{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

ånder... {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogle oplevelser de vil dele?

Jeg har eks. Prøvet at stå ude ved min hest en mørk aften. Jeg er ved at finde halm til den i den anden ende af stalden og gårdens ejere sidder indenfor og hygger sig med stearinlys, så er helt alene med hestene.
Pludselig lyder det som om der bliver hældt foder i krybberne... Jeg kigger op fra mit foretagende, men alt er roligt og hestene gumler videre på deres halm... Nå jeg tænker at det nok bare er mig der er overtræt...
På vej hen til min egen hest med det halm jeg havde fundet, går hendes boks låge så pludselig op... Dér tabte jeg både næse og mund... Min hest var ikke i nærheden af lågen og lågen bandt altid, så man skulle løfte den og bruge temmelig mange kræfter på at få den op...
Senere har gårdens ejere så fortalt mig (den ene af dem er clairvoyant) at der ganske rigtig går en rundt ude i stalden og passer på hestene...
Behøver jeg at sige, år jeg ALDRIG mere kom alene derud om aftenen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ånder...
  • #1   22. maj 2012 Det lyder da ellers hyggeligt at have en til at hjælpe med hestene smiley

    Da jeg arbejdede i en kostald så jeg tit spøgelset af en ung mand ( ca 20 år)

    da jeg spurgte gårdens ejer om det sagde de at gårdens tidligere ejere mistede deres søn i en traktorulykke lige udenfor kostalden.
    han var ca 20 år på ulykkestidspunktet.

    Jeg synes det var hyggeligt at have lidt selskab der kl 5 om morgenen når jeg gik og malkede, og han viste mig ofte de køer der var noget galt med .-)


  • #2   22. maj 2012 undskyld jeg svare jeg har ikk som sådan oplevet noget. men da min far er død har jeg det somom der er noget han vil mig.. drømme om ham hver nat hvor han kalder på mig... når jeg er alene så føler jeg at han er ved siden af mig og hvis jeg er ked af det ja så føler jeg trøst som kun han ku gi mig.. nogen gange ku jeg faktisk godt tænke mig at komme til sådan en clairvoyant også se om det er mig der er tosset:)

  • #3   22. maj 2012 ved der også er et plejehjem i århus hvor der spøger... bla. er der en syge pl studerende der fik sig en brat opvågning da hun var gået op for at lægge sig da hun kom for tidlig på arbejde.. min tidl. kollega der havde arbejdet deroppe sagde de tit så folk "gå" på gangene........? men ved ikke om jeg skal tro på det eller ej når nu det lige var hende der fortalte det.....?!? hihi

  • #5   22. maj 2012 Tænk positivt piger..
    Snak med dem


  • #6   22. maj 2012 Hvorfor dog ikke, ånden vil jo ikke dig noget men bare være sammen med hestene.

    Der har været en del tråde om emnet herinde, jeg har også selv haft ånder i 2 af de huse jeg har boet i hvor jeg ved at jeg ikke hørte eller så syner for mine dyr reagerede også på dem.

    Den ene "ånd" havde jeg købt det pågældende hus af da han var i live også passede jeg ham på plejehjemmet indtil han døde og "flyttede hjem i huset igen" smiley


  • #7   22. maj 2012 Tja, en ting, der tit sker, er at én bestemt telefonbog, UANSET om den ligger under de andre telefonbøger, falder ned og ender på v, hvor et af kvartererne er tæt på her.

    Telefonbøgerne ligget på vores køleskab, og de ligger også ofte helt ind til væggen, lol.
    Så det er lidt vildt, at det altid er den, der falder ned, uanset hvor den ligger.


  • #8   22. maj 2012 Mht ånden i hestestalden...

    Ånden åbnede da bare boksen for dig.. Du havde jo favnen fuld af halm smiley
    det var en hjælper.. ikke noget at være bange for


  • #9   22. maj 2012 Well said Ib smiley

    Gad godt vide, hvad vores ånd vil med den side i telefonbogen ^^ Kan ikke helt tænke mig til det smiley


  • #10   22. maj 2012 MH: Jeg ønsker bestemt ikke at få den telefonbog ned i hovedet hele tiden. Det sker ALTID, når man står ved køleskabet. Om man rører det eller ej, det er ligegyldigt.

