{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra foder?
  • #1   20. okt 2007 Når hunden er halvgående skifter du til hvalpefoderet ;o)

• #2   20. okt 2007 Trine J - nej det er det ikke, din tæve skal have alt det bedste for at de hvalpe der er i hende får det de skal bruge for at blive store levedygtige hvalpe, der hjælper det jo ikke at starte når hun først har født.

• #3   20. okt 2007 Mener du når den er halvvejs? Hvad gør de folk så, som vælger ikke at scanne?

• #4   20. okt 2007 Britta, næ jeg tænkte bare at det var ligesom med mennesker, vi har jo ikke brug for den ekstra energi før vi skal amme.
    Godt man har hundegalleriet, og tak fordi I gider svare

• #5   20. okt 2007 Joooo, mennesker har også brug for ekstra energi under graviditeten ;o)

Det er når hun er halvvejs i drægtigheden, man begynder at give hvalpefoder, ja

Folk der vælger ikke at scanne satser på, at hunden er drægtig. Oftest varer det ikke så længe efter halvdelen af drægtigheden før man begynder at kunne se om der er gevinst eller ej...
    Det gælder dog langt fra for alle, men så må man jo satse. Det er jo kun en måneds tid det drejer sig om ;o)

• #6   20. okt 2007 Trine, nu er det jo en meget lille race jeg gør det i og jeg fodre med hvalpefoder fra jeg har parret. Det er sket 1gang at tæven ikke vær drægtig og det hun havde taget ekstra på tabte hun igen da jeg stoppede med hvalpefodret. Det er jo trods alt kun en kort periode en hund er drægtig, så det betyder jo ikke det helt vilde prismæssig og i mine øjne, ja så vil jeg ikke løbe nogen risiko for at mine hvalpe ikke er helt i top når de bliver født.

• #7   20. okt 2007 Det er bestemt ikke prisen jeg tænker på, det må du ikke tro Britta. Jeg vidste det bare ikke.
    Ch hun skal også scannes, så jeg ved det jo når ca halvdelen af tiden er gået.

Tak for hjælpen

Kommentér på:
Ekstra foder?

Annonce