Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid løbetid??
  • #3   26. nov 2009 Min ene aussiepige har hvide løbetider.
    Hun hæver næsten ikke op, men har ellers alle andre symptomer/kendetegn , og min datters hanhund er meget forelsket i hende. Desværre kommer de ret tit, så på sigt bliver hun nok neutraliseret.

• #4   26. nov 2009 Kikker lige for vores soffie har ikk været i synlig løbetid I 4 år og det er snart 3 år siden hun´sidst fik en p-sprøjte

• #5   26. nov 2009 jeg har en tæve med hvide løbetider og hun har haft hvalpe, så ja til dit spørgsmål om de kan blive drægtige.

• #6   26. nov 2009 Har en tæve der lige har været i hvide løbetid og hun er nu drægtig. Dog med vilje.. smiley

• #7   26. nov 2009 Takker for alle svar-----Min unge tæve har nu meget hævede kønsdel, og opføre sig også som om hun var i løb------Det er hendes 2. løbetid, Den første var helt normal og med alm. blødning---Her har jeg ikke set noget blod-------Så jeg var helt nervøs for om hun når tiden er til dette---og hun er blevet godkendt, ikke kunne få hvalpe-----

• #8   26. nov 2009 Sådan var det også med min tøs.. Den første løbetid blødte hun faktisk ret meget og de efterfølgende har der ikke været noget blod...

Kommentér på:
Hvid løbetid??

Annonce