1.351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Bedste hundefoder nu.? Bedste hundefoder nu.?

Hejsa Hundemennesker smiley
- Jeg har ikke været på i lang tid herinde,
men da vi skal til at forøge familien med endnu et medlem tænkte jeg at jeg ville spørge jer herinde til råds ang. hvilket fodermærke der er det bedste på markedet på nuværende tidspunkt.
Jeg er klar over der skal være masser kød i osv.
men er slet ikke inde i mere hvilke nogle mærker der ligger i toppen da Kesi (min hund som jeg har i forvejen) desværre er nødt til at spise speciel kost fra hills for ikke at få blærebetændelse.
Derfor har jeg egentlig ikke haft så meget brug for at sætte mig ind i det, men det har jeg så nu. Så hjæææælp...
Mvh Sesse

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste hundefoder nu.?
  • #1   22. jun 2013 Bruger Wolfblut til mine og er yderst tilfreds.
    Min hvalp elsker det med hestekød i.
    Og ellers så evt Barf (fås også som fryse- eller lufttørret og hedder så K9)

• #3   22. jun 2013 jeg bruger Orijen og det er langt det bedste foder jeg har prøvet. Derudover synes jeg Orijens variant Acana er ganske god. Jeg synes Wolfblut er godt

• #5   22. jun 2013 Jeg blandings fodrer også, råt samt tørfoder Essential og af og til Kingsmoor Pure ... er lige startet på Essential for ca 2 uger siden, og det lover godt

• #6   22. jun 2013 Det er jo individuelt.
    Vi var glade for Wolfsblut indtil vi blev præsenteret for et dansk produceret foder hvor vi ikke skal give tilskud af olie og B-vitamin for at Enzo beholder pelsen på.

• #8   22. jun 2013 @ A&D ... hvad er det for et dansk produceret foder ??

• #9   22. jun 2013 Jeg bruger også Wolfsblut - er SÅ glad for det, det er det første foder Bailey fungerer 100 % på smiley Kan VARMT anbefales, også bestil det fra Tyskland, evt healtfood24.com der er det ikke så dyrt.

• #10   22. jun 2013 Det hedder Birkemosens. Vi har en bekendt der er begyndt at sælge det og han deler 2 kg ud gratis i Nord- og Midtjylland som man kan prøve, og vi blev så glade allerede efter 1 kg at vi bare måtte fortsætte med det.

• #12   22. jun 2013 Orijen.. Uden tvivl:)

profilbillede
  • #13   22. jun 2013 Vi bruger kingsmoor pure kornfri
    Det fungere så godt smiley

• #15   22. jun 2013 Vi bruger Platinum og Essentials, skulle der et andet foder på banen ville det nok være Kingsmoor Pure.

• #16   22. jun 2013 Kingsmoor er dansk hundemad med fortrinsvis danske råvarer.

• #17   22. jun 2013 Stine: Ja og så er det en hel del billigere selvom vi købte Wolfsblut hjem fra Tyskland, så det er hvad man kan kalde Win Win.

Jeg har været meget modstander af alle slags korn, men han har aldrig set bedre ud end han gør nu, så sådan må det være : )

• #19   22. jun 2013 Iøvrigt så er Tholo's hundefoder også godt, dansk produceret og primært af danske råvarer. Vi brugte det en periode i vækstfasen, med helt tilfredsstillende resultat smiley

Men vi er nu utrolig glade for "vores" Platinum, der desværre er svært at få fat i i DK. Vi er nogle der er gået sammen om at bestille det hjem fra Tyskland, hvor det produceres. Så supplerer vi med Essentials, både for variationens skyld og fordi vi synes det er et super foder.

• #22   22. jun 2013 Bruger kingsmoor pure til mine to.

• #23   22. jun 2013 Den platinium med lam, der undrer jeg mig lige over de der brudris? Nogen der kan forklare nærmere..

• #24   22. jun 2013 Her skifter vi mellem de 4 varianter af Kingsmoor Pure, til to meget forskellige hunde af både udseende og energi/aktivitetsniveau.. (labrador og collie)
    Supplerer så med en speciel olie fra UniQ som hundene, og min mors katte, elsker smiley
    Men som så meget andet så er fodervalg en jungle som meget få kan være/blive helt enige om smiley

• #25   22. jun 2013 Kingsmore pure bruger jeg, på tilbud lige nu til 269kr pr sæk 12 kg maxi zoo

• #26   22. jun 2013 Mange tak for alle de svar der allerede er kommet.. Brugte selv orijen på kesi da hun var lille. men som sagt blev jeg nødt til at skifte til speciel foder fordi hun konstant fik blærebetændelse..
    Men dem i nævner mange af jer wolfblut og kingsmore vil jeg kigge nærmere på.. kingsmore havde jeg faktisk hørt om i forvejen og overvejet kraftigt fordi det netop er dansk og umidlbart ikke for mange tilsætnings stoffer og korn. så er glad for i også nævner det som et godt fodervalg. det var lidt det jeg havde håbet på smiley prisen er som sådan ikke vigtig, det vigtigste er at foderet er rigtig. og det er heldigvis en ''lille'' hund så det er jo begrænset hvor meget den spiser

• #27   22. jun 2013 barf ville self. være det bedste og det ville vi også helst, men vi har ikke fryser plads til det og heller ikke mulighed for at få det. tilgængæld får hundene så kød i form af knogler indimellem.

• #28   22. jun 2013 Jeg ville give det, den får hos opdrætter, hvis den trives på det.

• #30   22. jun 2013 Charlotte, jeg mener det er det man også kalder knækkede ris. Det er ris der er knækket i stykker.
    Ris til husholdningen kan opdeles i flere typer/kvaliteter. Hvis man skal koge totalt løse ris, der ikke klæber, så skal man have hele riskorn, jo mere klæbende risene skal være jo flere brudte/knækkede ris skal der være.
    I Platinum bruger man altså de mest klæbende ris, man kan få.
    Næringindhold og smag er ens, men ikke konsistensen.....

• #31   23. jun 2013 Havde så håbet på at det havde været stave fejl for brune ris. Æv bæv.
    Men har så måske fundet noget andet der kan bruges.
    Men Kirsten tak.;-)

Kommentér på:
Bedste hundefoder nu.?

Annonce