{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Yorkie hvalpe og små børn cocktailen?? {{forumTopicSubject}}

Hej har tit tænkt over noget, når jeg funderede i avl.
Syntes i små hunde racer og små børn er en godt cocktail?? Og ville i sælge jeres hunde til folk med små børn?... Eller hvordan? Min søster er pædagog, og var nede med Kiwi i instuditionen, og må sige var lidt nervøs, for som hvalp var hendes knogler ligeså tynde som fiskeben.... når jeg snakker små børn mener jeg cirke alderen 0-5 år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yorkie hvalpe og små børn cocktailen??
  • #1   28. jun 2009 Nu har jeg haft chihuahua i 13 år, og mine drenge er 9 og 5 år, og mine hunde er aldrig blevet skadet af mine børn eller nogen af deres venner. Jeg har haft 3 kuld hvalpe også uden problemer, så kan ikke se hvorfor det skulle være en dårlig cocktail? Jeg får jeg tit ros for at have sådan nogle glade og venlige hunde, og det tror jeg helt bestemt også at det skyldes børnene.

• #2   28. jun 2009 Der er intet problem i både at have lille hund og små børn. Det kræver bare at forældrene er opmærksomme og opdrager på både barnet og hunden.

• #3   28. jun 2009 Jamen jeg var også selv 5 år da jeg fik min første yorkie ;-D kan også ses på min profil. Men kan sku ikke selv huske hvordan jeg var helt. Jeg tror også det har noget med forældrene at gøre. jeg var nemlig sammen med en som var ejer af en lille yorkie hvalp, og hendes barn på 4 var meget voldsom, og den var meget skrøbelig.
    men siger heller ikke det er en dårlig cocktail, tænke bare over om det var en god ide eller dårlig, har jo ikke selv børn endnu, så kan ikke drage egne erfaringer på den vis ..

• #4   28. jun 2009 Jeg sælger stort set aldrig til småbørnsfamilier

• #5   28. jun 2009 Jeg ville heller aldrigt sælge de helt små racer til familier med små børn.

• piipi p
    piipi p Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78
    #6   28. jun 2009 Jeg har en tidliger bekendt som havde små børn og fik en yorkie hvalp.. børnene rigtig søde ved hvalpen - men en dag kom den mindste af børnene løbende og faldt oven på hunden og det betød død hund... et uheld.. men havde det været en hvalp af større race var der nok ikke sket noget..

• #7   28. jun 2009 Det også mere i de baner jeg tænker, at børn ikke ved at hvordan de skal håndtere sådan et lille væsen,....
    fordi de er jo sikker søde ved det lille dyr, men en lille hvalps knogler er skrøbelige som glas, men jeg tror meningerne er delte om dette.
    Mine forældre siger at hvis de vidste hvor skrøbelige denne race er , ville de have ventet til jeg var lidt ældre med at købe en hund til mig ;-D men heldigvis skete der jo ikke Trille noget

• #8   28. jun 2009 Piipi. Det kunne jo også være sket for en voksen, jeg da læst om nogle som kom til at smække en bildør i hvor hvapsen kom i klemme, de må ha haft det af H til.

Er forældrene ansvarlige så kan det jo sagtens lade sig gøre og kendte jeg en børnefamilie så som var sådan, så ville jeg ikke ha spor imod at sælge til dem, men en fremmed familie, Nope, NO WAY.

• #9   28. jun 2009 Jeg vil 10 gange hellere sælge en hvalp til en børnefamilie end til en gammel tante. Hunden får da et meget sjovere og mere indholdsrigt liv med en aktiv børnefamilie end den gør med en ældre dame på 2 sal.

• #10   28. jun 2009 Jeanett - nu behøver det jo ikke at være til ældre damer på 2. sal, jeg vælger som regel mine familier ud fra at de ikke har børn under 8-10 år

• #11   28. jun 2009 Nu ved jeg jo hvor meget mine hunde og mine børn har haft glæde af hinanden under deres opvækst. Derfor vil jeg til hver en tid sælge en hvalpe til en god ansvarsbevidst børnefamilie.

• #12   28. jun 2009 Uha, godt at ikke alle ser på det som du jeanette ;o) for så havde jeg ikke fået lov til at købe Da Vinci som nu tonser rundt med mine piger og slet ikke har vist tegn på at han er et helt nyt og ukendt sted trods at han jo er fra 2007 *Ss* ;o))
    Og han kommer ihvertfald ikke til at mangle udfordringer, glæde og leg fordi jeg er en 50årig som bor alene med mine hunde men så godt nok kun bor på 1st sal. Ggg.

• #13   28. jun 2009 jeg ved bare at børn foreksempel har svært ved at holde det bette pus ordentligt, eller vide hvornår det har brug for fred, jeg vil sige at en stor hvalp nok er bedre rustet til børn.
    Men jeanett kan godt se det fra dit persepktiv også, men jeg formoder din e børn er vokset op med disse hunde?, og ligesom er blevet opdraget til hvad de små og ikke må?
    Tror bare ikke alle forældre kan det, for har faktisk også hørt om et uheld fra en avler.
    Der hvor jeg købte min hund fortalte hund at hunde havde solgt en yorkie til en familie med en datter på 4, moderen havde forladt køkkenet i nogler få sekunder, og datteren havde taget hunden og sat den op på køkkenbordet, hvalpen faldt ned og brækkede halsen, og fra den dag af solgte avler ikke til så små børn mere, forståeligt nok.

• #14   29. jun 2009 Jeg gjorde en undtagelse for nogle år siden, hvor jeg solgte til en familie med en datter på 5 og en søn på 7, de havde en yorkie på 2 i forvejen, så jeg tænkte, så vidste de jo hvordan man gør. Men 1 uge før Chilli blev 5 mdr havde jeg en grædende mor stående foran min dør, Chilli var død, datteren havde tabt hende på klinkegulvet og hun brækkede nakken og var død på stedet.

• #15   29. jun 2009 Hold da op nogle frygtelige historier.
    Jeg har rigtig mange venner og bekendte der har og avler chihuahua, og har aldrig hørt en lignende historie, så det hører heldigvis til undtagelserne.

• #16   29. jun 2009 Jeanett - men har du haft oplevelsen, så kan jeg love dig for at man tænker sig ekstra godt om.

Kommentér på:
Yorkie hvalpe og små børn cocktailen??

Annonce