{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund efter parring
  • #2   17. jan 2020 Min hanhund har ikke. Men om det er generelt for hanhunde, ved jeg ikke.
    Min hanhund har dog aldrig reageret på tæver i løbetid i området.
    Aldrig gået fra maden, eller andet.


  • #3   17. jan 2020 Min hanhund har heller ikke ændret sig efter parring.. Samme Ainu som altid smiley

  • #4   17. jan 2020 Reiki gjorde ikke, udover at han fandt ud af, tæver i løb kun var interessante når de var højløbske, så han var mindre interesseret i tæverne resten af løbetiden - men det kan jo også bare være alderen der fik ting til at falde på plads. Han var 2 ved parring.

  • #5   17. jan 2020 Min hanhund ændrede ikke adfærd efter 1. parring og heller ikke efter de efterfølgende parringer.
    Saki var 2 år ved første parring, og han havde fra starten helt tjek på, hvornår han ville parre og hvornår han ikke ville. Tæven skulle være på det rette tidspunkt, ingen grund til at spilde krudt på noget andet.


  • #7   17. jan 2020 Min gamle hanhund var avlshund. Han altid vældig gentlemanagtig overfor tæver. Når de kom i løbetid fik det lige en tand ekstra. Kun når de var højløbske var han for alvor interesseret. Han gik aldrig fra foder osv pga løbetider. Nu kendte jeg ham ikke før første parring, men i de efterfølgende var der ikke nogen forskel på ham før og efter parring.

  • #8   17. jan 2020 Vores har gjort. Altså ændret sig til det bedre. Fra at syntes at alle tæver var guf, så er det gået op for dem hvornår der er løbetid og ikke mindst hvornår der er ægløsning. De er efter parri g blevet meget nemmere at have sammen med tæver. De er ikke blevet aggressive eller andre mentale ændringer.

  • #9   17. jan 2020 Louise : sådan har mine avlshanner også altid været. Meget mere rolige omkring tæver i løbetid og generelt kommet mere i balance. Alle mine har været minimum 2,5 år, så jeg var mere sikker på at psyken var i ro og uden alt for meget HANHUND overfor andre

  • #10   17. jan 2020 Nope

  • #11   18. jan 2020 Jeg har ingen hanhund, men kender en del.

    Jeg tror det kommer meget an på hvor sexifiseret hanhunden er inden den får lov at parre.
    Hvis hanhunden har et overdrevet sexdrive, så tror jeg at det ville gøre den værre, hvis den så fik lov at parre.
    Har du derimod en hanhund som hviler i sig selv, så tror jeg ik, at det gør nogen forskel.


  • #12   18. jan 2020 nej Kewin er den samme nu 10 år gammel som han var ca.2år gammel efter første parring, han er nu kastreret da vi ikke skal have flere hvalpe stadig samme søde vimse dren, som altid.

    profilbillede
Kommentér på:
Hanhund efter parring

Annonce