{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ånder
  • #1   30. jun 2011 Ja jeg tror der er mere mellem himmel og jord og har også haft et par oplevelser

  • #2   30. jun 2011 fortæl fortæl?

  • #3   30. jun 2011 Ånder ved jeg ikke om jeg tror på.
    Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord.


  • #4   30. jun 2011 selv har jeg haft en oplevelse for omkring en år siden 2 nætter inden min mand og jeg skulle giftes.

    min mand har aldrig haft kontakt til hans fader.
    men hans far opgav aldrig at forsøge kontakten til ham..
    men han døde da patrick var omkring 10 år gammel. men min mystiske oplevelse var at den nat vågner jeg og ser en skikkelse på senge kanten af hans far som smiler til mig og nærmest nikker accepterende til mig.. og ellers har det været lyde og fornemmelsen af at man ikke var alene jeg har oplevet og porte som pludselig stod åben i stalden, og lyde af en låge der klapre som ikke er der og skridt, og at vores boxer da hun var lille stod og stirrede i en helt tom stue og knurrede og rejste børster selvom der ingen var...


  • #5   30. jun 2011 Ja, jeg har oplevelser

  • #6   30. jun 2011 Jep tror klart på at der er mere mellem himmel og jord.

    Da jeg arbejdede med døende fortalte de ofte om hvad de så .. Fx. var der en der så sin mand stå og vente 3 dage i træk på at hun var klar til at tage med ham fra dette liv ...

    Hun døde meget fredfyldt .. Der var en bestemt stue hvor man aldrig rigtig følte man var alene selv om man ikke umiddelbart kunne se nogen ..


  • #7   30. jun 2011 jeg tror på det og har os haft et par oplevelser. dem jeg har på egen hånd har bare været følelsen af at der var andre og sådan men min farfar gik igen i det hus han selv havde bygget til ham og min farmor. det blev solgt til et ægtepar og manden ville lave om i huset. der var sådan en entre min farfar var meget stolt af og da manden ville rive det ned hørte han en der sagde at det skulle han bare ikk gøre. han gjorde det så alligevel, og der skete ikk noget. da han så sku borer i en væg hørte han en der sagde at der sku han ikk borer for der var ledninger. og rigtig nok, lige der hvor han ville borer var der ledninger. de har så valgt at få en ud og hjhælpe min farfar over på den anden side. de kontaktede os efter de havde gjort det og jeg synes ærlig talt det var lidt træls at de ikk gjorde det før.
    så var der os noget ude på min fasters gård. de fandt et par gamle laksko oppe på loftet da de var ved at lave værelser deroppe. de stod i nærheden af skorstenen og de synes det ku være rigtig fedt at ha dem stående til pynt nede i stuen.
    efter de havde sat dem ned hørte de en kvinde der græd og skreg og noget der bankede og lød som om en masse ting blev væltet og der var intet sket når de kom op på loftet men stadig et stort påstyr. efter nogle dage ku de ikk holde det ud mere og satte skoene op igen og der har været fred lige siden.


  • #8   30. jun 2011 Jeg har ingen som sådan negative oplevelser heldigvis :o) Er heller ikke speciel bange for at dø ...

  • #9   30. jun 2011 hjertet banker-
    skummelt..


  • #10   30. jun 2011 sanne-
    mine oplevelser er heller ikke "dårlige" hvis man kan sige det sådan, for et eller andet sted føler vi at det er fordi han paser på os, vi føler ikke han vil os noget ondt


  • #11   30. jun 2011 Boede i en perioede sammen med tre andre veninder i et lejet hus. De var alle tre ved hver deres forældre en weekend så jeg var alene hjemme. Da jeg gik kort efter midnat og gav mig til at se en film, kom der et brag mod en rude i køkken/stue, som hvis du slår noget tungt mod en plexiplade. Styrtede ind for at se hvad det var men der var intet at se. Da jeg næste morgen skulle ud med hundene var vores låge revet af hængslerne og det var en stor tund massiv træ låge der "bare" var smid over i vores hæk.

    Så flyttede jeg for mig selv og kunne en aften ikke slukke mit tv - det blev ved med at tænde igen hvor det skiftede mellem kanalerne hver gang. Der gik heller ikke lige lang tid imellem det tændte, endte med at rive stikket ud.

    Sidst er knap et år siden. Kæresten og mig har købt hus og min gamle Fumbo måtte desværre aflives den dag vi flyttede ind. Han havde et tæppe i sofaen som han altid lå under og ca 4 mdr efter han blev aflivet bevægede tæppet sig som om han kravlede ud under det. Det lå i den anden sofa end jeg sad i og kun Tazz var i stuen i sin kurv på gulvet


  • #13   30. jun 2011 Jeg har oplevet at se en person gennem et vindue en vinter aften , stuen var fuld af mennesker og vi troede det var en vindues kigger , en mand løb ud for at se , men ingen fodspor i sneen var der !!! Tsk tsk

  • #14   1. jul 2011 Jeg tror også helt klart der er mere mellem himmel og jord, jeg har haft besøg af mig afdøde farfar da jeg var i tvivl omkring et job skifte for ca 5 år siden.
    Jeg er også helt sikker på min elske hund Molly er hos mig, nogen gang kan jeg høre hun snorker og det gør mig super glad ogf slet ikke bange som man muske skulle tro.
    Jeg har også oplevet at min venindes mor har været med min veninde både i bilka, til tøse fest og til en ånde aften i vamdrup, hun lugter af gamle dage og det er en mage stærk lugt.
    Så jeg tror helt klart på det og det gør mig glad og rolig for så ved jeg de døde ikke er længer væk end vi kan komme i kontakt med dem gennem ånde verden.

