP Angel min skat smiley


  • #45   3. apr 2012 MH * er den kommentar til mig?

  • #46   3. apr 2012 R.I.P lille Angel. Varme tanker til Jer.

  • #47   3. apr 2012 Jeg føler dybt med jer, det er da bare fuldstændig forfærdeligt.
    Jeg håber de 2 andre vapser er sluppet uden skader, så I det mindste stadig har dem.

    R.I.P Angel.


  • #48   3. apr 2012 Håber, at naboerne har hørt og set noget, der kan føre på sporet af gerningsmanden.

  • #49   3. apr 2012 Ingen af naboerne har set noget, men kun hørt larmen fra trapperne af som om der var nogle der løb på trapperne op og ned

  • #50   3. apr 2012 Ej hvor jeg får det dårligt af at læse din historie smiley Det gør mig virkelig virkelig ondt smiley Jeg føler virkelig med dig, hvor er det bare grimt smiley smiley

  • #52   3. apr 2012 Og Pia, synes du skulle skamme dig at tvivle på så en alvorlig en historie her! Hun skriver nok ikke noget med mindre hun ved hvad hun snakker om, når det så alvorligt .. Utroligt som nogen folk opføre sig her inde !!

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #53   3. apr 2012 Krumme:

    Jeg tror vi tænker på den samme sag, så jeg vil også gerne opfordre til at i holder øje med de to andre hunde, der forhåbentligt ikke har nogle men, hverken fysisk eller psykisk.

    ---

    Og så må jeg tilslutte mig jer der forklare at jo, den slags kan sagtens ske på trods af de to racer i huset.
    Her i huset har vi AST og trods UDTRYKKELIG besked til håndværkere om IKKE at låse sig ind uden vi er tilstede er det skete mere end en gang at fremmede har befundet sig her uden vi har været til stede og uden der er sket noget som helst!

    ----

    MH:

    Det er vist ikke et spørgsmål at hundeejere med visse racer altid skal se spøgelser, der betvivles mere eller mindre direkte, at det lige sådan lader sig gøre, grundet de to andre hundes tilstedeværelse.
    Upassende generalisering, et upassende sted, i øvrigt.


  • #54   3. apr 2012 R.I.P Angel

  • #56   3. apr 2012 pia h * har du ikke bedre ting at give dig til.. dette er ikke en diskutation.. og har virkelig ikke brug for negative kommentare mht at jeg har to "stærke" hunde, alle hunde er stærke... du er åbenbart ikke glad for mine to store hunde, så vil bede dig om at lade vær med at kommenterer overhovedet..

    Hvis mine to basser sgu have kastet rundt med hende, ville dyrlægen nok sige det.. Vi nåede ikke andet ind på bordet med hende ved dyrlægen og han kunne se MED DET SAMME at det var menneske vold.. Og sådan et greb kunne end ikke vores to store hunde have forårsaget..
    Vi viste endda billeder af hvordan bordet lå og hvor hun havde lagt....
    Og politiet kiggede hende også igennem... Og der fik vi samme beskrivelse som vi fik af dyrlægen..

    Så nej igen , der har ikke været noget ballade imellem hundene. Og det kan jeg også selv stå ind for.. for så havde deres adfærd været ændret.. Nu ligger de bare og er pisse kedafdet.. De har tabt ligeså meget som vi har... En god legekammerat. og et perfekt familie medlem..

    Forstår ikke hvordan nogle kan være så egoistiske at modsige mig, når dette blot er en fortælling at folk skal være OBS på der går en psykopat rundt omkring herning og bryder ind i huse og lejligheder !!


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #58   3. apr 2012 Krumme:

    Jeg husker den meget tydeligt og i sådan en grad at jeg er blevet meget bevist om at den slags kan ske!! Jeg smider af samme grund seletøj og mundkurv lige foran døren, så det ikke kan overses hvis man træder ind i forgangen...

    Jeg huskede også racen som AST, men var ikke sikker - det er nogen tid siden.

    Men ja, jeg må give dig ret ud fra egen erfaring.


  • #59   3. apr 2012 *Krumme* ja det har vi, chica er en del øm i højre side, og skal være i ro i en uges tid. Milo derimod er ikke blevet sparket disideret på ribbene men lidt over rygraden, så han vil være i sin gode stand imorgen eller overmorgen

  • #60   3. apr 2012 Pia H: For pokker hvor er det da bare en totalt følelseskold og tankeløs kommentar du kommer med der. Tænk dig om to gange: Hvis det to "farlige muskelhunde" skulle have gjort det, mon så ikke dyrlægen havde opdaget et enkelt bidemærke eller to??? Og mon ikke "drabet " ville være foregået på normal hundevis; nemlig ved et tag i struben og lukke for lufttilførslen? Trådstarter gør andre opmærksom på at der går en vanvittig person rundt i Herning-området, har mistet sin ene hund på tragisk vis og du tillader dig at anfægte det? Hvis det virkelig er din holdning så hold den for dig selv, for det eneste den kan bruges til er at såre!

    Kære trådstarter: Jeg føler så uendeligt meget med dig - jeg ville slet ikke kunne bære at finde vores hund på den måde, og jeg håber for alt i verden at politiet finder den galning. Endnu engang beklager jeg at vores dyreværnslov er en frygtelig slap en af slagsen! God bedring til dine to andre hunde.


  • #62   3. apr 2012 Pia H - Usmageligt!

