{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Ånder? {{forumTopicSubject}}

Engang brændte vores hus ned, og en dame omkom og nogle køer..*Før vi kom til her*!

Når jeg er ude på badeværelset og i fyrummet Føler jeg at noglek igger på mig..!
Det sagde jeg så til min i går aftes for sådan har jeg lidet siden jeg var 5 år..! Jeg turde seriøst ikke gå ud på badeværelset da jeg var lille.. Da jeg følte nogle kiggede på mig.. og i fyrrummet ..!

Så i går aftes sagde jeg det til min far..!
Så fik jeg afvide det med brænden og at i fyrrummet havde der stået køer osm også omkom :S!

og på Badeværelset var damens sove værelse :S!
ARGG!
Seriøst jeg er plaget vildt meget af det.. kan ikke gå andre steder i huset ind i køkkenet fordi jeg føler mig alene der.. ikke andre steder :S! Ved godt de lyder barnligt.. men er bange for huset smiley Det qhr jeg været siden vi kom her..!

Hvad synets i om mine oplevelser..? p.s Når jeg sover / prøver på at sove.. Føler jeg at en kigger på mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånder?
  • #1   26. aug 2008 vidste du det da du var 5 år?

  • #2   26. aug 2008 så du tror at der er ko ånder der kigger på dig, eller hvordan skal det forståes??

  • #3   26. aug 2008 Jeg sys du skal ta en snak med din læge smiley


  • #4   26. aug 2008 det kan godt være at det du føler ikke er ment negativt.
    du bør kontakte en clairvoyant, som kan hjælpe dig med at finde ud af lige hvem det er du føler.

    jeg har læst at dem der oplever sådan noget.... de er stærke nok til at takle det. og der er en grund til det... jeg har været hos en som er clairvoyant, jeg skal se om jeg kan finde hendes hjemmeside, så skal jeg skrive adressen ind her

    smiley


  • #5   26. aug 2008 Altså nu har jeg aldrig oplevet noget "mærkeligt".. Men min stedsøsters mand og deres børn( meget små) havde også problemer i deres hus. På trods af han ellers slet ikke tror på sådan noget, og deres bør var for små til at forstå det... men det hjalp at få en ud og, jage dem væk eller hva pokker de gør... om ik andet ku det måske gi dig noget fred..

  • #6   26. aug 2008 Sig til dem du ikke er interseret i at de bor hos dig, at du føler ubehag ved at de er der.

    Hvis det ikke hjælper prøv at kontakte en clairvoriant der kan gøre det for dig smiley


  • #7   26. aug 2008 (link fjernet)

    det er hjemmesiden smiley meget sød dame smiley


  • #8   27. aug 2008 ejj.. ved godt jeg lyder gakl gak.. men seriøst smiley

    Min far og mor tror også jeg er gak gak...!

    Men min veninde sagde også her den anden dag uden jeg havde fortalt hende.. Jeg føler nogle kigger på os?

    Så ved nu ikke.. men det ikke fordi jeg ikke kan gå her når det er lyst.. men når dte begynder at blive mørkt.. kan jeg ik :p!


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #9   27. aug 2008 Hej Mette...
    Ja der er meget mere mellem himmel og jord end man regner med.... få hjælp til at få huset "renset"... det er mit råd... og du bliver glad for det bagefter.... Kender nogen der har haft samme oplevelse... og de har fået huset renset...

    Jeg havde som helt ung en oplevelse....
    Jeg cyklede og var på vej hjem til min veninde.... jeg skulle lidt længere nede af vejen lave et venstresving....normalt ville jeg bare kikke mig tilbage og svinge.. sådan plejede jeg at gøre... for det var dem fra sidevejen der havde vigepligt... men den dag.... oplevede jeg pludselig at se krydset OPPE FRA... jeg kunne se en rød bil ude på sideveje komme med meget høj fart....og for første gang gjorde jeg hold da jeg kom til krydset og en rød bil kom susede over krydset uden at satte farten ned.... Da jeg havde oplevelsen var jeg slet ikke fremme ved krydset og man kan slet ikke se ud af vejen da der er mange små sving og bevoksning....
    Hvem holdt hånden over mig...????


  • #10   27. aug 2008 Hm interesant historie.... :o)

    Og hvor er det typisk at folk tror at man er gak gak og BØR SØGE LÆGE.. Og hvor er det dog trættende at få at vide gang på gang....!

    Man står med et problem man ikke kan overskue, forklare mm , og ens desperate skrig bliver til : Søg læge.....!

    Jeg , som oldebarn af en samisk shaman kvinde, synes du har fået nogle fine og gode råd her i mellem.

