{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Udskudt løbetid----- {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg så også prøvet dette-----O-Pocha har åbenbarft markeret sin ankomst i familien sååå meget----At Lady ikke kommer i løb-----Øv og 10 gange øv---Hun skulle have haft havslpe for første gang -----Men det bliver så ikke tikl noget, for nu er vi fior langt inde i året.----Jeg har ellers kun hørt andre opdrættere omtaler det, men ellers været forskånet for det-----Normalt err mine tæver enda gået i løb næsten samtidigt-----

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskudt løbetid-----
  • #1   21. apr 2009 Undskyld alle tastefejl.---Har et nyt tastatur og det er meget mindre end det gamnle---

• #2   21. apr 2009 Det er da noget øv, ja... vi har også ventet på løbetid her. Nu er Lykke endelig kommet i løbetid, men Ronja lader godt nok vente på sig. Og det er også ved at være for sent, men Lykke bliver i hvert fald parret denne gang. Men mange hvalpekøbere ville jo gerne have hvalp til sommerferien. Det kan jo så ikke lade sig gøre.

Er det også de overvejelser, du gør dig, Anne?

• #3   21. apr 2009 Julie - Nej det er forskelligt fra tæve til tæve.
    Men lever de i flok kommer de tit til at gå i løb sammentidig.
    Men hvis en af tæverne dominere de andre kan de ende med at de ikke komme i løbetid.

• #4   22. apr 2009 Annette, Ja først og fremmest så holder jeg min ferie sammen med et kuld hvalpe----for det kræver enormt meget tid at have dem-----og ferien blev bestilt allerede i jan---- efter krav fra mit arbejde---og da troede jeg jo hun ville komme i løb lige som de andre gange----- Og så er det surt at have et kuld om vinteren, de kan jo ikke være ude ret længe ad gangen, så efter at have oplevet det nogen gange---så er jeg klart mest gald for at have hvalpe om sommeren----
    Julie----Det er bare blivet en vane at gøre det med-----Jeg kommer også til at skrive sådan i pt. journalerne ---grr.

• #5   22. apr 2009 Ja, så er det rigtigt ærgerligt, når planerne ikke kan holde stik. De kære hunde har nu deres eget liv. Jeg kunne også godt mærke, at det var meget mere krævende med hvalpe i efteråret/vinteren, da vi havde Eisas hvalpe, så jeg forstår dig godt. Jeg er jo så hjemme alligevel, så dermed sker der ikke så meget ved, at det rykker sig lidt her. Vi skal bare ikke ud på ferie.

Kommentér på:
Udskudt løbetid-----

Annonce