4.848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Kennel Lions Of Denmark erfaringer? Kennel Lions Of Denmark erfaringer?

Hej med jer. Vi er på udkig efter en hund af racen Løwchen og har flere opdrættere i kikkerten. Umiddelbart er valget faldet kennel Lions Of denmark , men de udtalelser og erfaringer der ligger, bl.a. herinde, er tilbage fra 2016. Er der nogen, i nyere tid, som har købt en hund derfra?
På forhånd tak!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel Lions Of Denmark erfaringer?
  • #1   28. feb 2022 Besøg dem og Dan din egen mening smiley er der en race med splid mellem opdrættere er det Löwchen smiley

• #2   28. feb 2022 Löwchen-opdrættere er for vilde smiley Eller nogle af dem, i hvert fald. For en 8-10 år siden var der den mest crazy krig, hvor særligt 2 opdrættere beskyldte hinanden for de mest vanvittige ting, oprettede falske profiler og sendte trusler til sig selv, som fremstod som afsendt fra den anden opdrætter osv.

Hundene er søde, men jeg ville kigge mig rigtig, rigtig godt for med opdrætterne smiley

• #3   28. feb 2022 Nogen af dem Anne, nogen af dem smiley jeg er også löwchen opdrætter og betragter ikke mig selv som “vild” smiley men ja, der er altid nogle som bagtaler hinanden, det kan være svært at navigere i, mitbedste råd er nok, hold dig fra dem som har travlt med at bagtale andre;) besøg dem du kunne tænke dig at få hund fra og brug din sunde fornuft smiley

• #4   28. feb 2022 Bodil, jeg skriver også "nogle af dem".

Det var jo ikke bare bagtaleri dengang - det var totalt vanvittigt smiley Og der var noget med svindel med vacciner og chip også. Just saying - man skal kigge sig for!

• #5   28. feb 2022 Det er stadig vigtigt at holde sig fra de opdrættere som rakker ned på andre opdrættere smiley
    Og ja “der var noget med” men hvad var det mon og hvor meget af det var egentlig rigtig og hvor meget var bagtaleri smiley
    Brug hovedet og besøg opdrætterene, vil de ikke have besøg, så hold dig langt væk smiley

• #6   28. feb 2022 Helt rigtigt at der er meget sladder. Personlige erfaringer er altid bedre. Og personligt ville jeg aldrig købe fra den opdrætter smiley Jeg har set hende på udstillinger med virkelig mange hunde i en hundegård, med pis og lort over alt. Så bliver hunden lige shinet op inden den skal i ringen, og så tilbage ind i lortebunken.

Kald mig sart, men sådan vil jeg helst ikke se en opdrætter. Og jeg er ikke opdrætter, hvis TS skulle få den tanke, at jeg bare er her for at "rakke andre opdrættere ned" smiley

• #7   28. feb 2022 Der er efterhånden 'rigtig mange' opdrættere der avler Løwchen - men mange af dem har kun en enkelt eller 2 avls tæver hvilket gør at ventetiden er lang. Jeg ville kraftigt overveje også at kigge mod både Tyskland og Sverige/Norge smiley de avler også nogle super fine hunde

Mit bedste råd er at mærke RIGTIG godt efter og besøge nogle forskellige smiley

• #8   7. mar 2022 Kære Line
    Jeg må jo hellere svare her da jeg har en (dejlig) Løwchen. Han er opdrættet hos Lions of Denmark - har så været brugt i avl hos anden opdrætter og derfra har jeg købt ham.
    Kan godt fornemme der er lidt dårlig stemning opdrætterne imellem men det er ikke noget jeg personligt har mærket noget til.
    Og hunden - han er faktisk bare en skat med et dejligt ukompliceret kærligt sind smiley

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    mar 2024

Følger: 11 Svar: 1
    #9   12. mar 2024 Et godt råd er at holde sig langt væk fra kennel lions of Denmark. Der kører en stor sag mod dem lige nu på svindlerjagten, da de har snydt utallige danskere, som melder tilbage om hunde der bliver mishandlet og må aflives lige efter man har købt dem.

Følg med på “svindlerjagten” på Facebook, så kan i selv følge med.