    MEN en lille advarsel: Når du nu går på jagt efter en clairvoiant, der skal hjælpe dig med at rense huset, så vær på vagt....!

    Mange af dem har fundet ud af, at det er et nemt emne at spinde guld på og det er ganske sørgeligt. De bedste clairvoiante er IKKE altid dem der REKLAMERER med sin evne, eller har flotte diplomer hængende på deres vægge(som regle har disse diplomer koste dem et sted mellem 15-20.ooo dk). De bedste clairvoante er dem der går lidt stille med dørrerne, og ikke braler ud med hvad de kan, dem der ikke har været på et dyrt kursus for at LÆRE evnen, men har haft det med fra barnsben af som en medfødt gave.

    Det vil sikkert udløse et ramaskrig i clairvoiante forening det jeg lige har fortalt dig, men det er desværre sådan det forholder sig.


    Når det er sagt, så vil jeg gerne understrege, at jeg synes det er RIGTIGT FLOT at du tør at stå frem med dit problem på åbendt forum.... :o) Det kræver mod, og der vil altid være nogle tvivlere imellem. men hvem ved,måske bliver det deres tur en dag at sidde her og fortælle om deres erfaringer med det " ukendte"... ;o)

    Hed og lykke med at finde en til at rense dit hus


  • #11   27. aug 2008 Marita, Hvad er en: samisk shaman kvinde.

    kan du også se ånder ??

    vh
    Hjørdis smiley


  • #12   27. aug 2008 Lille mig....

    En shaman er i oversat betydning åndemaner/snakker og i dette tilfælde fra nordsverige OG samer. Samer er de nordiske indianer. :o)

    Ja jeg kan se ånder, og til tider kommunikere med dem, en evne jeg er medfødt med.

    Tro mig, det er både skidt og godt, og mange gange ville jeg ønske jeg var født uden evnen.... men nu hvor jeg har den, ja så må jeg leve med den, og få det bedste ud af det... :o)

    Bare spørg løs, jeg skal nok svare :o)hvis der er mee du vil vide


  • #13   27. aug 2008 Marita, kan du så snakke med nogle ånder der kender mig?? vælger du selv? eller kommer de bare til dig?
    Kommer der også ko ånder til dig?


  • #14   27. aug 2008 jeg er meget intreseret i det åndelige, men på den anden side er jeg alligevel bange for det som jeg ikke kan se.
    jeg tør næsten ikke være alene hjemme (når det er mørkt)

    jeg har aldrig oplevet noget overnaturligt, men jeg har læst at dem som ikke tåler at se ånder, ser dem heller ik.

    det er kun dem som kan overskue at se dem, som ser dem hehe.
    er det noget om det som jeg siger ?

    jeg ææælsker at lytte til historier om det overnaurlige/ånder. jeg har læst bogen som hende clairvoyanten Marion Dampier-Jeans har skrevet om opevelser hun har havt.
    Meget intresant smiley


  • #15   27. aug 2008 og nu vi er ved ånder, har jeg selv en lille rotte løbende smiley Han må dog gerne komme når han lyster, da han er den første rotte jeg havde smiley

  • #16   27. aug 2008 *YlliL go Ajnat - går efter at tabe mest smiley *

    Kunne ikke lige lade være med at grine over dit indlæg.... *G*

    Jeg har også selv en enkelt gang haft rotter løbende i stuen, men det var vist pga. nogen svampe, jeg havde spist;-)

    Nej, gammelt sjovt minde........
    Jeg tror helt på det med ånder/spøgelser... Alt det overnaturlige...


  • #17   27. aug 2008 Camilla aka pyllermor

    Ja, det kunne jeg sagtens, såfremt de selv ville :o) jeg hverken kan eller vil tvinge nogle ånder til at snakke med mig.

    Og med hensyn til om man kan se ko ånder:
    Selvfølgelig kan man se dyreånder. De har jo været levende en gang, og jeg er af den holdning alt alt levende har en sjæl/energi...

    Lille Mig

    Jamen det er også meget spændene emne, men ikke alt er en dans på roser. Marion er jeg stor fan og tilhænger af. jeg synes hun er meget naturlig og ligefrem.... :o)

    Jamen jeg er skam også mørkeræd. Det vil sige det er ikke mørkeret jeg er bange for, men det der GEMMER sig i mørkeret.... :o)

    Og jo, selv om man er seende, så kan man alligevel blive bange, forskrækket og overrasket, og langt fra de fleste af ånderne er her med en glad hilsen, tværtimod.....