    Knus fra Lotte


  • #15   1. jul 2011 Jeg har boet i et hus,med låste døre,der gik op af sig selv,fodtrin udenfor,ting,der svævede ud fra reolen og faldt på gulvet osv
    Da jeg for nogle år siden var i Colossæum i Rom,måtte jeg gå ud,jeg kunne i den grad fornemme alle de følelser og lidelser,der havde været blandt både dyr og fanger,jeg kunne slet ikke få luft og græd.Min mand tro0ede at jeg var skør.
    Ligeledes,da jeg for nogle år siden arbejdede på Sct. Hans var der specielt en af de gamle bygninger,hvor der var døre og trapper jeg slet ikke kunne bruge,jeg følte mig i den grad overvåget,en dag snakkede jeg med det faste personale,og det var da almindelig kendt,at det spøgte de steder,så jeg var ikke den eneste.
    Jo,jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord,men det er ikke alle der kan fornemme det,min mand fornemmer ikke noget,bortset fra det omtalte hus med de låste døre,men det var mig,der havde de fleste oplevelser.


  • #16   1. jul 2011 jo forresten da min morfar døde (vi stod hinanden meget nær og han har været min "far" i de år hvor min rigtige far ikk var her) mærkede jeg det. jeg sad alene hjemme, ka ikk huske hvor min far var og min mor var ude hos morfar der havde været syg rigtig længe med kræft. jeg havde været ude og besøge ham dagen før, så vidste det var ved at være nu, men om aftenen var det som om at et eller andet var der i stuen med mig og så forsvandt igen. og en halv time efter ringede min mor og sagde at morfar var gået bort.

  • #17   1. jul 2011 Louise H,
    det er ikke specielt sjovt at opleve det på egen krop


  • #18   1. jul 2011 Inviteret jer alle til ''Den spirituelle gruppe.'' tænkte at det muligvis er lige noget for jer ; )

  • #20   1. jul 2011 Anja det kan også være temmelig skræmmende. Men underligt nok så i det tingene sker er det forskelligt hvordan jeg føler nogen gange er det frygt men da jeg så min mands døde far følte jeg overhovedet ikke frygt eller noget det var først bagefter jeg egentlig tænkte over det

  • #21   2. jul 2011 Anja:

    Følelsen kærlighed kan ikke måles, vejs eller på anden vis registreres ...og de fleste er vel enige om at alle mennesker har dem.

    Findes kærlighed så heller ikke? -Når man ikke kan måle, veje eller på anden måde registrere følelsen.


  • #22   2. jul 2011 jeg tror også at der er forskel på om du er i et hjemsøgt husfx med "sure/onde" ånder og så på at man fornemer/får besøg af afdød slægtning,der vil sige farvel,det har jeg aldrig prøvet,det ville jeg hellere end de ting jeg har oplevet.

  • #23   2. jul 2011 engang i vores gamle hus gik lyset ud så vi trode der var sprunget en sikring så vi tjekkede dem elle sammen men ingen sprungen sikring og lige pludselig kom lyset igen...
    mærkeligt?


  • #24   4. jul 2011 Jeg tror også på der er mere mellem himmel og jord. Har selv oplevet nogle mystiske ting og hørt mange historier fra folk. Da jeg var lidt yngre spillede jeg "ånden i glasset" med en veninde. Jeg troede på ingen måde på det, og tog det egentlig ikke særlig seriøst. Men var heller ikke så gammel. Vi spurgte om det var en ond ånd, og den sagde ja. Derefter siger vi den skal vise os et tegn på den er der. Lige da vi siger det, ringer telefonen nedeunder. Vi løber ud fra værelset, hvorefter der kommer et kæmpe brag. Da min veninde tager telefonen er der ikke nogen. Vi blev så bange at vi først gik derop en time efter. og der ligger alle de små papirlapper udover det hele. men glasset står tilbage. Det var en lampe som var faldet ned. (skal lige siges den lå omme bag en masse ting oppe på en hylde). virkelig skræmmende.

    En anden ting jeg har hørt er fra min veninde, som kendte et kærestepar, som holdte fest. Pigen havde gået og taget billeder med sin mobil af festen og dagen efter da hun ser billederne er der et af dem hvor der står en skikkelse ved siden af hendes kæreste. Da hun gør billedet større, kan man se det forestiller en lille pige med en gammelsdags kjole på der er ternet. Hmm synes det er lidt mystisk.


  • #25   8. jul 2011 Jeg vil også gerne med i den gruppe smiley

  • #26   8. jul 2011 jeg har en dårlig oplevelse med at jeg skulle i seng hvor jeg vcar ude på wc for at børste tander. Da jeg så en mand går forbi mig han så på mig og jeg så på ham.

Kommentér på:
ånder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce