{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Ups.... parring... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ret agressiv pomeranian som for knap 2 måneder siden hoppede på min vens hund, vistnok en pitbull (en af dem med rødlig næse hvis I kender dem?)

troede selvfølgelig ikke at så lille en hund kunnet gøre noget som helst ved den store, men han opdagede nu her at den faktisk er blevet småtyk og har hævet patter. han mener ikke hun har været i løbetid, men kan de godt være i løbetid uden man kan se det? og kan en pomeranian godt gøre en pitbull gravid?

jeg var ved ham i weekenden 27/28 september...

da jeg selv kun har haft hanner ved jeg desværre ikke så meget om graviditet ved hunde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups.... parring...
  • #1   30. nov 2008 var ikke klar over at en pitbull var ulovlig. han har ikke kunnet se på noget tidspunkt at den var gravid.

  • #2   30. nov 2008 er det her seriøst ment ??

  • #3   30. nov 2008 Øhhh ja? jeg ved ikke rigtig hvad man gør i sådan en situation...

  • #4   30. nov 2008 øhhmmm... er det gas det her ???

  • #5   30. nov 2008 hanne p
    man afliver mor og hvalpe da pit og blandinger deraf er ulovlige i DK


  • #6   30. nov 2008 Jeg ville tage moderen til dyrlægen og få tjekket om der i det hele taget er tale om en graviditet, og så ville jeg tage den derfra!!

  • #7   30. nov 2008 Link's menneske < - jeg kan jo ikke bede min ven om at aflive hans højtelskede hund.

    Rotterne - han har ikke set den var i løbetid, og sidst den var i løbetid var i februar måned. og man plejer at kunnet se det på den. men måske ikke den mest heldige blanding, men de kunnet da se sjove ud..


  • #8   30. nov 2008 rotterne >> Hmm narj jeg syns det lyder meget usansynligt at en pomeranian hopper på en pit (det kan nok lade sig gøre meeen ) og så den ligefrem er agresiv (undre mig også) rød næse på pit bullen hvor hun skriver om vi kender den ???? øhhhhh ja ved sku ikke rigtigt hva man skal tro på og hvis det er endnu en and så syns jeg sku det er ved at være træls at folk laver såan noget FOR SJOV emner

  • #9   30. nov 2008 Halloooooo..... så får den pitbull hvalpe i morgen...... Tillykke...:O)

  • #10   30. nov 2008 men er de farlige?? kæft i går i små sko.
    der er så pisse mange ting som er ulovligt man gør alligevl ikk? hvis man har styr over det.
    Problemet er ejerne ikke hundene.
    Dog vil jeg lige sige at lige præcis rednosen er jeg ikk tryg ved, de er lidt dummere end de andre


  • #11   30. nov 2008 kasper >> syns sku ik det lyder som om der er styr over det , når en agrresiv pomeranian parre en red nose pitt bull

    hvilket jeg i øvrigt syns lyder dybt mærkeligt


  • #12   30. nov 2008 rotterne
    pommes pit lyder da sjovere he he


  • #13   30. nov 2008 kan ik se hva der er sjovt i at lave sådan en tråd ???

  • #14   30. nov 2008 Rotterne .- så vi skal aflive alle de små hvalpe? jeg får ham ikke til at aflive moderen...

    Betina G - jeg har altid fået at vide at jeg har en agressiv hund. ved ikke lige hvorfor det skullet med :o)

    Kasper S - han har altid haft styr på hunden, og var faktisk ikke klar over den ikke var lovlig.

    rotterne igen - nej ikke en joke, har lige snakket med ham, han tager til dyrlægen på mandag.


    håber ikke det sker selvom jeg synes det kunnet se sjovt ud...


  • #15   30. nov 2008 nej det vil jeg gi dig ret i, men så la da være med at generalisere.
    til dem som åbenbart har et problem med pits ;]
    pitbullterrieren er en utrolig dygtig hund, lisom amstaff.
    men farlige når brian og konni får fat i den for at spille smart


  • #16   30. nov 2008 Hvor er i sjove...... på mandag er den pitbull mor..... der er gået 63 dage i morgen.... hæ hæ..... Tillykke igen.....

  • #17   30. nov 2008 hanne hold nu op selvfølgelig vidste han det. alle ved da at tosaen og pitten er ulovlige, ellers har man ikk læst på lektien da. kan jo selvfølgelig være han er blevet bildt ind det var en gravhund haha smiley

  • #18   30. nov 2008 cath - det var den weekend, for har ikke set ham siden... han synes godt nok den var blevet lidt tykkere, men det trængte den også til. den har vist spist lidt for meget leverpostej :o)


    *NITTIB* *Lasse*&*Nanna * - jeg har taget fat i ham nu her og bedt ham ringe til dyrlægen med det samme.