    Føler virkelig med jer, Sophie;-(


  • #63   3. apr 2012 *Krumme* ja men det kunne have været gået mere galt...

  • #64   3. apr 2012 Kan vi vende tilbage til emnet igen?

  • #65   3. apr 2012 Man kunne godt få mistanke om, at der var mere end en person om det smiley
    Mon ikke politiet sammenkæder det med tidligere lignende sager?

    Hvor kunne jeg ønske, at hundene havde givet personen nogle bidskader, der kræver lægebehandling. Så kunne politiet også søge ad den vej.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #66   3. apr 2012 Krumme:

    Ja, gode vagthunde er ikke min erfaring heller.

    Sophie og Jonas:

    Godt at høre de store kommer sig.

    Jeg synes det godt at i deler jeres historie og opfordre til opmærksomhed. Det er flot at i har overskuddet.

    Jeg håber den ansvarlige bliver fundet og jeg kan end ikke sige hvor forfærdeligt jeg synes det er, at i har mistet jeres hund!





  • #67   3. apr 2012 blah * jeg har selv mærket smerten hvor hårdt det er at være den uheldige hunde ejer der må lide et tab pga. en psykopat.. Og efter min mening vil jeg gøre alt for at sådan nogle mennesker bare ikke skal gå på ens gade... og håber inderligt at til alle andre hunde ejer om de tror det er mine hunde der har gjrt dette eller ej.. at de IKKE kommer til at opleve samme siutation nogensinde...

  • #68   3. apr 2012 FØJ FOR HELVEDE en psykopat!!
    Folk der begår kriminalitet mod uskyldige, og forsvarsløse liv (gamle, børn & dyr) er fandme svage og ekstra syge i knoppen, de burde smides ned i et hul og aldrig komme op igen!!
    Hvad fanden sker der for folk!? Argh, mennesket bliver sgu værre og værre :(!
    Rest in peace lille ven! Og håber dine andre hunde er OK!

    Kram herfra.


  • #69   3. apr 2012 Nej nej nej hvor er det frygteligt at læse om smiley

    Tænk at komme hjem til sådan et syn, stakkels lille Angel R.I.P.

    Håber de store snart kommer ovenpå igen.
    Desværre er disse racer alt for menneske-glade og også her bliver alle budt velkommen og fremmede kan bare vade ind og ud!

    Et par stykker i denne tråd skulle godt nok skamme sig, jeres mistroiske pladder, hvor er det respeksløst!!


  • #70   3. apr 2012 Hold jer til trådens emne i stedet for at kommentere hinandens meninger....

  • #71   3. apr 2012 Håber i alle i aften kl 22:00 vil tænde et lille lyst for min lille Angel. Både om støtte og opbakning til os, og til Angel. Sende hende en lille tanke, for det grimme vi går igennem. Og for at vist vi alle virkelig håber den/de skyldige vil blive fundet og straffet!!

  • #72   3. apr 2012 Hvor er det bare frygteligt ! Havde menneskerne slet ikke taget noget i jeres hjem eller andet ? .. jeg håber fandme snart han blir fanget sådan en galning , og håber hvis han skulle gøre det igen at den hund han vælger ikke er så venlig , jeg tror ikke han var kommet ret langt her ved mig !

  • #74   3. apr 2012 Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, fuck det må virkelig være frygtelig. Håber man finder den person der har gjordt det, det som der bare er vildt trist er, at den straf personen får ikke er hård nok !!!!!!! Men han/ hun havner i helvede

  • #75   3. apr 2012 R.I.P

    stakkars lille hund og de andre... håber politiet finder den ( de ) skyldige...

    skal tænde et lys for Angel...


  • #76   3. apr 2012 Hvor er det bare frygteligt smiley har jo slet ikke ord for hvor sygt det er!

    Føler med jer smiley de varmeste tanker er hos jer. Håber det svin som har gjort det ender med at få som fortjent (han/hun burde få samme tur et par gange, hvis i spørg mig. Vedkommende skal bare ikke dø.)

    smiley R.I.P. Angel smiley



  • #77   3. apr 2012 Et lys vil blive tændt klokken 22.00 smiley

  • #78   3. apr 2012 Tænder også et lys for din lille hund med tårer i øjene. Vil bede en lille bøn til at gerningsmanden/ mændene bliver fundet og at Hr og fru Gud sender dem direkte i helvede.
    R.I.P lille vuf


  • #79   3. apr 2012 til alle der tænder lys i må gerne tage et billed af det og sende til min mail sophieo@live.dk så jeg kan placere det på hendes grav, til minde om hun vil blive husket

  • #80   3. apr 2012 Hold da op hvor er det sygt !!!

    Føler med dig og din kæreste ...


    - rip lille hund


  • #81   3. apr 2012 et lys vil også blive tændt her(;

  • #82   3. apr 2012 gud nej hvor er det forfærdeligt

    min venindes amstaf vil alle også kunne gå ind til, min EB derimod vil jeg på det stærkeste fraråde at bryde ind til hvis man vil hel ud


  • #83   3. apr 2012 Hvor er det forfærdeligt! Føler med jer.. Vi har tændt lys og sender nu billede til din mail! RIP!

