Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder.
  • #1   4. nov 2009 Bruger du frolic som foder alene? Kan hendes mave virkelig tåle det?

Aner intet om foder til små racer så der må komme andre på banen, jeg er bare i chok over hun kan tåle frolic

• #2   4. nov 2009 Uha lige frolic ville jeg skifte fra meget meget hurtigt...

Vores hund vil kun spise aldis det billigste så vi har ikke så meget at vælge imellem. Min veninde som har en chi, hun giver den royal canin... Det er et ret dyrt mærke men skulle også være af rigtig god kvalitet.

Mener at chi'er kan have noget med mavedrejning? men ved ikke om det har noget med foderet at gøre?

Ville holde mig langt væk fra frolic!

• #3   4. nov 2009 Frolic er som Mc D mad til os..
    Ville skynde mig at skifte.. Jeg bruger selv Olivers til mine hunde ..

• #4   4. nov 2009 vi bruger pronature. det er super godt.

• #5   4. nov 2009 Den har så sikkert godt kunne tåle det, hvis det er hvad den har fået hele tiden.

Velkommen til junglen af fodermærker, og der er kun en måde at finde det rigtige foder - at den får det den bedst kan lide og så samtidig fungerer godt på.

Du kan se det ved at vide hvor mange gange den har afføring om dagen. Så få gange som muligt er bedst, og afføringen skal være fast og pæn.

Derudover skal foderet også være godt når man ser på pelsen. Den må ikke blive mat og grå. Den skal skinne.

Så det kan være svært at vide hvad der er bedst. Så køb små mængder indtil du har fundet hvad hun kan lide.

Held og lykke i den store jungle - vi har vist alle sammen været på besøg i den på et eller andet tidspunkt.

• #6   4. nov 2009 Mange tak for alle de hurtige svar, Hun spiste det med glæde i starten , men nu kan hun godt ha det liggende i 2 dage, og lige så snart vi kommer hjem til andre som også har hunde så spiser hun deres foder, men jeg ved ik om det bare er fordi det er noget andet, end hun selfv får, men har også tænkt meget på at ville købe royal canin til hende, kan man måske købe det over nettet.?

Mvh Trine.

• #7   4. nov 2009 Min den bette har efterhånden prøvet det hele... Han har det med at blive træt af sit foder, så køber næsten noget nyt hver gang posen er ved at være tom....

Så han har både prøvet Hills, Royal canin i forskellige varianter- chihuahua'en var han ikke specielt glad for så ikke en vi vender tilbage til, , science plan, nutra nuggets, vita kraft og lige nu er han på Hennes pet food.... Tror det hele er med smiley

Næste gang tror jeg vi prøver Kingsmoor...

• #8   4. nov 2009 Tror jeg vil købe en pose royal canin i morgen lige så snart jeg kan komme til det, er der måske nogen som ved hvor man kan købe det, bor i Nr. Aaby

; )

• #9   4. nov 2009 Super mange tak for så hurtige svar, jeg vil se hva jeg kan finde i morgen. : )

• #10   4. nov 2009 Hvor er det godt du er blevet obs. på foder - hvordan ser bisserne egentligt ud nu ? smiley

• #11   4. nov 2009 Kan kun anbefale hills science plan, som ligger i den dyre ende men er alle pengene værd.

Ved at hill's bruger tørret kød hvor mange andre bruger "våd" kød.. hvilket er grunden til at det ligger i den dyre ende men mætter også bedre.

• #12   5. nov 2009 Bare husk at skifte fodret gradvist, eller ødelægger du hundens mave.

Kommentér på:
Hundefoder.

Annonce