{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Hvor længe {{forumTopicSubject}}

Har jo fået parret min ene tæve og er jo dødspændt om der er hvalpe i smiley

Hun er 3 uger på tirsdag, men allerede nu er jeg overbevist om at den er go nok.

Hvor længe gik der inden i var overbeviste om at jeres tæver var drægtige? Og hvilke tegn gjorde at i troede på det, og havde i så ret?

Gud hvor er der længe til den 6 hvor vi scanner hende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe
  • #1   21. feb 2009 De fleste dyrelæger har en scanner hvor man har mulighed for at se om den er drægtig omkring/efter 21 dagen...

    Men jeg vil vælge at få rgt-foto. efter 50 dage kan man se hvor mange hvalpe man skal vente på... Jeg har ikke nerver til at se det ellers.


  • #2   21. feb 2009 Hey Stine,
    det bliver da super spændende, vores når de er omkring 3 uger henne, går de fra foderet, de forandrer sig tydeligt, sover mere, får en lille bule på maven ikke alle gør det så hurtigt ..
    glæder os til at høre om der er gevinst og held og lykke


  • #3   21. feb 2009 Mathilde: Ved godt at man kan scanne tidligere, men jeg vælger at vente til omkring 30 dagen med at scanne.

    J&C: Ja det bliver spændende. Hun er allerede blevet sulten, mere kælen og er begyndt at ændre form smiley


  • #4   21. feb 2009 De første tegn hos mine, er også at de går fra foderet, når de er ca 3 uger drægtig ( har dog haft nogle få, der har ædt igennem hele drægtigheden :o)

    Det er meget forskelligt fra tæve til tæve, hvornår jeg kan se noget......det kommer selvfølgelig an på, hvor stort kuldet er.
    De første mange år fik jeg scannet, men er de senere år gået over til røngten i ugen op til fødsel. Jeg har det rigtig fint med, at vide hvor mange hvalpe, der kommer.

    Held og lykke med din tæve..........vi krydser fingre og poter for nogle dejlige små vapser *sss*

    Min tæver er på 62 dage i dag, men ingen tegn på fødsel endnu. Jeg håber for hendes skyld snart at de kommer............hun er ved at sprænge.


  • #5   21. feb 2009 Jeg ved med sikkerhed, når der er i 4. uge, og tit også når de er i 3. uge...det er patterne, der vokser, især vorterne(og det er nemmest at se på en første gangs tæve). De andre tegn synes jeg kommer senere, altså forøget bugomfang osv. Men deres adfærd bliver rimelig hurtigt forandret. Jeg har aldrig brugt det med at scanne, da jeg som regel selv har kunnet se, om der var hvalpe i tæven, og du ved jo selv, at man sagtens kan scanne en tæve drægtig, og så kommer der ingen hvalpe...og jeg er overbevist om, at man kan forstyrre drægtigheden med scanningen, og dermed kan tæven gå tom......det er så bare min ide....

  • #6   21. feb 2009 Her har det også meget været adfærd i starten - derefter patter der vokser/bliver mere røde..... og nu hvor hun er i 6. uge - så er det omfanget af mavsen - hun er bare blevet mere rund :0)

    Yes - vi skal have hvalpe igen ;0) - jeg elsker det :0).....


Kommentér på:
Hvor længe

Annonce