stakkels molly stakkels molly
det er bare blevet en møgdag ..molly begundte at presse som om hun ikke kunne komme af med sin afførring ...jeg ringede lige til dr dyr ..så der kørte vi ud .molly kom ind dr dyr mærkede på hende udenpå og indeni ..og pludselig siger dr dyr at der sidder en hvalp derinde ...han måtte bruge en tang for at få den ud .dr dyr roste min hund fordi hun selv hjalp til med at presse ... pyhaa den kom ud men den var død ..dr dyr siger at vi skal lige holde ekstra øje for at se om hun ville forandre sig til det bedre eller dårligere jeg kunne bare ringe fik dr dyr privat nr ...molly fik en indsprøjtning og fik medicin med hjem ... da vi kommer hjem og hun kom ud af bilen slog hund en prut med lyd på ..og tro det eller ej der kom en hvalp mere skyndte mig at ringe til dr dyr igen og han sagde at det var kun positiv fordi så er hendes livmoder ved at trække sig sammen ...men jeg skulle stadig holde et vågent øje på hende ...sikke en tur for min stakkels molly ..er der nogen andre der har prøvet det samme?? man har det forfærdelig indeni ..det er første gang hun har fået hvalpe ..molly ligger nu og passer sine 3 dejlige hvalpe hun har født ..så der var til at starte med 5 hvalpe hvor man så ikke kunne se de 2 som er døde det er sgu ikke sjovt det her
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
vi får altid en vesammentrækkende og en kalkindsprøjtning af dyrlægen dagen efter fødslen, netop for at være sikre på at alt kommer ud.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 52
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.577
hold godt øje med hende og tag hendes temperatur og søg dyrlæge igen hvis den stiger.
og JA ... som Connie skriver: sørg ALTID for jeres fødende hunde får en vesammentrækkende og en kalkindsprøjtning af dyrlægen når I tror de er færdige med at føde !!
aug 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 33
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
håber hun har det fint og glæd jer over de hvalpe i fik.
aug 2008
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 1.577
fortsat held og lykke med det hele !
(jeg fatter ikke at den dyrlæge ikke sagde der skulle sprøjter til)
aug 2008
stakkels molly