1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Rottweiler hvalpe Rottweiler hvalpe

så fik Cindy 9 stk rottweiler hvalpe... tillykke til min veninde Sabina og de fine små

det er første gang Cindy for hvalpe og hun har født 4 dage for tidlig... hendes 9 hvalpe vejer mellem 200 og 300 g og er virkelig fine...

Cindy vil ikke rigtig vende sig om så hvalpene kan komme til patterne på hende skal man gøre noget eller finder hun selv ud af det?
vi har prøvet at vende hende om på siden men hun vil ikke rigtig og hvalpene har ikke rigtig kunne få ved dem
hun tager hvalpene op til hovedet når vi lækker dem til er det normalt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler hvalpe
  • #1   18. nov 2008 Tillykke med hvalpene til veninden. Det er vigtigt at de får deres råmælk så hurtigt som muligt, så jeg ville bede tæven om at lægge sig, selvom hun måske ikke har lyst. så ville jeg sidde og ae hende i mens, så hun slapper af.
    Hvalpene er ikke så store, så det er vigtigt at de får en god start med masser af mælk.

Held og lykke

• #2   18. nov 2008 hun vil gerne ligge ved dem og så videre men hun vil ikke rigtig om på siden så når de har adgang er det kun til en række patter og de kan ikke finde dem når de er så langt nede...

min svigermor som avler golden sagde at vi skulle prøve at gå fra dem lidt og så se til dem en time efter nu er det snart en halvtime siden jeg tog derfra så de er snart inde nu skal vi bare lade dem ligge lidt og så se tiden lidt an

• #3   18. nov 2008 jeg vil sige som lykke, at d skal sidde ved tæven og berolige hnede og så sørge for at hvalpene kommer til patterne. De er lidt små, så de har ikke meget at tære af, hvis de ikke snart får mælk. husk at have en god rumtemperatur i rummet, så hvlapene ikke skal bruge energi på at holde varmen

• #4   18. nov 2008 der er omkring 20 grader og en stor varmelampe over hvalpene

• #5   18. nov 2008 hvor varmt er det hos hvalpene ?

• #6   18. nov 2008 omkring 20 grader og en griselampe over

• #7   19. nov 2008 hvor dejligt med små rotte babyer... tillykke til din veninde... håber at alle vapserne får en god start...

• #8   19. nov 2008 ja det må vi håbe men kan ikke rigtig forstå at Cindy ikke ville lade dem dige men der kan også ha været for mange mennesker der gik ud og ind og så videre

min veninde ringede efter mig fordi hun var lidt nervøs ved selv at sidde med det...

de havde så gæster som bar ikk fattede en hentydning til at nu måtte de gerne gå så der var mere ro stressende man sku ikke kun for os men også hunden... håber de alle overlever natten det kan jo godt blive lidt kølligere i en stald selvom der er isoleret og varme

• #9   19. nov 2008 De små skal ha 30 grader den 1. uge da de ellers vil bruge alt for meget energi på at holde sig varme...........

Kommentér på:
Rottweiler hvalpe

Annonce