2.330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Parrings problemer Parrings problemer

Er bare så fortvivlet smiley
Dolly er idag på 11 dagen i sin løbetid og vi har prøvet at parre hende igår og idag, uden held. Hun er villig nok, står fint med halen til side og ligger rigtig op til ham. Men det lykkes bar ikke rigtig, han er Far til flere kuld , så ved ikke helt hvad problemet er.

Hvad søren skal jeg gøre ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parrings problemer
  • #1   25. okt 2007 Hmm tja, giv dem lidt tid, er det hendes første gang?? Går hun væk?? Hanhunden kan godt hoppe af hvis tæven ikke er helt klar.

• #2   25. okt 2007 tror det er for tidligt.
    en tæve vil stille sig foran hannen i op til en uge før ægløsning. da han er en garvet han, ved han godt hvilken dag der er den rigtige.

• #4   25. okt 2007 Ja, jeg vil slutte mig til de andre, jeg tror også at det er for tidligt. Nogle hanner vil også godt springe på, selvom tæven ikke er rigtig klar, men han er bare ikke særlig seriøs.
    Det skal helst være sådan, at når de bliver lukket sammen, så snuser han lige til hende, hvorefter han så springer på. Ikke noget med, at han lige skal rundt og tisse osv, hvis det foregår udenfor.

Held og lykke

• #5   25. okt 2007 Som Lykke siger hvis hun er klar så er hanhunden på med det samme, ellers skal han lige og lige og lige alt muligt først, måske hænger han lidt på ryggen men det er ikke særlig ihærdigt.

• #6   25. okt 2007 Han parrer hende i ca 10-20 sek. uden at ramme hullet og så hopper han ned igen.

• #7   25. okt 2007 Hvordan er han lige når de bliver lukket sammen?

Jeg har set flere hanner, der godt nok springer på, men det bliver aldrig til noget. Så når tæven så er klar, skal jeg lige love for, at hanhunden har taget et lynkursus, og så kan han godt ramme.

Jeg ville ikke gå i panik, når hun ikke er længere henne i løbetiden, og når hannen er far til flere kuld, må man jo formode, at han ved hvad han skal.

Evt kan det være fordi han er for stor i forhold til hende, eller omvendt at han har svært ved at nå? i så fald, er det godt at parre i lidt ujævnt terræn:-)

• #8   25. okt 2007 Når jeg lukker dem sammen, snuser han hende bagi, hopper op på hende og ned igen, og så tisser han lidt over det hele.
    Han er en smule lavere end hende, så har prøvet at stille ham på en bog, Men han vil ikke ha hjælp, uha så bliver han stædig..

• #9   25. okt 2007 Det kan helt sikkert godt lyde somom hun ikke er helt klar. Prøv i stedet at gå ud i haven´, hvor der er lidt ujævnt, så hun kommer til at stå i et hul, altså lidt lavere end ham. Så burde han kunne.

Hvad siger hanhunde ejeren, de har jo set ham parre før?

• #10   25. okt 2007 Hun er på ferie i udlandet og jeg har desværre ikke noget nummer til hende smiley

• #11   25. okt 2007 Nå ok:-(

Kommentér på:
Parrings problemer

Annonce