Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plads til lidt leg?
  • #1   16. jun 2009 Ja det er helt okay, så længe tæven selv bestemmer.. Hun skal nok sige til når hun vil ind igen. Faktisk er det en rigtig god ting så hun ikke bare skal ligge i kassen og kede sig

• #2   16. jun 2009 ja, jeg får nemlig helt ondt af hende. Hun er bare så dygtig. Fik lige snakket med dyrlægen, da hun ikke var hos dyrlægen dagen efter fødslen, da jeg selv røg en tur på sygehuset.
    Men hun spiser og drikker fint og der er ikke noget mærkværdigt udflåd. Så alt er okay også de små. De tager fint på.

Så hun er bare en super mor.

• #3   16. jun 2009 Det er så dejligt når det hele bare lykkedes, det glæder mig at høre.

Tag du endelig en tur med din pige og lad hvalpe være hvalpe for en stund, hun har godt af at komme lidt væk fra dem, så længe hun selv får lov at bestemme når hun vil ind igen

• #4   16. jun 2009 Ja, jeg er også lykkelig over hun er så sej.

Vi havde lånt fødekasse og alting var klart. Så tager vi til fætter kusinefest lørdag og hundene bliver passet af min mor. Vi kommer hjem fra KBH kl ca 03, klokken lidt i 4 bliver jeg ringet op af min mor. Hun er gået igang med at føde, så mig ud til min mor. Jeg nåede ikke at være der da den første kom ud, men var der ved de 3 andre. Hun blev så glad for at se mig da jeg kom.
    Åh, som man dog kan elske sine hunde.

Kommentér på:
Plads til lidt leg?

Annonce