Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid, hvornår må min hund parres?
  • #1   8. feb 2010 Når hun er højløbsk vil hun lade sig parre. Hvornår det så er, svinger fra tæve til tæve, men sjældent tidligere end ca 8 dagen.

Vil man være sikker på at ramme rigtigt, kan man få dyrlægen til at teste hvor langt hunden er i sin cyklus, så man på den måde med sikkerhed ved hvornår den har ægløsning.

• #2   8. feb 2010 når hun er minimum 2 år og er blevet tjekket for evt arvelige sygdomme

• #3   8. feb 2010 Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke tænke på parring allerede nu jeg ville nok vente lidt endnu......

også vil jeg da håbe at det er ok med dine forældre kan se du kun 15 år.

• #4   8. feb 2010 jeg kan se at din Molly er fra 2008..det er alt for tidligt at parre hende, og som mossekongen også skriver så kan jeg se du kun er 15, så håber virkelig dine forældre er inden over her, for det er et kæmpe ansvar at få hvalpe.

• #5   8. feb 2010 Hun skal minimum være 2 år gerne 3.

• #6   9. feb 2010 Når hunden er 2 år og testet for alle de arvelige sygdomme der ligger til racen du har ca. 12.000kr til et eventuelt kejsersnit.

• #7   10. feb 2010 Molly bliver 2år om 1måned, og mine forældre 200.000% med inden over det her!
    Øjet er ikke noget arveligt, det er fordi at hendes øjevipper vender forkert og det gør at øjet løber i vand og bliver snasket, det er ikke noget der just genere hende men det skal da fikses på et tidspunkt.
    Det bliver renset hver dag! med vat og noget (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder) men som vi har fået at vide af dyrelægen.
    Håber det er svar på alle jeres spørgsmål, jeg kan godt forstå at i er bekymret mange af jer, og der er mange der ikke tænker sig ordenligt om. Men mener vi har styr på det i vores familie:)

• #8   29. sep 2010 Line -klipper du vipperne, vil du jo stadig have "stubberne" der så kan genere. Så nej det kan man ikke.

Kommentér på:
Løbetid, hvornår må min hund parres?

Annonce