  • #19   30. nov 2008 Kasper S - det var mig der ikke var klar over den var ulovlig, jeg ved ikke om han selv ved den ikke er lovlig.

  • #20   30. nov 2008 Jeg er lige med på læseren! smiley - Ikke fordi der er noget at grine af - men kan jeg nu ikke lade være med alligevel! - Håber du lige smider et billede ind af hvalpene, hvis det udarter sig i hvalpe altså smiley

  • #21   30. nov 2008 Kasper S - han har altid haft styr på hunden, og var faktisk ikke klar over den ikke var lovlig. -Skrev du? kan du bestemme dig.
    fuck nu ogs om du ikk vidste den var ulovlig, men det ved han.
    For når man ser sådan en med de smukkeste gule øjne og rød tryne ved man udemærket hvilken hund det er


  • #22   30. nov 2008 Der er nok en der har fået for meget af det sjove tobak i dag...... smiley

  • #23   30. nov 2008 kasper S - JEG var ikke klar over, undskyld jeg glemte et jeg i farten... nu har jeg ikke den største forstand på racer, har en pomeranian og det ved jeg hvad er.

  • #24   30. nov 2008 tina M - nej nej jeg ryger ikke, har kun fået et glas verdi med min veninde i dag :o)

  • #25   30. nov 2008 hah okay vi misforstod hinanden. men nu ved du det :b

  • #26   30. nov 2008 men jeg tænker lidt, hvis hvalpene hovedsageligt får faderens gen (pomeranian) vil det så være skidt at beholde dem? det kunnet jo blive en meget smuk hund med gule øjne smiley

    hvis der altså er hvalpe smiley


  • #27   30. nov 2008 Jeg kommer hele tiden til at tænke på denne tråd når talen lyder på pitpoms'ne eller var det pompits :o) http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=275455

  • #28   30. nov 2008 Jeg synes ikke det er et problem at beholde pit hvalpene. MEN igen, den er ulovlig. Og man kan jo ikke engang bare sige det en amstaff. Men afliv dem da, for tror nu ikk det den bedste blanding, jeg ved ihvertfald ikk lige hvordan de kommer til at se ud og hvordan de er.
    behold dem hvis du ligeglad med loven og kan komme af med dem til nogle ordentlige mennesker


  • #29   30. nov 2008 Ordentlige mennesker køber ikke pitblandinger så den holder ikke.

    Ordentlige mennesker skider ikke på loven så er lavet for at vi alle kan være her.

    Kriminelle er egoister der sætter deres egen behov og ønsker over deres medmenneskers !!


  • #30   30. nov 2008 jock elelr ej.. men tror ikke man må aflive hunden før hvalpene er født, selvf skal de også aflives, men er ret sikker på man ikke må aflive tæven mens hun er gravid...
    ved det ikke med 100% men vil tro det... man må fx ikke sænde en ko til slagtning som er med kalv, for i det den bliver aflivet, får kalven en enorm smertefuld død, og landmanden får en kæmpe bøde for det... så kan ikek tro det skulle være anderledes med hunde.....


  • #31   30. nov 2008 kæft du har ondt i røven sanne. hvorfor bliver de brugt som politihunde osv?
    NOGLE folk skal ikk ha en pit. men hvis man ikk selv kan mærke at ham der ikk skal ha sådan en hund er man en kegle.
    ordentlige mennesker køber også pits, de gør dem bare ikke skøre



  • #32   30. nov 2008 Der er nok nogen her , der er så kloge , at de kan undvære hovedet.... :O)

  • #33   30. nov 2008 Kasper: Hvilke ulovlige hunde bliver brugt som politihunde?

    Jeg elsker muskel/kamphunde. Min bror har de skønneste 2 amstafftæver og de idioter der importerer, avler og sælger pitbulls ødelægger så meget for de seriøse amstaffejere og bidrager i høj grad til debatten om at alle amstaff skal ulovliggøres herhjemme ... Hvorfor skulle jeg bifalde sådan noget svineri? Jeg ønsker rent faktisk at beholde amstaffen som en lovlig race ... Hvorfor gør du ikke?

    Jeg har intet imod pitbulls. Det er sikkert nogle skønne hunde i de lande hvor de er velkomne. Men jeg har noget imod sammensætningen uansvarlig (kriminel) ejer og pitbull. Så ja jeg har meget ondt i røven !!


