{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Lua
Lua
Tilmeldt:
28. dec 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 66 Svar: 246

Ups-parring? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Det her er måske nogle uintelligente (og klamme smiley ) spørgsmål, men det håber jeg lige at I kan abstrahere fra, for det er noget jeg går og tænker på.

Min hund er i løbetid, hun har blødt i ca. to uger nu. Hanhundene er MEGET interesseret i hende (og hun løfter/rykker halen, så de er "budt velkommen"), så vi går selvfølgelig kun i snor og steder, hvor der ikke burde være løse hunde.

MEN i skoven idag havde vi en lidt træls situation. Vi mødte en af min fars venner, som har en gravhundeblanding (ung hanhund fuld af hormoner). Damen stopper og snakker med mig, og jeg fortæller hende, at min hund altså er i løbetid. Mens vi snakker, så hopper hendes hund pludselig på min. Hun stopper den og trækker den væk. Jeg kan se, at dens penis er "fremme og klar".

Og nu er det så, at jeg er i tvivl om, hvor hurtigt en parring kan foregå? Hunden er som sagt en gravhundeblanding, så den er meget lang i kroppen (og har små ben), så jeg tvivler på, at den har kunne stille dens penis ind i min JRT. Den nåede heller heller ikke at lave nogle "bolle-bevægelser". Damen sagde, at parringen kun "virkede" hvis de 'sad sammen'.

Men hvad tænker I? Jeg er blevet lidt nervøs for om der kan være sket noget (men så skal det godt nok have gået vildt hurtigt)? Hvad ville I gøre? Overreagerer jeg (for det HÅBER jeg nemlig)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups-parring?
Kommentér på:
Ups-parring?

Annonce