{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Ånder {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en tråd i forum.

Der er mange, der oplever noget fra tid til anden, som ikke kan forklares.
Et eller andet sted så føler man sig vel lidt dum, når man tror på ånder osv, for der er jo ikke et endeligt bevis for det eller er der?

Er clairvoyante bare dygtige til at spørge sig ind på emner?
Nu mht serien "ånderne vender tilbage", der gør de en stor dyd ud af at sige, at medierne/clairvoyante IKKE får noget at vide på forhånd, men kan vi være sikre på det?

Vi har jo hørt om nogle anerkendte clairvoyante, der så er blevet afsløret som fupmagere.

Men hånden på hjertet, hvad tror I?

Personligt har jeg faktisk kun "fidus" til 2 kendte clairvoyante - siger ikke navnene på dem, for kunne godt tænke mig at vide om I har det på samme måde som jeg.

Så kom frisk, lad os se hvad I tror eller ikke tror


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånder
  • #1   23. maj 2012 Jeg arbejder som calirvoiant, så jeg tror på det, men jeg ved ikke hvorfor jeg kan .
    Jeg er på ingen måde religiøs, så jeg aner ikke hvor de afdøde er henne og hvordan de kan vende tilbage.

    Lyder nok mystisk, det syntes jeg selv ofte det er, men jeg oplever det og kan bruge det i forhold til at hjælpe andre, så jeg har valgt at sådan er det bare.


  • #2   23. maj 2012 Måske lyder det her dobbeltmoralsk..
    Altså jeg troer jo på at der er noget.. Men jeg har rigtig svært ved at tro på at de ik ved noget..

    I det der program: "fornemmelse for mord" eller hva det hedder der var der den sag med Marianne fra Rødovre med Peter Lundin..
    Og der kendte de ik noget til sagen.. Det synes jeg var meget mærkeligt at hun ik kendte noget til den sag


  • #3   23. maj 2012 Tumling
    Det vil jeg give dig ret i, da det var en meget højt profileret sag, så man skulle godt nok være meget uvidende for ikke at vide noget om den sag.


  • #4   24. maj 2012 Jeg kender det filmhold der laver åndernes magt,og kender dem der lavet foto af div huse om natten i disse programmer, ofte oplever de intet og ofte har de også en fornemmelse af der ikke er det beboerne først sagde, så de programmer giver jeg intet for, det er ren underholdning.

  • #5   24. maj 2012 Det er lidt svært at vide, for lige det der med ånderne vender tilbage, jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro.
    Altså hvorfor vil folk stille sig op og sige en masse, som muligvis ikke passer - bare for at komme i tv.
    Personligt kunne jeg finde på noget andet at komme i tv over fremfor at min troværdighed ville lide et knæk.

    Men hvilke "medier" har I selv mest fidus til? Hvilke medier synes I har den største troværdighed?


  • #6   24. maj 2012 Jeg synes ik at der er nogen af dem der virker troværdige smiley
    Altså jeg kan godt sidde og se dem.. Men der er ik et hvor jeg tænker: Wow.. Det må helt sikkert passe


Kommentér på:
Ånder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce