1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Modermælkserstatning Modermælkserstatning

Hej jer alle.

Ronja har født 10 hvalpe, rigtig flot.
Vi vil gerne være 100 % sikker på at de alle får nok mælk nok her fra start, og kan ikke komme til at købe erstatning som lidt supplerende før i morgen.

Kan man lave det selv ? Og må de evt få baby erstatning ?

Kh
Mette

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modermælkserstatning
  • #1   9. jun 2009 Har hun født i dag ville jeg ikke begynde at give tilskud. det er vigtigt at de får råmælken fra moderen. vores tæve fik også 10 hvalpe. Vi lagde dem til i hold i starten så de der var først kom til sidst næste gang.

• #2   9. jun 2009 Jeg synes egentlig ikke man skal give erstatning med mindre det er nødvendigt, langt de fleste hunde kan godt klare sådan et kuld. Du risikerer også at hvalpene får hård mave og problemer med at komme af med afføringen. Og hvalpene har reserve depoter med fra fødslen, de må tabe op til 10% af fødselsvægten det første døgn.

Synes du skal ligge dem alle til så de får noget råmælk. Dette er meget vigtigt.

• #3   9. jun 2009 stort tillykke med hvalpene og sikke en flok... smiley

min veninde brugte Espilac mælkeerstatning det var hun fuld tilfreds med, det kan købes over nettet og hos dyrelægen

• #4   10. jun 2009 Hej alle ;0)

Tusind tak for jeres svar. Vi valgte ikke at give dem, og det viste sig at de hurtigt lagde sig til i hold uden hjælp fra os. Alle ser sunde og energi fyldte ud, så det ser ud som om alle får nok smiley

Kh
    Mette

• #5   16. jun 2009 Tillykke med hvalpene! & held og lykke med dem fremover smiley

Kommentér på:
Modermælkserstatning

Annonce