  • #11   22. maj 2012 Den ligger også på bordet nu, LOL.


  • #12   22. maj 2012 M-H. Så forklar mig hvordan man kan indbilde sig noget når man sidder fordybet i en bog og ens hund="Schæfer" og kat lige pludselig begge ligner pindsvin og hunden glor op i loftet mens den knurre som en gal og katte gør det samme "dog uden at knurre ;-)", og først der går det op for mig at der går en der oppe, jeg kan tydeligt hører trinene men der er bare ikke noget gulv på 1ste salen kun glasuld da vi var ved at isolere huset og jeg var totalt alene med de to dyr inde i stuen.
    vi kunne hører "personen" gå ned af trappen ligesom hunden som var vild for at komme hen til dørtrinet ud til trappen men længere ville den godt nok ikke. men så var det som om "personen" forsvandt op i den "blå" da luft da "personen" ved yderdøren, for trinene ophørte og hunden faldt til ro og opførte sig så som om der intet var hændt, men han var også en meget afbalanceret vaps som ellers ikke hidsede sig op over noget som helst.


  • #13   22. maj 2012 Her i huset er der intet - ikke det der ligner.
    Men jeg sidder i min lænestol og har udsigt ud til fordøren og ser hver eneste dag - flere gange om dagen et eller andet, der går udenfor forbi døren.
    Og nej, det er ikke folk, der går forbi ude på vejen, da den ligger mindst 10 m væk og der er hæk imellem fortov og vores hoveddør.
    Det ser ud som om der kommer nogen lige forbi døren, men der kommer aldrig nogen og besøger os.
    Har så fået at vide at vores nabo, at vi faktisk bor på en gammel "mødding", hvor hestemøg osv blev læsset af, så mon ikke det er derfor der kommer nogen forbi hele tiden?

    Jeg ville ønske, at jeg var mere sensitiv overfor det spirituelle, for jeg har oplevet ting, jeg ikke kan forklare, bla vågnet en tidlig morgen for mange år siden med voldsomme smerter i brystet og jeg kunne ikke få luft - min bedstefar døde i det øjeblik af en voldsom blodprop i hjertet.
    Og så har jeg faktisk set min "skytsengel" engang - i spejlet på badeværelset.

    Så jo, jeg tror.
    Ville bare ønske, at jeg kunne åbne mere op, men det er jeg ikke i stand til qua min situation og sindstilstand.


  • #14   23. maj 2012 Jeg teamer lige op med MH og Alter Ego her - jeg tror simpelthen ikke på sådan noget smiley

  • #15   23. maj 2012 Jeg hader sådan noget. Kan på ingen måde se positivt på det, for bliver sku bange smiley

    Det væreste jeg har prøvet var en nat da jeg sov, det er helt mørkt og stille. Jeg vågner så ved at min kæreste (Nu x) sidder på sengen.. I ved med benene udover sengekanten.
    Jeg sætter mig op i sengen og tager hånden hed mod ham og spørger ham hvordan han er kommet ind? (Vores forhold var meget nyt og han skulle sove hjemme den nat og havde ikke nøgle.)

    Det var så ingen.. Havde LIDT svært ved at sove den nat.

    Det er sket engang siden, samme historie, men hvor "personen" stod i døråbningen ind til soveværelse.

    Og ja man drømmer osv, det er jeg helt med på, men de to episoder er bare for "ægte" til mig. Jeg var os lysvågen.


  • #17   23. maj 2012 Mig generer det sgu ikke at der er nogen, der ikke tror på det, jeg tror på. Dem om det!
    Så MH og Pia H´s kommentar er ikke noget, der generer mig.
    For mig er det nok, at jeg ved at der er mere mellem himmel og jord end som så.