  • #18   27. aug 2008 Lille Mig :
    Jeg er sinsyg bange for sådan nogle ånde nogle der..!
    Men jeg gider ikke rensning af huset og sær ikke når ens familie siegr man er skør :P! Så.. Det er lidt svært..!
    *Derfor Nita sover inde ved mig XD!

    marita N
    Det er virkelig rart for sådan en som mig og få afvide af en voksen at jeg ikke helt er skudt i låget som alle siger jeg er..!

    *Jeg troede også alle ville gør nar herinde.. x)


  • #19   27. aug 2008 selvfølgelig er der mere mellem himmel og jord en man lige kan se, kan godt forstå det ikke er rart, har selv en søn der kan se ånder og det kan altså godt skræmme ham ret voldsomt

  • #20   27. aug 2008 ARGG! Nu begydner min frygt og kigge noget at komme igen smiley det er hver gang efter klokken 20.00 smiley Hver dag efter kl. 20.00 :(! ARG!

  • #21   27. aug 2008 mette det er gså derfor jeg har hundene sovende sammen med mig smiley

  • #22   27. aug 2008 Mette O, har du prøvet at fortælle dem du ikke gider have dem der?

  • #23   27. aug 2008 thresa 41 K

    Jamen er det ikke det vi begge to menere...? Shamanen kommunikerer med ånden/åndeverden.

    Nu understreger jeg at jeg IKKE selv er shaman, det har jeg aldrig påstået :o), jeg fortalte at min oldemor var samisk shaman, hvilket hun også var.

    Jeg er meget uenig med dig med henblik på min families rødder. Samer er meget mere end at avle rensdyr.

    Og jo.... Vi foretrækker at kalde os for NORDENS INDIANER.Det er ikke et spørgsmål om at der er indianer i os eller ej, det er spørgsmålet om hvordan vi lever,

    Jeg tror ikke at vi skal diskutere eller debatere sami edna..... ;o)

    Jeg behøver ingen oplysninger fra dig om min familie, dem har jeg lært fra barnsben af.... :o)

    Men det skal nu heller ikke skille os ad....


  • #24   27. aug 2008 Mette O...

    Jeg synes du skal sætte dig ned stille og roligt og sig højt ud i rummet, at du ved at de er der, men at du ikke længere ønsker de skal være der. bed dem derefter om at forlade dit hjem og lade dig være i fred.

    bed dem eventuelt om at drage mod lyset, for det er der de hører til... :o)


  • #26   27. aug 2008 Tror du køer kommer i himlen? For så skal de nok bare jages mod lyset *G*

  • #27   27. aug 2008 Michelle strid kælling

    Tjaaaaa.... mon ikke der er plads til en enkel ko osse.... ;o)*LOL*

    Himmel og himmel... det er der nok forskellig mening om dette begreb himmel.... Men lad os bare sige at der hvor man nu engang skal hen, ja, der er jo nok også plads til køer, og ja.... kald du det bare at jage en ko afsted..... *GG*


  • #28   27. aug 2008 Jamen jeg låner der genre Reiki ud -han skal nok hyrde de køer i rette retning....


    Ærligt talt tror jeg på at når man er død (og det gælder osse køer) så bliver man spist af orme og andet kryb/bliver brændt... Slut...



  • #29   27. aug 2008 Michelle strid kælling

    ih du godeste..... det var da en dramatisk holdning... Død slut fernito og så er det hele slut.... :-O......

    jamen det er din holdning og det skal du selvfølgelig have lov til at have....:o)



  • #30   27. aug 2008 Ja i min verden er det jo jer der er dramatiske;o)

    Jeg synes jo det er ret udramatisk at ma dør og så er det slut. Dramatisk ville jeg synes det var hvis man dør og så render rundt og hjemsøger andre


  • #31   27. aug 2008 Thresa -det TROR du.. Men det er jo ikke noget du VED... Jeg tror noget andet (som i øvrigt er lidt nemmere at forholde sig til synes jeg. Den del af det kan jo da i hvert fald bevises)

    Jeg bryder mig ikke om når TRO bliver fremlagt som facts.


  • #32   27. aug 2008 Thresa -jeg tror på der er mennesker der mener at kunne føle og fornemme en masse, men jeg tror bare ikke på at det de mener at de føler og foremmer er afdøde mennesker der kommer og hjemsøger os...

    Det du beskriver er måske nok noget du selv mener er rigtigt. Men kan du rent faktisk garantere at det forholder sig sådan? Næppe...

    Jeg er et ret realistisk menneske, og jeg forholder mig til de ting jeg kan se og føle. Og spøgelser osv er ikke en af dem...



Kommentér på:
Ånder?

Annonce