500 visninger
|
Oprettet:
stambøger til hvalpe {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nogle links ( eller hvis nogle kender til de regler ), hvor man kan se hvad dkk og drk eller flere har af regler angådene avl og stambøger til hvalpe. det er udlukkene regler for flat coated retrieveren jeg kunne tænke mig at vide noget om.
mvh Tom
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 375
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 375
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.118
I og med at det er en hanhund du har tror jeg dog ikke at der er ret mange som vil være interesserede i at bruge ham medmindre han også har fået røntgenfotograferet albuerne.
Derudover bør man jo (dette er min mening) udstille sin hund, så man kan få konstateret om den er racetypisk. Gode udstillingsresultater er jo også god reklame for hunden.
Derudover vil det jo også være godt hvis den har bestået brugsprøven, idet det jo beviser at den ikke har nogle af de væsentlige fejl for jagthunde (altså er skudræd eller hårdmundet), men det er heller ikke noget krav.
DRK er en klub under DKK og det er DKK som stambogsfører hvalpene.
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.118
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 10
jagt hund er han så skudræd eller hårdmundet er han ikke. HD-fotografret er han også hvor han fik AA hofter og der var heller ingen problemer med Markos albueren.
vh Tom
stambøger til hvalpe