{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759

Hvor længe må mor være væk? {{forumTopicSubject}}

Simpelt spørgsmål - hvor længe må morvuf være væk fra hvalpene? Synes ikke jeg kan finde noget om dette emne og har de sidste par dage ikke turdet lufte Lilly andet end kort i haven, da hun gerne vil ind igen meget hurtigt.

Men hun skal jo også ud og have motion, men hvor længe må hun være væk? 10, 20, 30 min eller ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe må mor være væk?
  • #1   4. mar 2008 Uhh det tør jeg ikke sige, men er det mest optimale ikke at tæven får lov til at være hos sine hvalpe når hun vil, lige så længe hund vil?

Der kommer jo et tidspunkt hvor hun selv vil søge væk, og indtil da ville jeg lade hende nøjes med haven hvis det var det hun helst ville.

• #2   4. mar 2008 Sidespring.. guuuuuuuuuuud hvor er hun bare sød på hendes drægtigheds billeder.. Hihihi.. jeg har grinet og grinet af et af de sidste billeder, hvor hun ligger på siden med store opspærrede øjne, det er hårdt at være gravid!!! =oD Hun er bare så kær.

• #3   4. mar 2008 Ok tak - jeg var slet ikke sikker på dette punkt og følte lidt jeg forsømte hende ved kun at lufte hende i haven, men kan jo godt se at det er det hun helst selv vil.

• #4   4. mar 2008 ...GorChi...: Hehe tak - jeg tror Lilly er glad for at være sluppet af med maven ;D

• #5   4. mar 2008 En tæve der lige har født, har ingen interesse i gåture. For hende drejer det sig kun om hvalpene, så det er synd for hende, at tvinge hende væk fra hvalpene.

• #6   4. mar 2008 Det er bestemt heller ikke det jeg vil. Vil kun hvad der er bedst for hende selv.

• #7   4. mar 2008 Jeg tror også bare du skal lade Morvuf selv bestemme på det her punkt. Hun ved jo lige præcis hvad de hvalpe har brug for. Hendes krop bruger jo også en masse energi på at lave mælk til hvalpene. Jeg er sikker på hun nok skal vise dig hvornår hun er klar til gåture igen smiley
    God fornøjelse med Mor Vuf og hvalpene.

• #8   4. mar 2008 Mange tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Hvor længe må mor være væk?

Annonce