{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Slikker pelsen af {{forumTopicSubject}}

Hej.

Eisa fik 10 hvalpe i søndags, og hun er så grundig til at slikke sig selv ren for blod, at hun slikker sig pels- og hudløs. Vi har talt med dyrlægen, og vi skulle bade hende i noget sensitiv-shampoo og pudre med klorhexidin, som heller ikke kan skade hvalpene. Men... hun vasker sig meget, når hun ikke har hvalpene hængende ved mælkebaren, så hvordan kan jeg lave en haleforbinding, som hun ikke kan få af, så hun ikke slikker det væk?

Jeg talte med dyrlægen om en halskrave, men det er jo ikke muligt, når Eisa skal kunne slikke hvalpene.

Og som sagt, så er jeg i kontakt med dyrlægen... jeg ønsker bare et godt råd, hvis I selv har været ude for det samme. Vil gerne høre, hvad I har gjort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slikker pelsen af
  • #2   10. okt 2008 Se, jeg vidste jo, at I var kreative herinde. Det var ski ikke en dårlig idé med bukser OG sok. Havde selv overvejet bukserne. Hun bider dem nok af, men det må jeg så risikere. Der er ingen betændelse, men det skal jo tørre op for at blive fint. Hun ligner en afpillet høne i rumpen og på det nederste af halen.

Jeg har ellers vasket hende hver dag op til flere gange, men hun er altså meget grundig selv.

• #3   10. okt 2008 Ville også sige løbetids bukser Men det med sokken var da en god ide.

• #4   10. okt 2008 Jubiii... Christa, du er sgu en stjerne i dag :O) Kæmpe kram til dig fra mig og Eisamusen.. det virker... vi havde nogle gamle faste løbetidsbukser med velcroluk, som lige nøjagtigt kan nå om Eisa under babserne. Så har vi klipset en sok med afklippet spids fast som en anden elefantsnabel... føj det er grimt, men det er godt nok effektivt... hehe... og nu tørrer det op med lynets hast, så klorhexedinen kan virke. Jeg er bare rigtigt, rigtigt glad. Også tak for budet med løbetidsbukserne, det ene leder til det andet... det med sokken var bare lige det ekstra, som fik det til at fungere :O)

• #5   10. okt 2008 Ps. så fungerer det også super med et bind i buksen, som jo så holder hende nogenlunde tør og fri for blod og 'snask'.

Kommentér på:
Slikker pelsen af

Annonce