  • #84   3. apr 2012 Ja det er så forfærdeligt, et er den krænkelse et indbrud er men det er kun døde ting som forsikringen erstatter selvom det er ærgeligt, men dette går ikke at beskrive og hunden og den smerte kan aldrig erstattes man tør snart ikke lade hunden være alene hjemme, jeg skal faktisk gøre alvor af mine overvejelser om alarm.

  • #85   3. apr 2012 Fik godt nok lige lidt kvalme da jeg læste hvad der er sket - det er jo skræmmende forfærdelig.

    Jeg håber at Jeres hunde kommer sig over den grimme hændelse, og at I kommer Jer over tabet af jeres lille vaps.


  • #86   3. apr 2012 Hvor er det frygteligt...
    føler virkelig med jer...

    håber virkelig de finder dem der gjorde det..


  • #87   3. apr 2012 Det er simpelt hen for sygt.... hvor må det være forfærdeligt at finde sin lille hund mishandlet på den måde.

    Alle mine tanker til jer...

    Sov sødt lille Angel.


  • #88   4. apr 2012 Tak alle sammen smiley
    Vil flere sende billeder af lys og jeres hunde med lys for Angel kan dette sendes til sophieo@hotmail.com


  • #89   4. apr 2012 Jeg har sendt et billed afsted.

    Må smukke Angel sove sødt smiley


  • #90   4. apr 2012 fredsfyldt * min email er sophieo@live.dk du må gerne sende billedet igen, det var en fejl i den anden mail beklager

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #91   4. apr 2012 Ingen ord kan ændre det der er sket.Syntes at det er oplagt at loven skal laves om så der bliver givet hårde straffe for en sådan handling.Kan ikke være rigtig at vi ikke kan være i fred i ejet hjem.Det får man ikke sin hund igen af, men som loven er nu er det helt til grin.

  • #92   4. apr 2012 Sådan smiley

  • #93   4. apr 2012 mange tak til jer alle sammen som har støttet os

  • #95   4. apr 2012 Til alle søde personer der støtter mig og Angel i denne sag * vi har snakket med en nabo der har boet her i mange år, som har overvågnings kamerare sat op omkring hans hus, som også viser offentlig vej. Så vi vil kigge på dem her snarrest og håbe på de kan se noget mistænkeligt..

  • #96   4. apr 2012 MH * vi venter selv på at vi kan læse det... så det skal nok komme, det ville blive trykket (12.00 - 13.00)

  • #97   4. apr 2012 Sophie

    Det var da altid noget. Håber virkelig at i finder ham!


  • #98   4. apr 2012 Både herning folkeblad og ekstra bladet viser dette smiley .
    Politiet vil ikke se overvågning for de mener ikke de må filme, så vi skal desværre selv skrive akt ned og give det på skrift smiley


  • #99   4. apr 2012 Mon naboen vil være med til at frigøre det til politiet....det er jo ikke lovligt som privat at sætte overvågning op der filmer offentlig vej.

  • #100   4. apr 2012 Nogle der giver et link til artiklen? Jeg kan ikke finde den

  • #101   4. apr 2012 De skriver på den nu, vi har lige fået herning Folke blad ind af døren og naboerne er villige til at vise os den og så sagde politiet vi skulle skrive det ned, det kommer nok på aoh snart. Jeg linker med det samme de kommer smiley

  • #102   4. apr 2012 Politiet burde da i det mindste se overvågningsfilmen selvom den ikke kan bruges som retsligt bevis så kunne det da hjælpe dem med at finde de skyldige ,men det er vi to sikkert enige om, nogle gange beskytter vores love og rets system bare de forkerte.

  • #103   4. apr 2012 Har ik lige opfanget det men var jeres dør låst siden de ku komme ind?

  • #104   4. apr 2012 Nej desværre smiley
    Ja døren var låst :-S


  • #106   4. apr 2012 Det er uvist, politiet snakker om ekstra nøgle eller en låsepistol, de kan købes i fx Harald Nyborg for 249 kr, de kan låse både døre op og låse dem

  • #107   4. apr 2012 Øv hvor er nogle mennesker syge!!!!
    Mange tanker til dig og din kæreste

    R.I.P Angel ;-(


  • #109   4. apr 2012 Så de har pænt låst døren efter sig igen?

  • #111   4. apr 2012 Ja alt var låst, ja bordet var smadret med hende med blod op af sofaen smiley

  • #112   4. apr 2012 Ud fra alle disse oplysninger lyder det næsten, som en måde nogen eller nogle vil hævne sig på

    .Har I noget udestående med nogen, som kunne finde på noget så makabert.
    Virker meget målrettet mht. at slå lille Angel ihjel.


  • #113   4. apr 2012 Nej vi har intet som skulle gøre os dårligt lys ved nogle, vi er chokeret over alt dette er sket, vi har boet i vores lejlighed i 14 dage, så ingen kender os smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #114   4. apr 2012 Der findes jo nøgler der med lidt øvelse kan få låsen op.Hvis det så er en dør der selv låser når den igen lukkes er der ikke en der kan se at døren har været åben.Eller som ts selv skriver en låsepistol.Under alle omstændigheder er det en helt uhørt handling og nogle ting burde være fredet.Jeg bliver så gal over at der er mennesker der kan være sådan og man kan ikke undgå at have sine tanker om,hvilken typer der kan være så ondskabsfulde

  • #115   4. apr 2012 I har ikke tilfældigvis de gamle ruko låse vel?

