Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke overvejelser, er lidt nysgerrig
  • #1   13. mar 2008 ved min pige tænker jeg på flg.

skal være racetypisk
    sund og rask
    hun skal være klar psykisk
    og så kommer det også an på markedet eller hvad man kan sige, hvis det vrimler med den race, så syntes jeg ikke jeg vil sætte flere til.

• #2   13. mar 2008 lige i øjeblikket er der mange chihuahua'er, og jeg kan godt selv beholde en tæve men hvis det kun er hanner så kan jeg ikke og hvis der så også er så mange andre til salg så går det ikke.. mine har tavle, men det er der mange der ik går op i længere så de køber enten den billigste eller den der er flottest, så vil ikke risikere noget..

medmindre markedet ikke vrimler med dem

• #3   13. mar 2008 Jeg syntes det er vigtigst at Hunden er sund og rask, har et godt sind og temp. samt evt, tjekket for div sygdomme der kan ligge til racen.

• #4   14. mar 2008 Jeg opdrætter faraohunde. For mig er det super vigtigt at prøve at lave den komplette hund.
    At den fysisk er sund og velfungerende
    at den mentalt fungerer
    at den for racerene hunde ligger så tæt på standarten som muligt, både fysisk og mentalt
    at mine hunde opnår gode resultater både på udstilling og i brugsarbejde som for Faraohund er lure coursing
    og at der findes en god han der modsvarer mine krav, du kan have en nok så god og sund tæve men hvis den rigtige han ikke er det kan det være lige meget.

Generelt synes jeg man skal spørge sig selv om man ved den parring man laver, gør noget der forbedre ens race positivt. Kan man tilføre noget eller gør man det bare for ens egen skyld. Der er dårlige hunde nok i verden, så gør det hvis man kan tilføre noget positivt.

• #5   17. mar 2008 nu er min hund er blanding:

Jeg tænker på:
    Marked, kan de få et hjem?
    str. af han til min hund
    længde af pels, med dette mener jeg at min er langhåret, så jeg vil gerne finde en langhåret.
    farve
    sind
    SUNDHED, kan jeg stå inde for forældrene til de kommende hvalpes sundhed
    tid
    og om hun er klar.

Kommentér på:
hvilke overvejelser, er lidt nysgerrig

Annonce