Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drægtighed & bloddryp
  • #1   21. feb 2008 Tina
    Nej det er jeg ikke ..... hun er ikke scannet.

• #2   21. feb 2008 Tilla har også blødt lidt,vi har fået af vide at det er meget normal.Vi har lige fået hende scannet idag og alt ser fint ud:-))).Hun skulle gerne nedkomme sidst i næste uge.

• #3   21. feb 2008 Jan
    Det er da dejligt at høre det lyder ikke som unomalt, jeg har hørt om det før, men som sagt er det ikke noget voldsomt, det er bare smådryp

• #4   21. feb 2008 Det var også bare lidt dryppen fra Tilla men vi blev da lidt nervøse,da det er første gang vi skal have hvalpe...

• #5   21. feb 2008 jeg har ikke selv prøvet det, men har læst mig til at tæverne godt kan bløde efterfølgende hvis parringen er lykkedes, men hvis hun ligefrem drypper, syntes jeg det er lidt voldsomt.
    og ville nok lige runde dyrlægen, for det kunne også være symptom på underlivsbetændelse

• #6   21. feb 2008 connie

Det er ikke voldsom dryp, men lidt ligsom hun er i løb-

• #7   21. feb 2008 Jeps, har prøvet dt een gang. Tæven fødte 11 hvalpe og 2 dødfødte. Jeg havde en teori om at hun simpelthen havde såå mange fostre i sig, at hun udstødte een eller flere. Dyrlægen synes det var en interessant tanke, men ikke videnskabelig dokomenteret.

• #8   21. feb 2008 snow
    OK - Jeg troede bare det var sort det der kom ud,men jeg ringer i morgen til dyrelægen, for at være sikker, hun er hævet meget op bagi - Men humøret fejler ikke noget

• #9   22. feb 2008 Min Maggie har gjort det begge gange hun har været drægtig og en del af de opdrættere jeg kender er bare glade for at tæven drypper nogle få gange, for det er ofte et godt tegn på drægtighed.

Min Maggie har gjort det når hun har været knap 3 uger henne, så det har faktisk været første tegn på drægtigheden.

• #10   22. feb 2008 Juelsgaard - det er også det jeg har læst mig til. men har som sagt ikke selv erfaring med det.

• #11   22. feb 2008 Det har jeg ikke oplevet. Tror også at jeg ville høre dylle

Jueksgaard: det plejer da at være det hvide der kommer ud på 10. dagen, som er tegn på at der er sket en befrugtning - det er ikke blod der kommer

• #12   22. feb 2008 **Citronmåne**
    jer har også læst at de kan bløde ,
    Har lige fundet det og der står ,
    Hvis tævenbegynder at bløde efter parringen - det kan intræffe fra nogle dage til et par uger efter - skal man ikke blive nervøs. Det er snarere tegn på drægtighed end på det modsatte. Små mængder af farveløst eller gråligt udflod i en periode er ligeledes en normalforeteelse under en drægtighed. Kun hvis blod eller udflod lugter ubehageligt, er der grund til at søge dyrlæge, da der så sandsynligvis er tale om en livmoderbetændelse. Det er hvad der står

• #13   22. feb 2008 Brita - de er så lige det citat jeg kunne huske smiley

når jeg alligevel nævner muligheden for livmoderbetændelse er det p.gr.af Jowina. hendens betændelse lugtede ikke men det virkede bare som en løbetid - så meget at både hanhunde og hende selv blev snyt af det. det var kun fordi det blev ved udover de 3 uger at vi søgte dyrlæge

• #14   22. feb 2008 Connie jeg har heller ikke forstand på det har aldrig haft Hvalpe, men føl og killinger , det stammer fra bogen.
    Min hund skal have hvalpe , af Esther Kofod .

• #15   22. feb 2008 ja, det er min håndbog når jeg har hvalpe + den af Birgitte Schjøth: hvalpe på vej

men mine hunde har aldrig blødt efter parring - højst lidt snask og det er heller ikke sikkert.

så ved ikke hvor meget blod der er normalen.
    og efter Jowinas livmoderbetændelse er jeg meget opmærksom på det.

• #16   22. feb 2008 Så er jeg hjemme , Belliss har det fint, hun har bare snydt os, hunde kan godt komme i delt løbetid, hvor de tager den første periode og så kan der 1½mdr senere komme den Rigtige løbetid, så hun er i løbetid, hun blev selv scannet men ingen hvalpe - hehe sikke en snyder -

betale dyrelægen for at få at vide at ens hund er i løbetid *hehe* ja men så er det afklaret

• #17   22. feb 2008 så blev vi så kloge. det har jeg aldrig hørt om.

kan hun så blive parret nu?

• #18   22. feb 2008 **Citronmåne* *
    blev Belliss parret for 4½ uge siden ??

• #19   22. feb 2008 Lod hun sig virkelig parre uden at være i løbetid ???

• #20   24. feb 2008 Hun var i løbetid, men hun have ikke ostrogenet (staves), det kom først nu den anden halvdel af løbetiden, mærkelig hund

Kommentér på:
drægtighed & bloddryp

Annonce