  • #116   4. apr 2012 Håber aldrig nogle oplever det samme, har mistet mit yngste barn smiley

  • #117   4. apr 2012 Jo det er de låse vi har smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #118   4. apr 2012 Min tanke er at hunden (den lille)har larmet mere i forhold til de store og det har været uønsket.Det er alt sammen ligemeget for det eneste der nu gælder er at få fundet de mennesker der står bag.Kan godt være at straffen fra samfundet ikke er stor, men så ved folk i det mindste hvad de svin har lavet.Er vigtig at få klarhed over det, så det er muligt for jer at komme videre

  • #119   4. apr 2012 Ja, vores plan er at flytte igen, vi er tomme for alt smiley

  • #120   4. apr 2012 Hvad siger politiet? Har der evt. boet nogle i lejligheden tidligere, der måske ikke lige har afregnet det, de skulle med visse typer?

    Jeg tænker også, at I må være rimeligt utrygge nu ved den lejlighed - hvad kan I gøre for, at de ikke igen kommer på visit?

    Rigtig modbydelig situation - det gør mig ondt med jeres tab smiley


  • #121   4. apr 2012 Fuck hvor sygt smiley

  • #122   4. apr 2012 Det kan jo også have været en desperat narkoman med abstinenser, der er blevet irriteret over den lille hunds gøen..

  • #123   4. apr 2012 jonas M

    De har for et stykke tid siden opfordret alle til at få nye låse, da man kan få en form for universalnøgle (den kan laves meget nemt selv) som kan bryde ind af alle døre uden tegn på indbrud (det KAN spottes men via besværlige mikroskop-tests)...


  • #124   4. apr 2012 Sophie: Så kunne forklaringen måske ligge dér. Men mon ikke politiet vil bore i det?
    Jeg forstår godt, at det sparker voldsomt til din angst - det er også dybt urimeligt, at I skulle rammes af sådan en tragedie. Godt, du ikke er alene!


  • #125   4. apr 2012 Tak for råd og støtten til jer alle, som skrevet har folk tændt lys til vores pige både fra hunden og mennesket selv, vi har modtaget mail fra norge hvor de ville tænde lys til ære for vores Angel, jeg takker for støtten og billederne og hjælpen smiley

  • #126   4. apr 2012 Jeg ved ikke om det er upassende at spørge om, men nu prøver jeg alligevel. Jeg forsøger at få billedet i mit hoved til at passe. Hvad er det for et bord, der er smadret? For det store ser helt intakt ud og alle de glaskår ser ud til at komme fra noget andet end bordet?

  • #127   4. apr 2012 Åhh..

  • #128   4. apr 2012 Du skriver i kun har boet der 14 dage, kender i den gamle lejer ?

    For det kan jo være "hævntogt" mod denne, men de ikke er klar over, at der er flyttet nye ind


  • #129   4. apr 2012 *CH* og stinne . det er et NATASJA bord fra jysk af, hvor kun den sorte plade er ødelagt.

    ***Rene*** Nej vi kender ikke tidligere lejer, jeg er oprindeligt fra kbh af, og mine forældre er bosat på Bornholm. Min forlovede's venner/veninder er også mine bekendte, og det er kun vores nærmeste der kendte til den nye adresse


  • #130   4. apr 2012 Åhhh, tusind tak Sophie - NU er billedet så jeg kan forstå det....

  • #131   4. apr 2012 Ingen årsag, vi vil bare gerne have opklaret det hurtigst muligt så vi kan få ro på vores hverdage igen, så vil med glæde give besked på alt

  • #132   4. apr 2012 Dette er min nevø, så heldigvis ikke, vi var ingen i lejligheden da dette skete smiley

  • #133   4. apr 2012 Gøede jeres lille hund meget....kan det tænkes at en af jeres naboer har set sig sur på den fordi den har forstyrret når I ikke var hjemme....nogle mennesker har en meget lav tærskel for irritation og kan finde på at "ordne" problemet koldt og kynisk....
    Det passer meget godt med at I kun har boet der i 14 dage....


  • #134   4. apr 2012 Hjælpe admin * hvordan sgu det være vores "naboer" når den ene spiller meget pc og bruger headseat er oppe hele natten og sover om dagen, og under boen har selv hund og lille barn.

    Alfisten * Vi tog et stykke fra bordet med ind til dyrlægen for at forhøre om det. Og viste billeder, hun kan ikke have smadret bordet selv, og det kan de to store hellere ikke have gjort, og min staff tæve, har fået spark på højre side på ribbene dette kan ikke være sket i "vild leg" og min store dreng har ikke været i hans glade jeg siden vi kom hjem, han er så begyndt rigtig meget at blive glad igen efter han stadig er i chok over hvad der er sket.. Og hvorfor sgu dyrlægerne lyve omkring hvad der skete med hende? Når de siger at det kun kan have forårsaget af et større væsen end hundene, kan det kun være et menneske.


  • #135   4. apr 2012 Alfisten, læs hvad politiet siger om udtalelsen fra dyrlægen, de andre hunde havde jo også mærker af spark el lign.Jeg tror ikke politet tager folk til afhøring hvis det var som du spørger til. Jeg læner mig også opad teorien om dem der boede der før havde noget udestående, men det håber jeg politiet let kan finde ud af.Jeg har mailet en veninde der er jurist hos statsadvokaten måske kan hun presse på så sagen ikke bare ender på et skrivebord, det er da et forsøg værd .

