{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Yorkie hvalp {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
er der nogle af jer der ved hvor meget, man skal regne med en lille hvalp vokser..vi har en tæve på 1500 gram..hun er 10 mdr.. og har haft sin første løbetid...så hun bliver ikke meget større...da hun var 5 mdr vejede hun 1170 gram...så det er jo ikke meget hun har taget på...vi har så fået en yorkie mere...en lille rund kugle på 14 uger....hun vejer 1700 gram nu....hun er meget mere kraftig bygget end den lille prinsesse på 1500 gr...er der nogen der ved hvor meget de ca vokser det første halve år...og er der nogen der har erfaring med at få hvalpe når hunden er så lille som 1500 gram????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yorkie hvalp
  • #1   8. sep 2008 Du må under ingen omstændigheder avle på en hund der kun vejer 1500g, det vil den aldrig kunne klare.
    Den anden du har kommer nok til at veje godt 4 kg som voksen.
    Jeg taler af erfaring, har selv 7 yorkier og har opdrættet igennem flere år.

• #2   8. sep 2008 Hej Brita..
    Nej jeg vil heller ikke bruge prinsessen til avl....hun er for bette..
    Jeg var til dyrlæge med hende i sidste uge...hun har lige været i hundepension...og kom hjem med lopper...og han sagde hun sagtens kunne få hvalpe...men de har måske også den holdning hvis hunden dør..kan man jo bare få en ny.... smiley

• #3   8. sep 2008 Ja, undskyld mig, men din dyrlæge har jord i hovedet når han kan finde på at sige sådan noget.
    Hvis du går ind og læse om yorkien anbefales der at man ikke bruger en tæve under 2,5 kg, men jeg er meget glad for den indstilling du selv har til det.

• #4   8. sep 2008 Man skal aldrig stole på en dyrlæges kommentar ang avlsegnethed (hvis man kan sige det) de tjener penge på sine ydelser, og endnu flere hvis din tæve bliver drægtig, så det råd er jeg kun glad for at du selv afviser smiley

Ellers... aner intet om racen... men så er det godt Britta er her smiley

Kommentér på:
Yorkie hvalp

Annonce