{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Hvornår kan hvalp lave hvalpe? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld det mærkelige overskrift men jeg vil høre hvad i ved om følgende smiley

Jeg har en lille Yorkie som er 4 mdr gammel, en fræk lille fyr. Jeg tænkte om han kan lave hvalpe når han er så lille og ung.
Jeg har kigget lidt på nettet men der er mange forskelige svar jeg finder.

Hvis i ved lidt omkring det vil jeg bliver super glæd for jeres svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår kan hvalp lave hvalpe?
  • #1   21. feb 2012 Du kan gå ind på racens forbund og se hvornår de jf. dem kan lave hvalpe. Men en hanhund kan rent fysisk lave hvalp når de er blevet kønsmodne.

• #2   21. feb 2012 Jeg prøver lige og kigger. Tak smiley

• #3   21. feb 2012 i praksis kunne hanhunde i gamle dage blive avlsgodkendt som 9 mdr. (hvis der ikke var andre krav end udstilling til racen) men i praksis kan en hanhvalp lave hvalpe straks han er kønsmoden.... om det så er når han er 5-7-9 mdr. eller senere afhænger af racens størrelse... en lille race vil nok være klar før en gigantrace.

En af mine facebook venner havde en højløbsk tæve med på besøg hos nogle venner der have en 10 mdr. hvalp ( stor tung race) og hun havde lagt et billede på af en hundedreng som stod og ikke anede hvad han skulle gøre og hun skrev at hundepigen forsøgte "alt " og endte med at bakke ind under maven på hanhunden... ...
    jeg kommenterede billedet med at det ikke havde gået med en lundehundehan i den alder... han ville havde parret tæven (samme race) og hun svarede tilbage at det vidste hun godt for hun havde oplevet at en 9 mdr. hvalp havde lavet et kuld hvalpe.

• #4   23. feb 2012 Tak for jeres svar. Han prøver på at hoppe lidt på hende men set ser ikke ud som om han kan noget. Så håber at jeg har ret og at der ikke bliver drægtig lille tæve.

• #5   23. feb 2012 det er hørt før at en 4 måneders hvalp er blevet far. Så jeg ville gå med livrem og seler, og ikke stole på håbet...

Kommentér på:
Hvornår kan hvalp lave hvalpe?

Annonce