  • #136   4. apr 2012 MH nej det gør de nok ikke, men jeg syntes bare at hvis jeg kunne gøre noget for at den ikke ender i et arkiv før alle muligheder er udtømte så vil jeg gøre det smiley

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #137   4. apr 2012 Jeg har godt nok også tænkt på det her siden jeg læste det igår smiley

    At i fortæller at i kun har boet der 14 dage, kan jo sagtens have en betydning.

    Min søster flyttede ind i lejlighed for nylig og kommer hjem til et indbrud. Der manglede intet, men alt var gennemrodet.
    Det viser sig så at dem der boede der før havde haft indbrud og fået stjålet guld og kontanter til en værdi af mere end 200.000. Et ungt par der lige var blevet gift, så det var alt fra brylluppet der var taget.
    Men med sådan en fangst, er det jo formentlig de samme gerningsmænd der er vent tilbage og håbet på det samme...hvis det er deres "profession", så gider de da ikke bøvle med at omsætte en aflagt mobil og en håndfuld dvd'er. Og det gør narkomaner ofte heller ikke - no offence - men der er det ofte bare kontanter, punge, tasker, og lignende der bliver taget. Det skal jo gå hurtigt og der er ikke tid til at omsætte småting til små penge.

    Jeg kan også godt forestille mig en situation hvor nogen er blevet overrasket over at der pludselig er hunde tilstede eller at en hund gør og gør opmærksom på at noget ikke er som det skal være!

    Det gør det ikke mindre tragisk eller tabet mindre! Det er en syg gerning og jeg håber inderligt at de skyldige findes og straffes.

    Det lyder som om i har haft kontakt til naboerne...måske kan de berette om tidligere indbrud, eller noget med en tidligere udlejer, der kunne få selve indbruddet til at "give mening" - forstå mig ret!
    Hvis naboen videoovervåger kan noget måske tyde på at der har været problemer før?

    Men det glæder mig trods alt at læse at der er nogle afhøringer (Ekstra bladet), jeg håber det betyder at gerningsmanden/-mændene ikke er på fri fod længe endnu!


  • #138   4. apr 2012 C har man smæklås er det da meget naturligt og det er nemt at bryde ind i nogle låsesystemer., og er man kriminel så er det vel piece of cake at åbne en dør lås ( tror jeg)

  • #139   4. apr 2012 blah B helt enig med dig

  • #140   4. apr 2012 C sorry så var det til MH, og det var også bare nemt som en forklaring/svar :-)))

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #141   4. apr 2012 Jeg har svært ved at se det mistænklige i det med de låse.

    En gammel lås kan nemt åbnes, og gaber døren skal der bogstaveligt talt ikke mere til end et blødt kort til at åbne den, men en gammel lås. Er der brevsprække i døren kan den åbnes inde fra.
    Døren kan jo også være af den slags der smækker...

    Hvis jeg lige havde lavet et indbrud og stod blandt tre hunde, så skulle jeg nok sørge for at den dør var lukket inden jeg tog flugten.


  • #144   4. apr 2012 pia, hvis det er en hævn mod de tidligere beboere kan der være et motiv bag ingen af os eller Sofie og Jonas kender Da jeg engang havde indbrud fandt politiet heller ingen spor, så det er vist ikke så let i virkeligheden som det ser ud på tv smiley

  • #146   4. apr 2012 *CA* tror du ikke selv , vi selv synes det er mystisk.. men der findes åbenbart personer der er så syge oven i hovedet og er ligeglad med muskelhunde , så længe de kan få gjort det de kom for..

  • #147   4. apr 2012 Sophie, fik I tjekket det filmen fra overvågningskameraet ?

  • #148   4. apr 2012 Må desværre indrømme at jeg ikke rigtig kan finde hoved og hale i denne historie..
    - Der er intet tegn på indbrud.
    - Ejer har 2 MH i hjemmet (1 Amstaff og 1 Stafford bull terrier), og "indbrudstyven" er ikke blevet bidt af nogen af dem?
    - Hundene har ikke gøet vildt og voldsomt?
    - Der er intet taget i hjemmet.
    Med mere..
    Det giver ikke mening i mit hoved!

    Det er jo skrækkeligt, hvis historien er sand.
    Men jeg tror ikke på det, før der er fundet en "hundemorder" i denne sag...


  • #149   4. apr 2012 Jeg kan ikke rigtig se , hvorfor man hele tiden nævner de andre hunde er Muskelhunde....... er det ikke ligegyldigt ?
    I realiteten kunne det lige så godt være et par Berner Sennen.... et par Hønsehunde...et par Labrador...eller et par Mynder..... fordi det er 2 muskelhunde er det jo ikke sikkert de havde gjort " banditten " noget.
    De hunde jeg har haft gennem tiden , havde allesammen budt alle " banditter " velkommen ...( logrende )....... så hvorfor ikke Muskelhunde ??



  • #150   4. apr 2012 Ann-Sophie, hvis du læser hele tråden får du svar og teorier på din undren :-))

  • #151   4. apr 2012 Det skal lige siges , al hele historien også lyder underligt i mine ører.... at " banditten " KUN har slået Chi'en ihjel.. og så gået igen,,,,, men mon ikke " voldsmanden " ,,, er en der har kendt forrige lejere ???
    Tjaaa... kun et gæt...:o)


  • #152   4. apr 2012 -MH- -
    Næææ.. det er det jo ikke.... men fordi det er Muskelhunde , er det vel ikke sikkert de havde " ædt " ham.... ??