• #10   12. mar 2024 Ja, det lyder vildt og øv da.
    Der er meget delte meninger og oplevelser i den Løwchen verden. Desværre!
    Når nu hundene er så søde og ukomplicerede smiley
    Men lige fra jeg købte hunden (andet sted fra) har jeg hørt sladder fra begge lejre

Følger med i alt jeg kan og forholder mig neutral …
    Indtil andet er bevist

• #11   12. mar 2024 Kvindelig hundeovervejer - Janni er DØMT i retten til at tilbagebetale købesummen for en SYG hund, som hun fik retur. Hun nægter at betale pengene (men tog gerne hunden), og da sagen røg i fogedretten, overdrog hun sit opdræt til døtrene og erklærede sig insolvent.

Det er der ingen undskyldning i verden for!!!

• #12   13. mar 2024 Anne - øv da.
    Jeg købte som nævnt ikke min hund af hende så kender ikke personligt til nogle af sagerne men skal da se, hvad der måtte komme i tv
    Det er ihvertfald synd hvis nogen får købt en syg hund

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.541
    #13   13. mar 2024 Anser du TV som sandhedsvidne, Kvindelig hundeovervejer?
    Hvis ja, kan vi så nedlægge domstolene og lade TV overtage?
    Tænker du, at hvis noget ikke kommer i TV, er det ikke sket?
    Nej vel? Jeg må have misforstået dit #12 smiley

• #14   13. mar 2024 Jeg er nok bare dårlig til at formulere mig herinde…
    Prøvede bare at give udtryk for jeg intet har hørt om sagen før igår på sociale medier - trods jeg prøver at følge med i Løwchen verdenen.
    Og derfor vil jeg også se hvad der måtte komme i tv
    Ikke for at tage stilling eller dømme. Blot for at se hvad det handler om

• #15   13. mar 2024 Jannie har altid haft en spændende fantasi. Der var engang hvor hun oprettede en ekstra profil på hunde-forum.dk, og lod som om den falske profil var en anden løve-opdrætter, som sendte dødstrusler til Jannie smiley

Så var der historien om da hun stjal klistermærker fra en dyrlæge, og forfalskede sundhedsbøger, så dyrlægen måtte gå i medierne og advare om det….

Men imponerende at hun er insolvent, på trods af at hun tjener 300.000-400.000 kr om året på hvalpe smiley Åh nej, vent, hendes DØTRE gør nu smiley

• #16   13. mar 2024 Aih altså - kan godt huske jeg læste præcis de ting der om opdrættere i Løwchen verdenen - men der var ikke navne på. Så jeg har aldrig vidst hvem det omhandlede…

• #17   13. mar 2024 Nu er svindlerjagten heller ikke den mest troværdige FB side smiley smiley

• #18   14. mar 2024 Steffen, men en udskrift af en dom, hvor fulde navne fremgår, er immervæk ok troværdig smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 903
    #19   19. mar 2024 Janni og sønnen Rasmus er nu også udelukket fra DHL. De havde ellers hver deres kennel i denne klub.

• #20   19. mar 2024 Kennel Lions of Denmark er og bliver en hvalpefabrik. Alle som bor i nærheden bekræfter de udsagn der er om at det er en hvalpefabrik. Og Steffen C Der er ikke nogen indikation på at siden svindlerjagten er utroværdig tværtimod. Men du er måske i ledtog med Jannie og hendes avlssvineri?
    Lige nu er det Jannies datter som er ejer af den kennel Nok fordi at sønnen Rasmus og Jannie er ildeset alle steder efterhånden.

• #21   20. mar 2024 Jeg kender overhovedet ikke kennelen eller nogen som helst historier om den.
    Så alt de i skriver passet garanteret, jeg har ingen grund til at tro andet.
    Svindlerjagten på FB har fået fine resultater med den måde de gør tingene på. Og det er alletiders.. men man der er få folk bag den der også har en agenda. Alle der kommer med det mindste udsagn der ikke lige er en hyldest af dem, ryger ud med det samme.
    Så det er en gruppe hvor der kun tolereres de holdninger og meninger som admin har.
    Derfor er det ikke den mest troværdige side at læne sig op ad.
    Min kommentar var forøvrigt ikke relateret til historien om den kennel, men jeg kan godt forstå at det læses sådan

Kommentér på:
Kennel Lions Of Denmark erfaringer?

Annonce