{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan man se de skal føde ?
  • #1   28. jan 2006 Hej...
    Jeg er ikke ekspert på dette område, men mener at de får temp. forhøjelse (omkring 38) de 2 hunde jeg kender der har født, fik også en hurtig vejrtrækning, som jo nok skyldtes veer.. Men held og lykke med dem til din svigermor-...

• #2   28. jan 2006 tævens temperatur skal falde fra 38 til 37grader ,så vil fødslen ske inden for et døgn .hun bliver urolig ,skrabe i kurven ,har inden appetit,og gisper/puster meget.så er det gerne ved at være tid.held og lykke

• #3   28. jan 2006 1000 tak for det, det vil jeg sige til hende.. mvh nina

• #4   29. jan 2006 jo carl erik m det skal jeg da gøre, og 1000 tak for dit bidrag til mit spørgsmål, det hjalp mig meget.. mvh nina

• #5   29. jan 2006 Hendes temp. skal være under 37 gr. så er der hvalpe inden for 24 timer, man er ikke i tvivl om der er presveer, fra de er startet og vandet er gået, må der helst ikke gå mere end 30 min før hvalpen er ude, går veerne stå i skal tæven på en rask gå tur i snor, om ikke andet så bare indendørs, hun skal ikke have noget foder, men gerne frisk kold vand, hvis det er et stort kuld, kan der godt gå længere tid mellem hvalpene bliver født, og hvis tæven ligger sig roligt og blunder, skal man bare lade hende være, men selvfølgelig holde øje med hende.

Held og Lykke med fødslen smiley

Hilsen Kristine G

• #6   29. jan 2006 Ja.. det er helt klart bedst at sætte sig ind i sådan noget inden hunden skal føde.. Jeg læste flere bøger, da min tæve var drægtig.. Der kan jo hurtigt ske noget, og man skal vide, hvad man skal gøre i de forskellige situationer.

Min tæves fødsel varede i 12 timer.. Fra kl 00.30 til 12.30.. Jeg var godt nok træt.. Hun fødte hele 14 hvalpe, men den ene var desværre dødfødt...

Kommentér på:
hvordan kan man se de skal føde ?

Annonce