  • #153   4. apr 2012 Ja, havde det da bare været et par schæfere, så var de måske kommet ind, men jeg tvivler på at de kom ud igen!!

  • #155   4. apr 2012 Nu er det med hundene's reaktion jo heller ikke ligefrem min eneste undren...
    Hele historien er bare mystisk synes jeg?


  • #157   4. apr 2012 Det var noget, som du undrede dig over, hvilket bare bevidner at du ikke har kendskab til disse racer, men en påtaget holdning.
    Havde det nu været dine små, havde de nok galpet som en sindsyg, ikke at de kunne gøre noget i sidste ende.


  • #158   4. apr 2012 ikke tv , tlf'er , com og dette , læser i alle disse beskeder, vil i finde svar på alt i tænker, mit overskud i dag er ved at være brugt alt og alle kontakter os , jeg takker igen for støtten , men folk der vil disuterer dette må jeg bede forlade dette forum , vi har en sorg som ikke er nem at komme over og et mysterium vi prøver at opklarer .

    Jeg kan fortælle jer alle en mulig gerningsmand er efterlyst og politiet er på udkig .


  • #159   4. apr 2012 Hvem vil diskutere? Vi kan jo ikke gøre fra eller til alligevel...
    Vi kommer bare med vores tanker om al det her, og vores undren om denne sag.

    Men godt I har én i kikkerten, hold os endelig opdateret!


  • #160   4. apr 2012 nej vi ved jo intet om stedet, forsøg på indbrud d. 30-03-12 to steder på vores gade .

    jeg vil ikke virke sur , men dette er hårdt for os.


  • #161   4. apr 2012 ....Rigtig mange underlige ting.

  • #162   4. apr 2012 Og at det er underligt behøver ikke at betyde, at det ikke rent faktisk er sket...

    Mange tanker til Jer to, Jonas og Sophie. Jeg håber at vedkommende, der har gjort dette her bliver fundet. Ikke at det giver Jer jeres hund tilbage - men jeg ønsker for Jer, at den mistro at denne vanvittige gerne har medført bliver fejet af bordet.
    Det synes jeg ikke I fortjener.


  • #164   4. apr 2012 Sofie og jonas, jeg har fået svar fra min veninde der er jurist hos statsankalgeren i jeres del af landet. jeg sender det i en PB hun har lidt råd med kan ikke hjælpe før sagen evt ender i landsretten, da hun er der.

  • #165   4. apr 2012 Mamma di cane pie del mondo * send bare PB og rigtig mange tak

  • #166   4. apr 2012 Sofie er sendt til jonas profil og det var så lidt, desværre ikke meget hun kan gøre med lidt råd .

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #167   4. apr 2012 Er fint at være kritisk er jeg også selv i mange sammenhænge.I det her tilfælde syntes jeg det er respektløs at så tvivl om hvad der er sket.Hvis man ikke mener at det kan gå sådan for sig som det er udlagt, kan man tænke sit og vente til det forhåbentlig bliver opklaret.Et er sikkert og det er at en hund er død under mystiske omstændigheder og det skal opklares.

    Ud over at miste sin hund skal man åbentbart også mistænkeliggøres.Syntes at man burde støtte op om de folk der står i en ulykkelig situation og lade de folk der arbejder med sagen finde ud af hvad der er sket


  • #168   4. apr 2012 enig Max

  • #169   4. apr 2012 Hold da op smiley

  • #170   5. apr 2012 Vi har også haft indbrud (gamle rukolåse) mens min kæreste og jeg var alene hjemme med kun vores gravhund (som ikke reagerer på noget som helst efter 'sengetid'). Vi hørte med 100% sikkerhed mænd nedenunder, men udover en stol der var blevet rykket på var der INGEN tegn på indbrud. Der manglede heller intet ved os, og politiet fortalte os at de havde set flere og flere "bestillingsindbrud", hvor nogen brød ind og tog billeder af særlige borde/stole/tv'er osv., og så kom de og hentede det, hvis der var en kunde der var interesseret.
    Vi fik meget hurtigt alarm bagefter, og fået skiftet vores låse (håber ts allerede har fået det gjort!!). smiley

    MEN igen, vil jeg lige understrege at udseendet meget nemt snyder når det gælder "aggressivitet". Min gravhund ville slet ikke reagere, som trådstarters hunde heller ikke har gjort, mens mine glen'er som ligner små bamser ville flegne fuldstændig ud (det er bevist, fra dengang de ikke havde mødt min papmor - hun nåede ind af hoveddøren, blev mødt af hundene på den anden side af glasdøren til vores entré, med fuldt blottede tænder, rejste børster og vanvittig knurren og gøen - hun kom meget hurtigt ud igen!)

    Jeg fik egentlig mest alarm, fordi jeg var panisk for at nogen ville bryde ind, mens jeg var alene med hundene/hundene var alene, og der ville ske dem noget... De må gerne tage vores tv - bare ikke gøre mine hunde ondt...


  • #171   5. apr 2012 Fy for satan et grimt menneske der har samvittighed til at tage livet af en stakkels hund smiley

    Han/de skulle have en high five... I fjæset... Med et bat!

    Håber den/de skyldige bliver fundet!


  • #172   5. apr 2012 OPDATERING * DET STORE MYSTERIUM OM ANGEL, BLIVER KLAMMERE OG KLAMMERE!!

