862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Cavalier King Charles. Cavalier King Charles.

Som nogen af jer måske har læst i en anden tråd, så har jeg bestemt at Marcus skal have en lillesøster...

Denne lille ny skal være enten en Cavalier eller en border terrie.

Spørgsmålet er så, om der er nogen af jer der kan anbefale opdrættere af disse racer?
Gerne med www adresser smiley

Hilsner fra Helle

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier King Charles.
  • Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 84
    #1   20. jun 2007 Hej.

Syntes bestemt at du skal vælge en border terrier smiley det er verdens bedste hund. Syntes du skal gå ind på dkk hvalpeliste og se hvor der er hvalpe. Vi fik anbefalet nogle af vores dyrelæge da han selv har border terrier.. Spørg hvis der er noget du vil vide.

• #2   20. jun 2007 Hej Pia,

Tak smiley

Hilsen Helle

• #3   20. jun 2007 www.tuasiwa.dk

de venter hvalpe nu

www.thyholmscavalier.dk

• #4   20. jun 2007 men kig generelt på www.cavalierklubben.dk

under hvalpeliste eller bare opdrættere - se om der er nogen du bedre kan lide end andre - deres hunde, avlsprincipper, vægtning af egenskaber osv...

skal du have en udstillingshund - eller bare familie hund?

Cavalieren er heldigvis god til begge dele ligesom de fleste er gode til lydighed og agility.

Køb en med DKK stambog da det er et krav at forældre dyrene er hjertescannede og ikke bare lyttet som mange nøjes med i de andre stambogsførende organisationer...

• #5   20. jun 2007 Nicola > Tak for det smiley med en race som har hjerteproblemer, så vil jeg ALTID vælge en hund, hvis forældre er scannet smiley Og det bliver én med tavle og alt hvad der til hører - min mening er at blandingshvalpe/hvalpe uden tavle, er et alt for stort sats... Men heldigvis er der jo mange der ikke er så pivet som mig smiley

Vil gerne have en hund der kan komme med på udstilling, hvis jeg skulle få lyst til det smiley Men ellers kan du lære i den her tråd, hvad jeg har at byde en ny hund smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=106846

hilsen Helle

• #6   20. jun 2007 Tavle er en ting - DKK tavle er noget andet - og jeg går kun ind for DKK : )

• #7   20. jun 2007 kig evt. på www.chadyline.com - en svensk kennel - som har hvalpe nu - godt nok kun hanner...

• #8   20. jun 2007 Er først klar til hvalp fra januar 2008, men vil gerne være i god tid, så jeg kan finde den rette avler og så blive skrevet op smiley

Og det skal være en tæve - har en hanhund nu og det vil jeg ikke igen smiley
    Tricolore eller blenheim...

Hilsen Helle

• #9   21. jun 2007 Hi hi - nej jeg har også min første og sidste hanhund : )

Mange han cavaliere tisser og på sig selv hele tiden og det er i det hele taget møg irriterende

Jeg synes du skal snakke med Lise-Emilie Friztbøger der har Kennel Tuasiwa - de har rigtig gode hunde og Lise plejer at have et vinter kuld, men jeg ved at hun venter et kuld lige om lidt også, men jeg ved ikke om de alle er solgt.

Hun har fortrinsvis Blenheim hvalpe.

• #10   21. jun 2007 www.123hjemmeside.dk/cavasole
    Kig ind !!!

• #11   21. jun 2007 hej ole smiley

Dejlig side... Sender jer nok lige en mail en af dagene.

Er først klar til hvalp tidligst til januar, så pt haster det ikke smiley

Hilsen Helle

• Bjørn b
    Bjørn b Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #12   23. jul 2007 Hejsa.

Hvilke kennel venter hvalpe?
    Thyholm? Det står der ikke noget om på ders hjemmeside..

Men der er jo også masser af andre gode kenneler.
    DKK er det eneste der dur. Selv om DRU er begyndt at hjertescanne også, men den er jo ikke FCI anerkendt..

Kender flere der har haft dårlige oplevelser med hunde fra DRU regi´.
    Men kender også nogle der har haft dårlige oplevelser fra opdrættere i DKK regi´. Også fra anerkendte kenneler der er på opdrætter listen på Cavalier klubbens side..... Desværre.
    Sådan er der jo nok altid nogen:o)

Cavalieren er en super god race, den kan kun anbefales.

• Bjørn b
    Bjørn b Tilmeldt:
    jul 2007

#13   23. jul 2007 Forresten tror jeg at hvis jeg skulle have en hvalp ville jeg vælge
    Tuasiwa
    Amazing Cavalier
    Morgergs
    Gran Royal

Ved helfarvet hvalpe helt klart Souvinirs...

• #14   23. jul 2007 Hvis jeg skulle have en hvalp nu ville jeg skrive mig op hos kennel Cava Choise - deres ruby parring som ventes at blive født her i august - mums den ser lækker ud!

• Bjørn b
    Bjørn b Tilmeldt:
    jul 2007

#15   4. aug 2007 Hej igen

Ja men det ser nu ikke ud til at de venter hvalpe alligevel, Cava Choise. Hannen så vildt lækker ud.

Der er mange gode opdrættere på opdrætter-listen, men også en del der ikke bliver skrevet på listen - det kan man se når de er på hvalpelisten med link til deres hjemmesider.

Hunde hilsnetr

• #16   7. aug 2007 Nej Cava Choice har været uheldige så ingen hvalpe i denne omgang - det var ellers en rigtig spændende kombi...

Kommentér på:
Cavalier King Charles.

Annonce