629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

stakkels molly stakkels molly

det er bare blevet en møgdag ..molly begundte at presse som om hun ikke kunne komme af med sin afførring ...jeg ringede lige til dr dyr ..så der kørte vi ud .molly kom ind dr dyr mærkede på hende udenpå og indeni ..og pludselig siger dr dyr at der sidder en hvalp derinde ...han måtte bruge en tang for at få den ud .dr dyr roste min hund fordi hun selv hjalp til med at presse ... pyhaa den kom ud men den var død ..dr dyr siger at vi skal lige holde ekstra øje for at se om hun ville forandre sig til det bedre eller dårligere jeg kunne bare ringe fik dr dyr privat nr ...molly fik en indsprøjtning og fik medicin med hjem ... da vi kommer hjem og hun kom ud af bilen slog hund en prut med lyd på ..og tro det eller ej der kom en hvalp mere skyndte mig at ringe til dr dyr igen og han sagde at det var kun positiv fordi så er hendes livmoder ved at trække sig sammen ...men jeg skulle stadig holde et vågent øje på hende ...sikke en tur for min stakkels molly ..er der nogen andre der har prøvet det samme?? man har det forfærdelig indeni ..det er første gang hun har fået hvalpe ..molly ligger nu og passer sine 3 dejlige hvalpe hun har født ..så der var til at starte med 5 hvalpe hvor man så ikke kunne se de 2 som er døde det er sgu ikke sjovt det her

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels molly
  • #1   16. sep 2008 stakkels dig og Molly

vi får altid en vesammentrækkende og en kalkindsprøjtning af dyrlægen dagen efter fødslen, netop for at være sikre på at alt kommer ud.

• #2   16. sep 2008 prøvede næsten det samme som dig i tirsdags.. min tæve fødte 4 sunde hvalpe. og var færdig kl 5-6 troede jeg.. men kl 1130 begyndte hun at presse igen.. så jeg tog til dyrelæge.. der var en hvalp som sad på tværs. og han kunne ikke få den ud. så hun fik kejsersnit.. dog overlevede hvalpen.. heldigvis,, og alle har det godt nu

• #3   16. sep 2008 jeg har oplevet at et stykke fosterhinde ikke var kommet med ud... noget tid efter fødslen, så det ud til at nu blev edda løbsk, så kom der et stykke fosterhinde og næste dag var hun normal igen og blev først rigtigt løbsk til normal tid.

• #4   16. sep 2008 u-ha - stakkels hund (og jer)
    hold godt øje med hende og tag hendes temperatur og søg dyrlæge igen hvis den stiger.
    og JA ... som Connie skriver: sørg ALTID for jeres fødende hunde får en vesammentrækkende og en kalkindsprøjtning af dyrlægen når I tror de er færdige med at føde !!

• #5   16. sep 2008 jeg havde en aftale med den dr dyr der havde vagten i weekenden at jeg skulle ringe og sige når hun havde født .. jeg ringede som aftalt et par timer efter og forklarede hvordan det var gået og hvordan molly havde det ..dyrlægevagten sagde at det lyder fint alt sammen det lader til at alt er som det skal ..jeg sagde det er jeg glad for at høre og så somsagt begyndte at opføre sig som om at hun ikke kunne komme af med sin afførring ..så det er ikke nemt som første gangs hundefødsel..

• #6   17. sep 2008 nej det er det ikke, Charlotte. man bliver jo nød til at stole op dyrlægen.

håber hun har det fint og glæd jer over de hvalpe i fik.

• #7   17. sep 2008 vi nyder også dem vi har ..selv molly er jeg stolt over hun er 6 år gammel og passer sine hvalpe til punkt og prikke hun er bare en ener ..hun meget mere frisk i dag

• #8   17. sep 2008 ÅHH - jeg er glad for at læse molly har det godt.
    fortsat held og lykke med det hele !
    (jeg fatter ikke at den dyrlæge ikke sagde der skulle sprøjter til)

• #9   17. sep 2008 det kan vi blive helt enige om ..når dr.dyr for at vide at det er første gang man har en hund der skal føde godt nok har jeg læst i stride strømme omkring hundens drægtighed og fødsel ..meeen det er altså ikke alt man kan læse sig til ..men det vigstigste er at de alle 4 er fine og raske nu

Kommentér på:
stakkels molly

Annonce