Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæt en hofte
  • #1   9. jun 2016 Jeg gætter A/B.
    Har ikke rigtig nogen god begrundelse for mit gæt, hahah - De ser rigtig fine ud ^^

• #2   9. jun 2016 hm... der er svære. Umiddelbart synes jeg ikke de slutter så tæt som de burde inde i selv skålen ??? - men det kan være billedet der snyder. Jeg synes ikke det er noget supergodt billede og hunden ligger så vidt jeg kan se lidt skævt.

• #4   9. jun 2016 AG: Jo halen ligger ihvertfald skævt. Jeg kan af en eller anden grund bare ikke lade være med at lægge hovdet lidt på skrå når jeg skal se på billedet ?????
    Spændende hvad bedømmerne siger.

• #5   9. jun 2016 A/A. Hvis der skal begrundelse for gættet på: NA-vinklen er god, og selvom de kunne slutte pænere, så er det så småtteri, at jeg tror det bliver en A/A smiley

• #7   9. jun 2016 Tak for jeres gæt - og jeg ved det kun er gæt, DKK bestemmer jo suverænt smiley

Det er en langhåret collie, og hun har meget pels på bugen, og halen er ekstremt stor, så dyrlægen tog faktisk 5-6 billeder, fordi Saga hele tiden lå skævt. Pga pelsen kan man slet ikke se hvordan kroppen og halen ligger, det var bare en stor og meget slatten pelsbunke han rodede rundt med.

Jeg håber det er A/A, men tænker det også kan være B, men nu må vi se!

• #8   9. jun 2016 AA smiley

• #11   9. jun 2016 Det forstår jeg godt du var, men jeg tror på, at er konstruktionen i orden fra starten af, så kan de tåle en del.
    Min Frida gik meget på trapper som lille hvalp, vi havde soveværelse og børneværelser ovenpå, så hun hoppede op og ned fra hun var 12 uger - dengang vidste jeg ikke, at det var no go - hun har A hofter. Mine andre hunde har også haft A hofter, og da de bare følger de store, så bliver de ikke "passet" på, som hvis man kun har EN hund - sådan en hvalp kan man bedre skåne for de værste ting.

Men jeg har nu altid gået ind for, at skal man passe så meget på en hvalp i 1-2 år, så den nærmest ingenting må, for at den kan få A hofter, så er der noget galt, i naturen må dyrebørnene nu engang også bare følge flokken.

Selvfølgelig løber eller cykler jeg ikke med mine hvalpe, men de kommer med på ture og får motion fra de er rimeligt små, de får så lov til at løbe løse, så de selv kan bestemme tempo osv.

• #12   9. jun 2016 Ser umiddelbart rigtig fint ud - A/A eller A/B.
    Bliver spændende om DKK er enige smiley

• #13   9. jun 2016 Jeg skal nok opdatere når der er svar!

• #14   9. jun 2016 Det ligner virkelig det billede Hugin har fået lavet for nylig, og han fik A-hofter, så det tror jeg også dette er smiley

• #16   9. jun 2016 Hvor er I allesammen go´e .... jeg håber virkelig I har ret smiley

• #17   9. jun 2016 Helt sikkert og uden tvivl, A-hofter smiley

• #18   9. jun 2016 Uhhh jeg elsker jer alle sammen smiley

• #19   9. jun 2016 Jeg ved ikke så meget om hvordan man ser på hvordan hofterne er, er det evt nogle der kan anbefalede er sted hvor man kan læse om det og lære om hvordan hofterne skal være? smiley
    Jeg har set flere emner om det herinde nu, og jeg er blevet meget nysgerrig på det og vil gerne vide mere i det smiley

- håber det er okay at jeg lige lånte dit emne lidt TS smiley

• #20   9. jun 2016 Det jeg ved er, at mindst 50 % af lårbenskuglen skal være inde i hofteskålen, så der bliver så lidt mellemrum som mulig, og så skal hulrummene gerne være symetrisk ens, altså lige store. Så må der ikke være ujævnheder på knogleoverfladerne

• #21   10. jun 2016 Kennelmor: prøv her at se "dine" hofter til venstre, og "mine" til højre. De må da være samme kategori smiley

profilbillede
  • #22   10. jun 2016 Ja for søren, de ligner hinanden - men kan se vi ikke har amme type hund, der er forskel i knoglelængde mm smiley

• #23   10. jun 2016 "Men jeg har nu altid gået ind for, at skal man passe så meget på en hvalp i 1-2 år, så den nærmest ingenting må, for at den kan få A hofter, så er der noget galt, i naturen må dyrebørnene nu engang også bare følge flokken. "
    AMEN!
    Perle har B-hofter (hvilket jo er rimeligt OK, men nej, ikke perfekte) og 0 på albuerne. Hun har rendt på trapper, hoppet op og ned af møbler osv så snart hun selv kunne. Hun gik ret hurtigt med på almindelige gåture på et par km. Vores irer hvalpe har vi aldrig nogensinde skånet og de har alle haft A hofter; det er umuligt at skåne en irerhvalp; så kunne man ikke bestille andet end at gå og bære hvalpen ned fra ting den var klartet op på osv. Og alene tanken om gåture på '1 minut pr uge' er decideret skræmmende smiley

• #24   10. jun 2016 Det eneste jeg har passet på med er spring - jeg har båret dem ind bag i bilen så længe jeg har kunne løfte dem og til agility har de først måtte springe når de var 1 år. Men ellers har vores hvalpe også været med på gåture ret hurtigt, jeg tror også på, at når de bevæger sig og får motion, så sætter de også muskler der er med til at bære oppe.

• #26   10. jun 2016 Her er vores første hvalp Frida, på billedet har vi haft hende i 3 dage, og hun fandt med det samme dette sted som ynglingssovestedet - tror hun så havde styr på, hvor vi var smiley
    Senere blev hun for stor og måtte finde andre steder - så ja, hun gik på trapper fra hun var helt lille - og hun blev fotograferet med A/A

profilbillede
  • #27   14. jun 2016 Så kom resultatet - Saga har A/A=A

Det er SÅ dejligt smiley

• #28   14. jun 2016 Surprise smiley

Kommentér på:
Gæt en hofte

Annonce