Kan en tæve ha fødselsdeprision ??? {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en dejlig lhasa apso pige der fik 8 hvalpe for lidt over 4 uger siden. Hun klarede fødslen til UG ,men lige efter fødslen gad hun ikke dige hvalpene, så vi måtte holde hende og nusse hende til hvalpene fik mad, da min dyrlæge sagde ,at jeg skulle kæmpe for at få hende til at dige sine hvalpe istedet for at flaske dem, så sådan er de første 14 dage gået. da de var 14 dage begynde jeg at give dem tynd suppe smadder mad, fordi de skreg af sult og tror i at hun gad gå i fødekassen når de græd, nej det ville hun ikke ,så vi hentede hende hver gang de havde brug for hende ,det var heller ikke altid hun gad slikke dem rene eller gøre rent efter dem ,men det er så også lige meget, men i nat angreb hun sku sine hvalpe så de skreg, der havde været hel ro lige pludselig gik hun amok det skete 3 gange ,så tog vi hende fra og jeg stilte smaddermad til natten til dem, kan det være en fødselsdeprision eller?? det er jo ikke normalt at tæver er sådan og hun er skide ligeglad med om der kommer nogen og tager hvalpene ,så er hun jo fri for dem ,jeg er ved at gå ud af mit gode skind og ved ikke hvad jeg skal stille op, ved bare at det var første og sidste gang hun har prøvt at ha hvalpe, for det er sku synd både for hende og hvalpene og os . havde hun skulle føde i naturen så var hvalpene døde allerede efter fødslen for så var hun gået sin vej det er sku skrammende og det berør mig virkelig dybt men jeg ved at nu er de så store så jeg skal nok få dem til at blive store det har jo lylkes mig ind til nu at holde liv i de små dejlige hvalpe kh sanne
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
kh sanne
Kan en tæve ha fødselsdeprision ???