    Men derfor vil jeg da være den første til at godte mig, hvis tvivlerne kommer ud for noget, de ikke kan forklare på nogen måde og evt. spørger ind til det.
    Men derfor vil jeg ikke sidde og sige " Hvad sagde jeg?"
    Jeg vil bare sidde og smile bredt over hele hovedet og tænke mit smiley


  • #18   23. maj 2012 Tror MH fattede budskabet og synes i øvrigt det er okay man siger jeg tror ikke en fløjtede fis på det i siger er noget imellem himmel og jord men noget i underbevidstheden der spiller ind.
    Jeg synes først tråden blev irriterende da der blev peget fingre af MH.


  • #19   23. maj 2012 Trine..Super godt skrevet..jeg vil sidde ved siden af og grine sammen med dig. ;-))

  • #20   23. maj 2012 M-H. Jeg tænkte nu heller ikke lige på dig da jeg skrev min sidste kommentar smiley

    Ønsker også dig og Tine en god dag. :-))


  • #21   23. maj 2012 Puha kunne jo skrive en hel stil smiley Men kan sige at min mormor og vores gamle kat bor her endnu :o) Jeg ser dem engang imellem og min mormor snakker også nogen gange til mig og roder med ting :o) Der var en periode hvor hun hele tiden tændte musik på min computer og på min mors computer smiley Hyggeligt men træls i længden smiley

    Har også haft en pige der har forfulgt mig på en eller anden måde da jeg var mindre, jeg aner ikke hvem hun er men jeg så hende på mit gamle værelse der hvor vi boede før og da vi så flyttede så jeg en anden pige med yngre en del gange hun var nok 5 år og hende den anden imellem 11-13 år ca. Men har ikke set noget til dem i lang tid heldigvis, kan ikke lide det når jeg ikke ved hvem det er og hvad de vil mig.

    Også har jeg set en orb ude på Skive ridesklub efter der var en mand der var død der ude.

    Der er også en i en stald hvor jeg red før. Man kunne mærke ham. Er ret sikker på det var en ham, har aldrig set ham men det kunne man bare fornemme og hestene kan ikke lide at stå i en bestemt boks der nede. En dag da jeg var der nede stod en dør åben fra stalden ud til laden hvor den så langsomt bevægede sig. Jeg sagde så "så luk dog døren" 2 sek efter blev den smækket hårdt og meget kraftigt i og der var ingen gennemtræk.

    Det var lige kort nogen af de ting jeg sådan har oplevet på det åndelige plan.

    Tjaa og jer der måske dumber mig som syg i ruen, i har vel bare ikke nogen respekt for dem der faktisk oplever ting fra åndelige væsner??


  • #22   24. maj 2012 Jeg må indrømme at jeg nok er blevet så gammel at jeg er bedøvende med hvad andre tror, for jeg VED hvad jeg har set og oplevet incl.ånder/spøgelser og UFO`er.

    Selv nu har jeg en "lille ånd" boende, det er min sidst afdøde hund som måtte lade livet alt for tidligt og som jeg fik et ufatteligt nært bånd til i forhold til alle de andre dyr og hunde jeg har haft.
    Men "han" vækker mig ind imellem om natten ved at kradse på sengekanten lige ved siden af mit hoved "altid samme sted" som han gjorde som helt lille og da han blev syg og ikke selv kunne komme op i sengen + der sker andre uforklarlige ting bl.a. der hvor han elskede at ligge og lege, man kan f.eks.se at han går rundt på "betrækket" inden han lægger sig osv..Selv de 2 "gamle" hunde som elskede ham reagere når han er på "besøg" med glæde og logrende haler mens de begge glor hen i hjørnet på hans yndlingsplads, så jeg er ikke et sekundt i tvivl
    Jeg ved som sagt godt at mange tænker at "hun" er da totalt forvirret i tag etagen, men det må de om, jeg ved som sagt hvad jeg ser,hører og oplever.


Kommentér på:
ånder...

Annonce