{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Løbetid? Hvid? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen
Det er nu 7 måneder og nogle dage siden Ally var i løbetid sidst, og det plejer at være den tid der er imellem.
Jeg syntes hun er en smule hævet (men ikke noget af betydning). Vores 7 måneder han er vældig interessere i at snuse til hende, men har han været sådan lidt op og ned den sidste måned (så han er nok bare lille og nysgerrig).
I torsdags var vi nede og lede med hendes legekammerat på 1 ½ år, og han snusede hende også helt vildt bag i, dog uden at have lyst til at jumpe hende....

Mit spørgsmål er om hun kan have været/er i en hvid løbetid?? Hendes to andre løbetider har hun dog altid blødt forholdsvis meget.

Hver morgen og aften har jeg lige et stykke papir på for at se om der er blod.

Er fordi vi gerne ville have hende parret jeg går så meget op i det smiley Vil jo ikke rigtig gå og planlægge mere hvis hun slet ikke går i løbetid, eller har været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid? Hvid?
  • #1   20. nov 2010 Hannerne kan godt dufte tæverne lige op til en løbetid, så det er ikke sikker at hun er nået så langt i løbetiden endnu, men det kan også være en hvid løbetid og så skal du være meget mere opmærksom på hende hvis det er din mening at parre hende. Sørg for at din han på 7 mdr ikke kan komme i nærheden af hende, for det er vel ikke meningen at han skal være far til et evt. kuld nu.

  • #2   20. nov 2010 Nej nej nej han skal ski ikke være far!
    Kan det godt nok godt være en hvid når hun har haft nogle hvor hun har blødt?
    Hvordan skal jeg kunne se starten af en løbetid hvis den er hvid


  • #3   20. nov 2010 Det kan nemt ske, jeg har en tæve hvor ca hver anden løbetid er hvid og det er noget rigtig bøvl, men jeg har en han der er en rigtig gentleman, så når han begynder at synes hun er spændende så skiller jeg dem ad.

  • #4   20. nov 2010 hmm ja okay, så er det self nemmere

Kommentér på:
Løbetid? Hvid?

Annonce