{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk bulldog han søges
  • #1   20. jan 2008 Det var ikke mange krav du har til den hanhund.. den skal bare bo nær Aalborg...
    Du får nok mere ud af det hvis du skriver om det skal være med eller uden tavle, alder, farve, sind... HD og AA test.....
    Og så hvis du fortæller lidt om din egen tæve og hvad du selv kan tilbyde

• #3   20. jan 2008 Sørgeligt!!!

• #4   20. jan 2008 ro på.. man kan vil spørge uden man skal ned trampes..

vi ved jo ikke om der bliver spurgt mere ind til han hunden, når den tid kommer..

• #5   21. jan 2008 Nu må i da holde op. Hvis det ikke er seriøst at bruge den hanhund der er tæt på og så ingen krav så ved jeg ikke hvad. Og især med en race som man i forvejen skal være lidt ops på med hensyn til parringer.
    Må jeg lige spørge hvorfor den tæve skal have hvalpe? hvad kan de give vidre ud over at det kan være "hyggeligt" med hvalpe?
    Kela K. Helt ærligt så er det bedre at lade være med at parre hende, hvis du ikke gider/ har mulig hed for at kører efter en god hanhund. Det er så skide farligt bare at bruge "naboens" hund fordi det er den lette løsning. Du ved sikkert lige som jeg at bulldoggens Sundhed ikke altid er helt i top, så derfor er det vigtigt at undersøge hvad din tæve har af + og minuser.

Kommentér på:
Fransk bulldog han søges

Annonce