5.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Piv ved parring Piv ved parring

Hvor almindeligt er det, at en tæve piver/hyler lidt (ca. 30 sek.), når hanhunden lige er trængt ind og blokker op?

Jeg mener, at det er rimelig normalt, men en opdrætter mener, at et er voldtægt.
I dette tilfælde er tæven blodprøvet og parringen fandt sted på dagen for ægløsning og hun stå fuldstændig stille med halen til siden, når han springer på.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piv ved parring
  • #2   22. maj 2008 har kun set en parring ved en avler før.. det er godt nok mange år siden nu.. men husker det tydeligt.. det var mellem to labber (jagthunde) og der pev tæven også lidt.. fik afvide at det var ganske normalt.. var en lille purk på det tidspunkt så der kom selvf en lille forklaring med...

men altså nu er jeg ikk avler.. har bare set det en gang og fik afvide at det var ganske normalt..

• #4   22. maj 2008 Ulven: Hunde har ingen pikke på - ganske rigtigt. Det der kan gøre ondt er, at hannen svulmer voldsomt op, når han er kommet ind. Der sidder to store svulmelegemer ved roden af penis, som først bliver store, når han er inde - eller kan de ikke komme med ind. Det er også dem, der gør, at hannen og tæven hænger sammen efter parring.

Tvangsparring er, når man holder en tæve, som ikke står selv.

• #6   22. maj 2008 pia K

Nu må du meget undskylde.

Men hvis det var en planlagt parring hvorfor i alverden var i ikke hos hundene?

Vi planlægger alt når der skal være en parring her hos os, hvor på grunden parringen skal foregå, hvilket halsbånd der skal være på dem, og hvem der skal holde støtte hundene når de hænger sammen, ingen af vores parringer foregår uden vores opsyn!

Jeg har selv set 2 hunde hive sig fra hinanden, og det er ikke noget jeg nogensinden vil høre eller se igen!

Sorry men bliver bare pist når jeg høre at en parring har fået lov at foregå uden opsyn? Og især når det er en planlagt parring.

• #7   22. maj 2008 *GDF* Der er altså mange, der bare har tæven og hanne gående sammen i dagene op til, så de selv kan finde ud af, hvornår det er tid. De går selvfølgelig ikke sammen, når der ikke er nogen hjemme, men bare man er i huset, vil jeg mene, at det er fuldt forsvarligt! Man kan jo høre, når der sker noget og hundene er næppe uden opsyn lang tid ad gangen.
    Når min parrer sker det som oftest ved, at tæven kommer på besøg (eller vi kommer til hende) og så tager det alt fra ½ - 4 timer, før det er overstået og vi/de kører hjem igen. Men det kan jo kun lade sig gøre, hvis begge parter har tid og der ikke er for stor afstand. Det der med, at en tæve bliver sendt til parring og går sammen med hannen nogle dage, før det er tid, er meget normalt.

• #10   22. maj 2008 Ulven: Ja, det vil typisk være, når man har en tæve, der ikke vil, at man laver tvangsparring. Nogle tæver er alt for dominerende til at lade hannen parre dem... andre er bare sære :o) Men det er stadig en grim ting! Og hvis man absolut vil gøre det, skal man skal død og pine være sikker på, at tæven er klar, så man ikke tvinger penis ind, når hun ikke er blød endnu.
    Nogle tæver ved bare ikke rigtig, at de sal stå stille og skal så lige støttes lidt... det kan være helt ok, og så lærer hun det som regel.

• #11   22. maj 2008 Har aldrig set det, men det må gøre SÅ av! Kunne forestille mig udrivninger i tævens skede og læssioner på hans penis :o(

• #13   22. maj 2008 Jeg håber da at det er meget normalt.
    Bianca peb næsten hele tiden mens de hang sammen da hun blev parret. Det gjorde helt ondt i mig. hmm
    Er glad for at jeg var der ved hende. Kan ikke forestille mig at aflevere min pige et sted for at få hende parret og så hente hende nogle dage efter...

• #15   23. maj 2008 Mine tæver plejer nu også at pive, som man siger et det et "godt" piv, for så ved man at hanhunden sidder fast.
    Jeg kan også forstille mig, at det gør ondt, og ville nok også have lidt ondt af mig selv, hvis det var mig, der skulle lægge krop til:-)
    Men vil også sige at nogle tæver er mere omskindede end andre, nogle kan hyle/pive hele parringen igennem, mens andre kun piver lidt i starten.

Kommentér på:
Piv ved parring

Annonce