  • #34   30. nov 2008 dog ikk, men jeg blir bar lidt muggen når folk generaliser med pitbull.
    For man kan jo blive ved ikk.
    Man kan jo også gøre en labrador hidsig, og feks næsten alle gravhunde er hidsige.
    så den hænger på ejeren


  • #35   30. nov 2008 Selvfølgelig ikke i danmark der er den jo ulovlig ;b K9 feks
    jeg er også helt vild med amstafferne, men der er heller ikke så mange pits i dk, det er jo amstaffs de fleste. Som du selv sir, det ejerne der er problemet.


  • #36   30. nov 2008 hah der generaliserede jeg overlagt ;b uanset hvad er det jo ikk løgn.


  • #37   30. nov 2008 Uhh jo der er mange mange pitbulls og blandinger heraf i DK. Mange af dem er desværre for amstaffen registreret som amstaff :o(

    Jeg gad godt at de skelnede mellem tavleamstaffs og ikke-tavleamstaffs når der var problemer med hundene og aggressivitet.

    For på de udstillinger jeg har været på med 70-90+ amstaffs samlede har jeg aldrig oplevet problemer ... Så hvor er de rene amstaffs med problemer henne man hører så meget om ...?


  • #38   30. nov 2008 Hulk: Nu virker det så ikke til at vedkommende har virkelig meget styr på det at have hund generelt ud fra de oplysninger trådopretter kommer med ... Eller ...?

  • #39   30. nov 2008 Hvis de parrede 27/28 er tæven gået en dag over tid. Hun burde have været på hvalpefoder i et par uger nu for at sikre at hvalpene får nok næring.

    Jeg er også tilhænger af den aflivning - dels fordi hundene er ulovlige ig tiltrækker de helt forkerte mennesker, men i lige så høj grad fordi avler i dette tilfælde misrøgter dem idet han ikke har gjort noget som helst ved det. Du får ikke overbevist mig om at denne kombi ender med harmoniske hvalpe


  • #40   30. nov 2008 for at ta det fra starten af: så passer det skam fint med at tæven har været i løbetid da din han og den parrede...nogle tæver bløder stort set ikke i deres løbetid og er gode til at holde sig rene..og en "hvid" løbetid ses slet ikke...så tæven kan saktens have været i løb da de var sammen=hvalpe.

    hvis man ser på de to forskellige racers væsen+udseende, så kan jeg slet ik forstå man vil overveje at beholde hvalpene+din han måske ik har det bedste temperament......tæven tager ikke skade af at de bliver taget fra hende(aflivet), og hendes drægtighedsforløb har ikke givet de optimale forhold for hvalpene i hendes mave..ja og markedet er bare slet ikke til hvalpesalg lige nu.....



    håber på en opdatering af tråden:o)


  • #41   30. nov 2008 Hulk

    Det aner jeg ikke om jeg ville, men nu er jeg også til hunde der udseende-, brugs- og sindsmæssigt ligger meget fjernt fra terrierne så det er meget nemt for mig at sige blankt ja/nej uden egentlig at skulle lægge hovedet i blød.


  • #42   30. nov 2008 Hulk: Hvis hunden slukke være købt i god tro (virker meget usandsynligt idet at dem der avler pitblandinger nok skal sørge for at fortælle det da de så kan få mere for hundene fordi det er såå sejt at have en pit) ja så ville jeg også holde kæft og sørge for at være en så eksemplarisk hundeejer jeg kunne være ...

    Jeg ville så til gengæld have steriliseret hunden for længst ligesom jeg gør med Kia ... Pitbulls og blandinger heraf i DK samt Kia er ikke i mine øjne avlsmateriale.

    Indtil videre kan jeg ikke se at ejer af den hund har truffet en eneste fornuftig beslutning?


  • #43   30. nov 2008 slukke = skulle

  • #44   1. dec 2008 Hanne P. hvad er din ven kommet frem til???

  • #45   1. dec 2008 Ojj for den da....

    Ja jeg ville få hvalpene aflivet hvis det var for sent til en abort.

    En pommes pit blanding lyder ikke lige til at være det Danmark står og mangler. Guderne må vide hvilket udseende/mentalitet/sundhed de hvalpe vil ende op med.

    Og så håber jeg din ven får sin tæve stereliseret så den ikke bliver udsat for det samme en gang til.


  • #46   1. dec 2008 det kunne være en sjov blandning hahaha eller er det kun mig der kom til at tænke på det hehe

Kommentér på:
Ups.... parring...

Annonce