    Da vi så sidder nede hos underboen og ser film, høre jeg noget udenfor, så mig og michala går op og kigger, der står en mand ude ved vejen, og nærmest "holder vagt" da jeg så går op for at se om der er sket noget i lejligheden, og drengene går ned efter en lygte, bliver Michala stående udeforan og der kommer en mand ud inde fra haven af.. Michala råber til drengene, og de skynder sig at komme op, de løber hen til en bil, hvor der sidder en i, og kører voldsomt stærkt væk derfra.
    Derefter går drengene om i haven og lyser, der er fodspor helt hen til vinduet ind til stuen hvor vi sad og så film.
    Så han har simpelthen kigget på os og observeret hvad vi har gjort. Og så gået efter at jeg begyndte at rykke på mig og gå væk fra hans syn af!!!!

    Det er klamt folk får sig selv til at slå dyr ihjel, og endnu mere klamt de kommer igen...


  • #173   5. apr 2012 Pas nu på jeres hunde og jer selv!

  • #174   5. apr 2012 Vil i også have vagtcentralens svar: de er kørt, så vi kan ikke se nogen grund til at komme nu, næste gang skal i ringe inden smiley jeg takker politiet for endnu en nat uden søvn smiley

  • #175   5. apr 2012 jeg havde taget mine hunde og skyndt mig væk. kan ik opholde jer hos venner? så i kan få lidt søvn og ro...

  • #177   5. apr 2012 MH....hvad siger du til et læsekursus....de har dem billigt i FØTEX....;o)

  • #178   5. apr 2012
    *C*...........det lille ;o) jeg skrev til MH betyder at det er sagt i sjov.....og det tror jeg godt han ved.... ;o)


  • #179   5. apr 2012 .......og god dag til dig også.............

  • #180   5. apr 2012 Pu hvor ubehageligt , håber at I fandt noget på videoen og følger rådet I fik.
    Jeg ville hvis jeg var jer , tage mit pikpak af værdi inkl hundene selvfølgelig og sove hos nogle venner/familie, hele dette trauma bliver nemlig ikke bedre af at I ikke får sovet, I risikerer at gå helt ned. Hvis I har tænkt at blive boende , få en alarm med vægter aftale.
    Så husk nu også at passe på jer selv og hinanden. og tak for opdateringerne.


  • #181   5. apr 2012 Åh gud hvor er det klamt.. jeg var godt nok også smuttet med det samme :-(!

  • #182   5. apr 2012
    ....øv MH....så købte jeg nok det sidste de havde....og det har faktisk hjulpet....
    Du må gerne låne mit når jeg er færdig med det....let brugt men stadig anvendeligt....! ....;o)


  • #183   5. apr 2012 Man kan købe nogle små alarmer ( de koster kun ca.en 20'er )... til at sætte på vinduer og døre....... De larmer ad He***** til ... og kan høres i hele nabolaget.
    Den ene halvdel skal sættes på den ene karm... den anden halvdel på den anden karm... overfor hinanden...........Så går alarmen i gang , hvis vindue eller dør åbnes...... de er rigtig gode.... og skal nok få banditter til at rende .

    Jeg har nogle stykker liggende i godt må have fået..... men jeg bor desværre i København......... men kan sikkert købes allevegne..... :o)


  • #184   5. apr 2012 Føj for pokker altså...

    Jeg tænker mere og mere at der må være tale om en eller anden form for hævn agt...
    Muligvis ikke mod jer, men mod tidligere lejer... som de der udfører hævnagten måske ikke engang ved hvordan ser ud... da de kan være "bestilt" til at tage sig af opgaven!!

    I må til at grave i hvem den tidligere lejer var, så i kan få sat tingene sammen, eller virkelig gå igennem i jer selv, om der kan være nogen der bare vil jer det ondt, på en eller anden vis, af en eller anden grund!!

    Det der er simpelthen for sygt!!!


  • #186   5. apr 2012 Jonas og Sofie, hvis i finder noget på overvågningsvideoen, så vil jeg råde jer til ikke at publicerer det herinde, men brug pb hvis I vil svare folk på det.
    Man ved ikke hvem der læser dette. og der er ingen grund til at forværre situationen for jer selv, bae et godt råd smiley


  • #187   5. apr 2012 Enig med Mamma.

  • #188   5. apr 2012 *MH* Vi gider ikke dine flabet kommentarer... Lad vær med at SPØRG ANDRE når spørgsmålet du stiller er blevet besvaret! Det irreterene mig at du kan være sådan der over for andre menneske.. Hr danmark, top one man!!


    Til alle sammen* vi vil holde jer opdateret så meget som muligt, men jeg vil ikke hører nogen diskutation herinde, da det ikke er det , det drejer sig om.. Jeg er smadret oppe i mit hoved, så vil gerne bare kunne logge ind uden at jeg skal til at læse alt muligt lort omkring os. Og ophører det ikke, må jeg sige tak for denne gang og slette dette indlæg så vil ingen af jer være opdateret.. På forhånd tak.

    Fortsat god dag..


  • #189   5. apr 2012 Sophie, hvis jeg var dig ville jeg ignorerer de dumme kommentarer og ikke svare på dem. Vælg at ikke lade det gå dig på, ved det er svært men man kan ikke ændre på andre kun på hvordan man selv lader sig påvirke.
    Så op med hovedet, ved at det er svært i din situation med prøv smiley


  • #190   5. apr 2012 update : Politiet i Herning har i dag haft en/flere til afhøring i dag.
    vi håber vi hører noget nyt inden dagen er omme.


