Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weeee Mocca er gået i løb
  • #1   23. jan 2008 Ej hvor spænde, glæder mig til at høre om der kommer en til dig:-)

• #2   23. jan 2008 Uha hvor spændende. Er det endnu en snebold? Krydser fingre for at den perfekte hvalp er klar til dig om 4-5 måneder (-;

• #3   23. jan 2008 ja, syntes aldrig der er andet end ventetid med de hunde. jeg har jo haft hende bestilt i 2 år. jeg ville oprindelig gerne have haft en fra Moccas kuld - altså Mocca eller hendes søster. men de var lovet bort.
    Så jeg har gået og ventet på at Mocca skulle blive så gammel at hun kunne få hvalpe.
    nu har jeg gået og ventet på at hun skulle komme i løb, det har trukket ud, nu kan jeg vente på om hun bliver parret, om hun bliver drægtig, om der kommer en tæve og om den tæve er en jeg skal have. jeg står som den der skal have først, men altså kun hvis der er en der passer til mig. derefter de lange uger inden hun bliver gammel nok til at komme hjem til Danmark. uha vente vente vente

• #4   23. jan 2008 ja, Mette endnu en af de hvide. om alt går vel vores nye avlstæve. men det kan man jo aldrig vide. Stamtavlen er perfekt

• #5   23. jan 2008 Hvor er det spændende... Vil følge med med spænding, så husk at holde os orienteret. (-;

Har selv en baby i maven, så der er også noget leveringstid (-; Kan næsten ikke vente til juli når vi får os en menneske-hvalp. (-;

• #6   23. jan 2008 Tillykke med det, ja det er så meget man kan gå og glæde sig til...

Connie har du haft mange kuld???

Har du prøvet, at have en tæve, som er blevet drægtig, men mister dem halvvejs????

• #7   23. jan 2008 Forventningens glæde er den halve fornøjelse ikke? (-;

• #8   23. jan 2008 jeg har haft 6 kuld.

jeg har ikke prøvet at have en tæve der har mistet hvalpene. men første gang Galia var drægtig var vi ved at tro hun ville absobere dem. hun stoppede med at spise da hun var 3 uger henne. hun havde kvalme og var dårlig spisende hele drægtigheden. Der mente dyrlægen vi skulle forberede os på at der måske ikke kom hvalpe.

har du stået med det problem - Gitte

Held og lykke Mette du holder vel også os opdaterede

• #9   23. jan 2008 Nåååå kan det have noget med det at gøre, freja spiste nærmest intet tidligt fra fødslen og havde en frygtelig dårlig ånde, helt rådden.
    Men vi fik hende scannet ca 30 henne og dyrlægen mærkede og så , den var go nok.
    Men har ikke set hende miste nogle hvalpe, men hørt og læst at de bare forsvinder inden i hende.
    Ca en uge 14 dage før hun skulle nedkomme ,sagde jeg til min mand at jeg ikke ville tro på hun var med hvalpe og så fik jeg taget røngen og ganske rigtigt var der nu intet...

Hmm men kan ikke lade være med at tænke på , hvad med næste gang?????

• #10   23. jan 2008 tidligt i drægtigheden skulle der altså stå...gg

• #11   23. jan 2008 det er ikke sikkert det kommer igen næste gang. Galia har haft 3 kuld og det var kun første gang hun ikke ville spise.
    men start allerede når hun kommer i løb med at give hvalpefoder og fortsæt med det hele drægtigheden igennem.
    så får hun nemmere det hun har brug for.

• #12   23. jan 2008 Ja ok det vil jeg så prøve.

Men hun er bare så dårlig til at spise, ved ikke helt om det er fordi vores hanhund er så frembrusende, for han vil altid have først, så hun holder sig tilbage.

Mange tak for råd.

;o)

• #13   23. jan 2008 kan du ikke skille dem ad så en spiser i køkkenet og den anden i gangen/bryggers ? så får hun mere tid til at spise i fred og ro. Eller måske skulle han have sig mad i haven.

Kommentér på:
weeee Mocca er gået i løb

Annonce