{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændre adfærd
  • #2   26. jan 2008 Er Lilly gravid, og med hvem hun er nemlig bare nuser den hund.

  • #3   26. jan 2008 Lilly har brugt hele dagen på at sove eller sidde og stirre på mig. Så det passer nok meget godt.

    Katja: Måske nu får vi at se om der er gevinst-


  • #4   27. jan 2008 Ja det er noget i den stil....

    Mine tæver sov og sov og sov , men de var også meget mere mor kælende end normal.
    Freja ville heller ikke spise, så måtte nærmest håndfodre hende.

    Men det er nu meget forskelligt fra tæve til tæve, ligesom hos os mennesker, nogen har mere kvalme end andre...ss

    ;o)


  • #5   27. jan 2008 vores bliver mere kælne, lidt indadvendte og er meget tæt op af os.
    ang. mad bliver de i reglen "panisk" sulten. jowina der normalt er en noget tilbageholdene hund overfor fremmede , overfalder dem nærmest, har set hende springe (læs flyve) ind over 5 hunde for at gribe en godbid i hånden på en hundetræner og så lande over på den andn side af hundeflokken.
    første gang Galia var drægtig led hun dog meget af kvalme og det var meget svært at få noget i hende overhovedet


  • #6   27. jan 2008 Tak skal I have.
    Lilly har de sidste par dage mistet appetiten til sin egen mad - det er en helt anden snak med min mad.
    Hun sidder her på computerbordet og nedstirre mig med hendes store brune øjne mens der kommer et sølle piv engang imellem. Ellers ligger hun ovre i min seng og sover.

    Men hun er kun 4 uger henne, så tør ikke tro på noget endnu...


  • #7   27. jan 2008 Kan du se om hendes brystvorter er blevet større? Det kan være et godt tegn.

  • #8   27. jan 2008 Lykke: De øverste 4 er brudt igennem pelsen - men jeg ved skulle om jeg ser syner *GG*

  • #9   27. jan 2008 Tinna, er der ligesom sådan en krans om selve vorten, altså spidsen? hvis du forstår hvad jeg mener

  • #10   27. jan 2008 ja, men det har der altid været

Kommentér på:
Ændre adfærd

Annonce