{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vacc
  • #2   6. sep 2007 Okay, de sagde det var unødvendig stress og at de først begyndte at tage rigtig imod når de var omkring 10 uger

  • #4   6. sep 2007 hvalpene er beskyttet gennem modermælken til de er 8-10 uger. Der er så mange forskellige holdninger hos dyrlægen. nogen siger når de er 8 uger andre når de er 10 uger.
    afhængig af hvor man vil gå til hvalpemotivation kan klubben forlange at de har fået første vacc.

    vi vaccinere ikke vores hvalpe før de flytter hjemmefra (altså hvis de rejser som 8 ugers)


  • #5   6. sep 2007 Okay, er rigtig glade for jeres svar, har været så meget i tvil, bange for at folk måske ikke ville købe en hvalp der ikke var vacc.

    Hvis de køber den som 8 ugers.


  • #6   6. sep 2007 jeg bruger en klinik med flere dyrlæger, min faste vaccinerer gerne som 8 ugers, hvis det er en anden vil han ikke før de er 12 uger, så tror der er lige så forskellige meninger om den sag som der er dyrlæger.


  • #7   8. sep 2007 Min kennel gjorde for os da vores var 8 uger, også fik vi gjord det da han var 12 uger da vi havde fået ham.

    Jeg tror det meget forskelligt, men jeg skal ikke gøre mig klog, fordi jeg har aldrig solgt hundehvalpe.

    Det med de 16 uger fik jeg afvide at vores underbo at man skulle gøre det der også, det vidste jeg ikke vores dyrelæge sagde i hver fald at det ikke bestød noget, da vores havde fået en da han var 12 uger, men nu ved vi det til næste gang.

    mvh

    Kristina


  • #8   8. sep 2007 der er lige så mange meniner som der er dyrlæger - jeg vaccinere når de er 8 uger og så må køber sørge for revaccination. Jeg vaccinere for at sikre mig at køber kommer ud med hvalpen og ikke bliver der hjemm til den bliver vaccineret når den er 10 eller 12 uger, af frygt for at den skal blive syg

Kommentér på:
vacc

Annonce