{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Min "søster" {{forumTopicSubject}}

Ja hun er lidt små-dum syns jeg selv, men hun har altså besluttet at få hvalpe på sit gadekryds, hun har endda fundet en han i nabolaget der skal smide gener i rundkørslen!
Har prøvet at tale lidt fornuft i hende, men hun er jo lillesøster, så mig hører hun ikke på.
Tæven er 3 1/2år er aldrig blevet tjekket for andet end orm, hun har fået de vacciner man skal, er sød og rar, men for pokker det er da ikke nok til at avle på hende. Hannen er med tavle.

Er det bare mig eller er min søster virkelig dum...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min "søster"
  • #1   20. mar 2006 Jeg ser ikke noget problem i at hun laver et kuld blandings hvalpe det har jeg også selv gjordt men mine hunde har også fået set deres hofter efter inden

  • #2   20. mar 2006 Jeg er bestemt ikke til avl uden stamtavle, da du ikke aner hvilke sygdomsgener din hund evt. kan bærer rundt på - så ja, vil gi dig ret i at hun er lidt dum i dette tilfælde... Nu ved jeg ikke hvilke racer der er blandet i, hverken hendes el hannen, men alt efter størrelse på hundene, og de pågældende racer, ville jeg be hende tjekke for HD og øjenlyse hende... Også på hannen, for at sikre evt. hvalpe bedst muligt

  • #3   20. mar 2006 Har fortalt hende, prøvet at forklare hende at hvis hun VIL avle på hende, er det mindste da at få hende tjekket igennem først, netop når hun ikke aner hvilke racer der er i hende.
    Hun har rottweiler krop men lidt mindre hovede og så er hun brun med sorte sokker og små hvide pletter på poter og hale.
    Hannen er rottweiler, heller ikke tjekkety for div. skavanker så vidt som jeg er fortalt.


  • #4   20. mar 2006 har heller intet imod blandinger, har selv den dejligste, men mener bare ikke det er fair at avle på noget du ikke ved hvad er eller hvad den kan give videre.
    Derfor prøver jeg at få hende til at tjekke Malou igennem først, og også den han hun har valgt.


  • #5   22. mar 2006 Judith har lige en spørgsmål ikke for at være, men er bare nysgerrig:-)
    hvorfor avler du selv hunde??
    for penge eller fordi du har lyst til det eller for sjov m.m.???
    husk ikke ondt ment men er nysgerrig husk på det:-)


Kommentér på:
Min "søster"

Annonce