580 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Gæt hvad tror"
Gæt racerne.
Søde Melanie er jo en lille sigøjner hund! Men hvad tror i hun er for en lille blanding? Jeg ved godt hun kan være alt i verden :p men det ville da være lidt sjovt at høre hvad HG har at sige om ...
Søde Melanie er jo en lille sigøjner hund! Men hvad tror i hun er for en lille blanding? Jeg ved godt hun kan være alt i verden :p men det ville da være lidt sjovt at høre hvad HG har at sige om ...
Skrevet af: Krøllet kærlighed - 2. feb 2017
Race gæt?
Hej, Jeg var i dag på oxbjerget, hvor jeg så to smukke hunde. De var lidt højere end labradoren, og så var de hvide med små prikker på, i en brunlig farve. Lidt længere pels end kort, men ikke de...
Hej, Jeg var i dag på oxbjerget, hvor jeg så to smukke hunde. De var lidt højere end labradoren, og så var de hvide med små prikker på, i en brunlig farve. Lidt længere pels end kort, men ikke de...
Skrevet af: Maja T - 9. mar 2014
Gæt en hofte
Saga er i dag blevet hoftefotograferet, hvad tror i resultatet bliver, puha man er jo altid spændt ... ?
Saga er i dag blevet hoftefotograferet, hvad tror i resultatet bliver, puha man er jo altid spændt ... ?
Skrevet af: Kennelmor ! - 9. jun 2016
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 98
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 86 Svar: 413
Hvordan går det med alle dine dejlige små hvalpe? er de alle okay? Hvad vejer de altså mindst og størst:-)
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 98
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 70 Svar: 578
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 180
Kig forbi mit album og gæt gerne Antalet af hvalpe i Bella:0)
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Gæt, hvad tror i der kommer:-)