{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man {{forumTopicSubject}}

Parre en hund der er totalt skør, når man møder den på vejen, gør den og fare frem og snapper efter folk, en rigtigt aggressiv lille hund.

Hundens mennesker, har ikke et begreb om at holde hund, de råber ad og er efter hunden hele tiden, så må den ikke det, hvis hunden lægger sig, får den ikke ro, og de driller den hele tiden.

Dens mennesker gør den hund skide nervøs og aggressiv, så meget at den bider ud efter den, men så får den en over snuden og bliver råbt ad. Bliver taget i nakkeskindet og kylet væk.

Men nu har jeg så fået at vide, at den er blevet parret og venter hvalpe, jeg gad vide om de hvalpe bliver liges som moderen, rent psykisk og mentalt, for den hund er blevet gjort skule skør af dens mennesker.

Hvorfor fanden anskaffer folk sig en hund, som de ikke gider behandle ordentlig, og så skal oven i købet ha hvalpe på den.

Jeg spurgte ind til hvorfor den skulle ha hvalpe, det var efter dyrlægens anbefaling, da den havde godt af at få et kuld hvalpe, nu kender jeg dyrlægen, og ved at der ikke er nogen anbefaling fra dennes side. Bruger selv samme dyrlæge.

Ja, det er da hovedløs avl så det basker, efter min mening.

Vil du lave hvalpe på sådan en hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan man
Kommentér på:
Hvordan kan man

Annonce