681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Chokoladefavet chihuahua til avl. Chokoladefavet chihuahua til avl.

Er der nogle herinde der har eller kender en chokolade farvet han som er til avlsbenyttelse? Skal være med DKK stamtavle.
Min tæve skal nemlig parres indenfor de næste fire måneder og derfor leder jeg efter en i netop disse farver da jeg mener de ville passe godt sammen.

Mvh Karina=o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chokoladefavet chihuahua til avl.
  • #2   10. nov 2008 jeg kender en hun har annonce på dba jeg er ikke sikker på havd tavle han her ,,han er yndig,,

• #3   11. nov 2008 Jeg har følgende krav til hanhunden: DKK-tavle og avlsgodkendt, må max. veje 2,5 kg da min tæve er lille, helst korthåret men ingen betingelse for den rette han, chokolade farvet, og dyrelæge attest.

• #4   13. nov 2008 Jeg synes også du ska kigge på om hundene rent anatomisk passer sammen så du ikke laver hvalpe med dobbelt op på fejl. Det kan være en stejl skulder, ikke korrekt overlinie, vinklar bagtil, hovedform osv..
    Disse ting er en million gange vigtigere end farver, for ellers kan du ende ud med at lave noget rigtigt skidt faktisk. Så hvis du ikke selv er i stand til at finde de anatomiske mangler din hund har og den evt. han ( og ja alle hunde har fejl) så få en kyndig person ( evt en aut. dommer) til at hjælpe.

Kommentér på:
Chokoladefavet chihuahua til avl.

Annonce