  • #191   5. apr 2012 Har læst om det på både FB og ekstrabladet,
    det er virkelig sindssygt at der findes sådan nogle mennesker, og de endda render rundt i blandt os andre!!!!

    Føler med jer!


  • #192   5. apr 2012 aoh.dk - kan dette også læses ..
    jeg takker, ja vi føler os ikke sikre mere, dette er en svær tid smiley


  • #193   5. apr 2012 Synes nu ikke at MH er flabet...... Så ro på !

  • #194   5. apr 2012 STOP nu , at nogle stiller kvalificerede spørgsmål er vel i orden men at anklage nogen eller stille spørgsmåls tegn ved hver udtalelse er ikke fair.
    Jonas og Sofie opdaterer os og politiet har udtalt at selv om det er mystisk så er volden gjort af mennesker så hvis man vælger ikke at tro på dette kan man jo lade være med at læse tråden. Politiet udtaler tit af ting er mystiske, også når personer f.eks forsvinder så det er ikke underligt .
    Så istedet for at ende med at tråden bliver slettet så ingen af os der faktisk tror på Jonas og Sofie bliver opdateret er egoistisk, sorry jeg håber ikke af nogle af jer der tvivler nogensinde kommer i en situation hvor i behøver støtte og ikke anklager. God påske smiley


  • #195   5. apr 2012 hej MH .
    Jeg undskylder min forlovede's kommentar,
    men vi lever pt i et kæmpe tomrum uden søvn, uden angel og uden svar på hvad der kan være sket, nogle af dine beskeder kan virke provokerende , og jeg tror desværre det er det min forlovede føler da hun langt fra har det nemt med at sidde sig her inde og kigge og for det helt andet at være her hjemme , min forlovede's familie bor på bornholm og hun har ikke sin familie at føle sig tryg ved , hun har mig og mine venner og veninder og vores fælle's venner. hun har svært ved at føle sig tryg, også efter de kom i nat.
    vi svarer desværre gang på gang på de samme spørgsmål og vi prøver så godt som muligt at svarer , men efter ti personer spørg ok det samme , er det svært at blive ved med at forklarer.

    Jeg kunne selv ha' overset en besked og jeg ser hurtigt du blev orinteret om det stod længere oppe.
    God påske til dig og hunden .
    Mvh Jonas M Madsen


  • #196   5. apr 2012 http://www.cc-trading.dk/26/?gclid=COvF6_v-na8CFcZc3wodHSYIcw

    - dette vil være i mit hjem når næste løn går ind, gid man kunne afbetale dette.


  • #197   5. apr 2012 Jeg er MH's bedre halvdel (kan nok diskuteres om jeg er den bedre eller den værre halvdel ;o) )

    Han står lige nu med hovedet i kødgryderne, men bad mig skrive, at han føler med jer, og at det ikke var hans mening at såre....


  • #198   5. apr 2012 Jeg er helt sikker på der ikke er nogen i denne tråd der ønsker at såre nogle, heller ikke M.

  • #199   5. apr 2012 Nope...

    Men M kan ikke længere selv kommentere på denne tråd, da han er røget på filter.....


  • #200   5. apr 2012 Åh okay smiley

  • #201   5. apr 2012 Jonas
    http://www.verisure.dk/?cid=google_verisure_tyv

    vi har selv dette produkt og kan anbefale det på det varmeste.


  • #202   6. apr 2012 Det er godt nok en rigtig ubehagelig situation. Men mens i går og kigger på nyt sted at bo, ville jeg nok have sat skjult kamera op i hele lejligheden og udenfor. Samtidig var der røget en alarm på. Så går hoveddøren op, bliver politiet ringet op med det samme. Sæt et stort skilt med: Her vogter vi" på hovedøren. Få sat sajs lås på din dør og hapser på vinduerne. Så er du og din kæreste sikret så godt som muligt, indtil i har fundet noget andet og tryggere at bo i.
    Igen mange tanker herfra...


  • #203   7. apr 2012 vi venter på svar , vi må ikke vide hvem og hvorfor de har haft til afhøring , men jeg ved der er afholdt 2-3 afhøringer.

  • #204   7. apr 2012 det er første nat jeg har sovet over 3-4 timer, det er meget tomt her og vi ser stadig de to andre folder sig sammen og ikke er sig selv :S

  • #206   7. apr 2012 Jeg må ikke vide hvem og hvorfor desværre smiley

  • #208   7. apr 2012 nej nej nej nej nej...

    sikke da en oplevelse.

    Jeg sad med tårer i øjnene da jeg læste det.

    Jeg kan godt forstå det ikke er meget søvn I får.
    Det hele er simpelt hen så mystisk!!

    Især fordi der ikke er tegn på indbrud. For ellers gav det lidt mere mening det hele...
    Jeg håber de finder ud af hvad der er sket, så I ikke skal gå rundt med uvisheden hele tiden.


  • #209   10. apr 2012 Er der noget nyt i denne sag?

  • #210   4. maj 2012 Er der noget nyt i sagen???

  • #211   4. maj 2012 Håber også TS opdatere...

Kommentér på:
MORDER PÅ FRI FOD

Annonce