{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

ikke to fødsler er ens {{forumTopicSubject}}

Vores Cavalier Pepsi er nu på dag 62, hun har halset nogle gange de sidste dage, uden det er blevet til mere. Hun er urolig i aften trækker vejret hurtigt, men halser ikke nu. Gjorde det lidt i eftermiddag. natten til i går og aftenen før, er det bare det man kalder plukveer mon.?

Sidst var vi ikke i tvivl da hun fik hvalpe. der byggede hun om i alle hundekurve i huset og kl 20 om afenen og i 4 timer frem havde hun en god opblokning og halsede. og fødte derefter en hvalp i timen der blev til tre stk.

Denne gang er der i hvert fald 5 i hende har vi set på røntgen.

Jeg har ikke taget hedes temp for hun var så tydelig sidste gang at nu var hun igang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke to fødsler er ens
  • #1   26. dec 2008 *aftenen

* hendes

• #2   26. dec 2008 Jeg synes ikke rigtigt, at der har været forskel på mine tæver fra gang til gang, når de skulle føde. Men man kan selvfølgelig komme ud for, at hunden ikke kommer ordentlig i gang, altså ikke får ordentlige veer. Nu er hun så først på dag 63 i morgen, så ville nok lige se tiden an, og holde øje med, at der er liv i hvalpene, og så kontakte dyrlægen, hvis man er det mindste i tvivl, det vil jo være ærgerligt at miste både tæve og hvalpe, men som sagt, når hun ikke er gået over tid endnu, ville jeg ikke køre det store alarm beredskab i gang endnu.

Held og lykke med det.

Kommentér på:
ikke to fødsler er ens

Annonce