{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modermælkserstatning.
  • #1   29. jul 2008 mon ikke det er fordi din tæve alligevel giver nok ?

er det dyrlægen der siger de får for lidt?

min dyrlæge sagde dengang vi fik et stort kuld, at det var bedre de ikke tog helt så meget på, end at vi begyndte at give modermælkserstatning, det kan give tynd mave og dehydrering er farligt for små hvalpe

• #2   29. jul 2008 de er 16 dage..

Nej dyrlægen har ikke sagt noget, men her de sidste dage har der bare været hvalpe som ikke rigtig har taget noget på.. idag har de alle taget rimlig regelmæssigt på, udover en som eller plejer at tage mest på.. Har lige skrevet en ordentlig smøre til dig i privat Connie.. Sådan går det når man er desperat.. GG

• #3   29. jul 2008 De fleste har taget over 100 gr på, hvor de så på skift har været nede på 30-50 gr. Men den der hele tiden har været den største har ikke rigtig taget på de sidste dage..

• #4   29. jul 2008 der kan godt være stor forskel på hvor meget de tager på fra dag til dag.

mine har i nogle dage stået stille, for derefter at rykke andre dage.

er den tilfreds eller hyler den.

jeg har også skrevet en smørre til dig.

• #5   29. jul 2008 Hvis der er ro i kassen,får hvalpene,hvad de skal have.
    Har selv 8 hvalpe på 12 dage. Og de vokser fint.
    Men er der IKKEE uro,blant de små-skal du ikke give flaske. Så får dde,hvad e behøver.
    Som start foder,kan du evt. lave rismelsvælling,på øko-sødmælk,men vent en 8-10 dage endnu.
    Det giver nemli IKKE dårlig mave.
    Held og lykke med e små.

• #6   29. jul 2008 Viv der er fint ro i kassen mellem måltiderne, men synes bare det er underligt den sådan stopper med at tage på. Men ja, jeg tror jeggiver den nogle dage endnu, og så må vi se.. så længe den ikk etaber sig, så er det vel ikke helt galt?
    Mange tak smiley

• #7   29. jul 2008 Man kan tydeligt se på de hvalpe som ikke får nok.. de er urolige og piver og er ikke faste at mærke på nærmest lidt slatne...

• #8   29. jul 2008 RR. De tager gerne på i ryk. Du skal stoppe med flasken,du kan øelægge meget mere,end godt er. De er noget sarte i de små maver. Og får du først en gang ondt i maven-ja, så stresser du også moderen.
    Er hun vel tilpas,og drikker og spser godt,skal du ikke bekrymre dig om de små basser.
    Som sagt første tegn,på mistrivsel er uro,og meget piben.
    Og som sagt vællingen er smader godt start foedr,når de små er ca. 3-4 uger.

• #9   29. jul 2008 Der har slet ikek fået noget af vællingen da de ikke ville spise den, vil næsten vove og sige der kom mere i flasken ind der kom ud. Så jeg holder bare helt igen med den, og håber de små babyer klarer sig smiley

• #10   29. jul 2008 Det lyder det HELT bestemt til at de gør,altså klarer det.
    Så er vore små jo næsten lige gamle. De første her,har åbnet de små øjne-nu glæder jeg mig vilt til at de bliver "rigtige små hvalpe" som fiser rundt over det hele.
    Der står også 4 voksne hunde familie medlemmer,som godt snart kunne tænke sig at lege med dem.
    Så stor nyd dem nu-for tiden går ALT for hurtigt.

• #11   29. jul 2008 Ja vores har alle fået øjne, de kvaler ude og fødekassen og er lige så stille begyndt at bruge benene.. Det går rigtig hurtigt, tror heller aldrig jeg kan gå af med dem.. det sku det sværeste ved at have hvalpe..

• #12   29. jul 2008 Ja,men når bare du er helt tryg ved kommende købere,så det føles rigtig nede i maven. Så kan vi ikke gøre mere.
    Som en hvalpekøber sagde: Det er som et helt FBI tjek.Hihihihii
    Men der er altså mange ting-som vi skal vide om de kommende familier,ik.??

• #13   29. jul 2008 Det er jo nemlig det, man skal jo helst vide alt, og inde for min race tror jeg næsten det er værre, for man vil jo helst ikke ødelægge sin races ry mere end højst nødvendigt, ved f.eks at sælge til en som man ik var 100 på. men nå, jeg fiser ud og går en tur med vufferne, så ser vi hvor mange løse hunde vi møder i dag.. Igår mødte vi 6 hunde, en var i snor, en "kamphund".. En dame lød også hendes hvalpe løbe helt hen i snotten på vores hunde, heldigvis åd de den ikke, hvis de havde var det os der havde fået skylden jo..

• #14   29. jul 2008 Godt at jeres HAVDE fået aftensmad. hhhihihi God tur.

• #15   29. jul 2008 Du kan godt begynde at tilbyde dem lidt A38 med torskerogn blandet i, det tager de ikke skade af....
    Ellers put en lille smule vanilie I, det har der været i det modermælkserstatning som mine hvalpe har været vilde med... hvorimod det som ikke indeholder vanilje gider de ikke æde...

• Ann L
    Ann L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #16   22. apr 2014 Hej.
    Vi har fået 10 hvalpe i torsdags, vores hundemor har ikke nok mælk. Den mindste tager ikke mere end 20-40 g på pr døgn. Vi har købt royal modermælkserstatning men de vil ikke have det? Har flere sutter og prøvet latexhansker intet lykkes??? Lige nu tager vi de tre mindste og lægger til inden de store kommer til og det hjælper men vi er der jo ikke til at gøre det hver gang? Be om råd.....

• Ann L
    Ann L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #18   22. apr 2014 Det er en blanding på lab størrelse, dyrlægen er infomeret. Han forslog erstatning til de største. Naya spiser og drikker fint. Hvalpene er sultne når de har suttet færdigt. Der går tit 30 min så hænger de i patterne igen? Altså de fire mindste....

Kommentér på:
Modermælkserstatning.

Annonce